Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Når man ser Moyes misbruge verdensklassespillere som Rooney, RVP og Mata, bliver man godt nok glad for, at vi har en manager som Rodgers. Det er jo helt absurd så lidt kreativitet ManUtd spiller med. De lavede jo 70+ indlæg i kampen, helt vanvittigt! 

De køber nok Carroll og Downing til sommer.Chris-LFC skrev:Når man ser Moyes misbruge verdensklassespillere som Rooney, RVP og Mata, bliver man godt nok glad for, at vi har en manager som Rodgers. Det er jo helt absurd så lidt kreativitet ManUtd spiller med. De lavede jo 70+ indlæg i kampen, helt vanvittigt!
Mine penge er på Crouch og Matt Jarvis...Alonso skrev:
De køber nok Carroll og Downing til sommer.
Allardyce fremstår jo som en ren Guardiola ift. Moyes - specielt når man tænker på hvilke spillere Moyes har til rådighed.
En Newcastle og Arsenal sejr i midtugen samtidig med vi henter tre point. Så bliver uge 7 alligevel god 

Det er da lidt bemærkelsesværdigt, at scum "kun" har 3 gange så mange afleveringer som Fulham, når de faktisk ikke havde bolden på noget tidspunkt. Det siger vel bare en hel del om, hvilket tempo scum spiller i.
-
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 52
Det må sku da være en form for rekord.. 81, det er jo helt vildt..Wormie skrev:
Burde et X ikke være at foretrække?Belloni skrev:En Newcastle og Arsenal sejr i midtugen samtidig med vi henter tre point. Så bliver uge 7 alligevel god
...Liverpool er mere en 3 sejre foran United (33 vs 10 på målscorer) - hvis altså vi skal se dem som 4-pladsen-kandidat.
Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !
81 indlæg i feltet! Næsten 1 pr minut, det lyder da helt vanvittigt.
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
Ved pausen havde de flere indlæg for noget hold i denne sæson. 46 styks blev det til.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
Utroligt hvad 12 min kan gøre for en hva´?

-
Pensionen ser da ud til at ramme Scholes hårdtCallesen skrev:Utroligt hvad 12 min kan gøre for en hva´?

Godt nok høre på Facebook, men den fortjener at blive delt

Agger almost invited to shoot here.. Which he does, and puts it in the back of the net! Daniel Agger with his first ever goal for Liverpool. And what a goal!
http://www.youtube.com/watch?v=b3zTVpYprCI
http://www.youtube.com/watch?v=b3zTVpYprCI
Ja, for en meget sjælden gangs skyld er det lige før, jeg håber på et enkelt point til ManU. Vi skal have udvidet kampen til i første omgang også at handle om 3. pladsen, ikke kun fjerdepladsen. Og med et par pointtab til Arsenal ved man aldrig, hvad der kan ske.Hagman skrev:Burde et X ikke være at foretrække?Belloni skrev:En Newcastle og Arsenal sejr i midtugen samtidig med vi henter tre point. Så bliver uge 7 alligevel god
...Liverpool er mere en 3 sejre foran United (33 vs 10 på målscorer) - hvis altså vi skal se dem som 4-pladsen-kandidat.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Hvorfor sidder Mick Hucknall(Simply Red) til fergies venstre. For det er da mickCallesen skrev:Utroligt hvad 12 min kan gøre for en hva´?

Verden er smask fuld af hyklere....
Fordi han er fra Manchester og er Man Utd fan.