Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hvis det er sandt, så synes jeg, det fedt at se, at manden allerede vil væk tyrkerne. Også selvom der måske slet ikke var belæg for sandheden af vores interesse i vinters.
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!
Håber han bliver, i det mindste i Premier League. Synes det er fedt at se en dansk træner i verdens bedste liga, og nyd nu det i mens det varer, der kan gå mange år før vi ser det igen.
Jeg forstår ikke helt Laudrup. Tøsefornærmet bliver han, hver gang han ikke får det han peger på - han er jo værre end Mancini. Det eneste sted han vil kunne begå sig er i en af plastikklubberne, hvor han kan få alt han peger på.
Hr. Drejer skrev:Job, ikke jobs. S-endelser er engelsk og ikke dansk.
Jeg spekulerede faktisk over det da jeg skrev indlægget, men ræsonnerede mig frem til at job er lånt fra engelsk og at jeg derfor måtte benytte mig af de engelske regler for grammatik.
Det skal jeg selvfølgelig ikke når det bruges i en dansk sætning og ordet er fuldt ud optaget som værende en del af det danske sprog.
Thommo skrev:Sophous "Krølben" Nielsen er guld, alene det at score 10 mål mod frankrig er sgu da en smule sejt, sejt er det også at vi slog frøland 17-1 i selvsamme kamp, gad sgu godt have været på stadion og hoveret en smule.
Og hvis man skal tro på wiki, hvilket man selvfølgelig ikke skal når der ikke kildehenvises, scorede han 72 mål i 18 kampe for SV Holstein Kiel.
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!
Bojangles skrev:Jeg forstår ikke helt Laudrup. Tøsefornærmet bliver han, hver gang han ikke får det han peger på - han er jo værre end Mancini. Det eneste sted han vil kunne begå sig er i en af plastikklubberne, hvor han kan få alt han peger på.
Så lige en avisforside; BT (eller var det EB...?) mener at det er Fenerbahce der lokker Laudrup.
Bojangles skrev:Jeg forstår ikke helt Laudrup. Tøsefornærmet bliver han, hver gang han ikke får det han peger på - han er jo værre end Mancini. Det eneste sted han vil kunne begå sig er i en af plastikklubberne, hvor han kan få alt han peger på.
Enig. Det er jo efterhånden i hver klub han er, at der rapporteres om uoverensstemmelser. Han virker svær at gøre tilfreds, hvilket sikkert skyldes at han er perfektionist, men det er da ikke godt for hans trænerkarriere hvis han bliver uvenner med administrationen efter et år på posten hver gang han kommer til en ny klub.
Enig. Det er jo efterhånden i hver klub han er, at der rapporteres om uoverensstemmelser. Han virker svær at gøre tilfreds, hvilket sikkert skyldes at han er perfektionist, men det er da ikke godt for hans trænerkarriere hvis han bliver uvenner med administrationen efter et år på posten hver gang han kommer til en ny klub.
Så meget mere som at det hidtil har handlet om relativt små klubber. Når han harsvært ved at begå sig i Getafe, Swansea, Mallorca etc., så bliver det da endnu sværere for ham i RM, Barca el. lign., hvor der er SÅ mange andre store ego´er, både på og udenfor banen, som man ikke bare kan tromle sin vilje igennem overfor.