Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Bojangles
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » onsdag, 22. jan, 2014 14:24

Belloni skrev:
richs skrev:Der er rygter fremme (mirror, dailymail fl.) om leje af Nigel de jong af Milan. Han er vel mest kendt for hans karate spark på Alonso.

Han er benhård og kompromisløs, ikke umiddelbart en spillertype jeg er vild med. Men på den anden side kan han måske løse vores lille problem med Lucas ude - så vi ikke er alt for tyndt besat på den plads.
Alternativt kunne vi jo købe en def midt , hvis pengene og spilleren er der.
Enig. Som spillertype er han ikke min kop the, da han spiller til grænsen og ofte over. På den anden side som du nævner så kan det være sådan en spiller vi har brug for, og han har virkelig noget vildskab. Ofte kan mange af vores spillere virke som en flok skoledrenge, og da kan det være rart med en indpisker.
Jeg håber helt klart at vi køber en def. Midt hvis den rigtige mulighed byder sig, ellers lyder leje af de jong som en god løsning her og nu
De Jong lyder imø som et genialt køb. Jeg er temmlig kold overfor at han ikke er en sukkersød svigermors drøm - dem har vi nok af i truppen og har vel egentlig alt for mange af dem. Vi mangler noget omdt power, der kan tage kampen op når vi møder de fysisk hårdtspillende hold og samtidigt får en dommer der tillader meget.

Brugeravatar
rnh
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af rnh » onsdag, 22. jan, 2014 16:02

Uden at have set så meget som en eneste Serie A kamp, vil jeg dog stadig mene at have hørt og læst at Nigel de jong har været en af deres bedste spillere og fast starter.
Hvis dette er rigtigt kan jeg simpelthen ikke se hvorfor Milan skulle have nogen som interesse i at leje eller sælge ham til os.
Er det bare mig eller er der noget jeg har misforstået eller glemt at tage med i min betragtning. ?????

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » onsdag, 22. jan, 2014 16:23

Belloni skrev:
richs skrev:Der er rygter fremme (mirror, dailymail fl.) om leje af Nigel de jong af Milan. Han er vel mest kendt for hans karate spark på Alonso.

Han er benhård og kompromisløs, ikke umiddelbart en spillertype jeg er vild med. Men på den anden side kan han måske løse vores lille problem med Lucas ude - så vi ikke er alt for tyndt besat på den plads.
Alternativt kunne vi jo købe en def midt , hvis pengene og spilleren er der.
Enig. Som spillertype er han ikke min kop the, da han spiller til grænsen og ofte over. På den anden side som du nævner så kan det være sådan en spiller vi har brug for, og han har virkelig noget vildskab. Ofte kan mange af vores spillere virke som en flok skoledrenge, og da kan det være rart med en indpisker.
Jeg håber helt klart at vi køber en def. Midt hvis den rigtige mulighed byder sig, ellers lyder leje af de jong som en god løsning her og nu
Hent ham, han er god både som stopklods og på bolden. Har et godt overblik. Er direkte hård i det, men det mangler vi også på holdet. Han styrer den sorte bog.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » onsdag, 22. jan, 2014 16:24

rnh skrev:Uden at have set så meget som en eneste Serie A kamp, vil jeg dog stadig mene at have hørt og læst at Nigel de jong har været en af deres bedste spillere og fast starter.
Hvis dette er rigtigt kan jeg simpelthen ikke se hvorfor Milan skulle have nogen som interesse i at leje eller sælge ham til os.
Er det bare mig eller er der noget jeg har misforstået eller glemt at tage med i min betragtning. ?????
Afhænger lidt af hvad Seedorf mener. Men mon ikke nærmere de er interesseret i et salg istedet for leje

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » onsdag, 22. jan, 2014 16:31

rnh skrev:Uden at have set så meget som en eneste Serie A kamp, vil jeg dog stadig mene at have hørt og læst at Nigel de jong har været en af deres bedste spillere og fast starter.
Jeg hører også kun, at Nigel de Jong har været outstanding for Milan. Milans rolle i Serie A er mere eller mindre udspillet, da de er 18 point efter CL pladserne med 18 runder igen. Så i de hjemlige turneringer kunne de sagtens vælge at satse på, at spille unge spillere ind, og derved ville det give mening at udleje Nigel de Jong, hvis Liverpool var villige til at betale en stor kompensation. Men de er stadig med i CL, hvilket lidt dræber den teori.

Jeg ville dog hjertens gerne have Nigel de Jong. Forstod slet ikke da Man City valgte at sælge ham, hvilket nok også var en af årsagerne bag den mindre succesfulde sidste sæson Roberto Mancini havde som manager for dem.

jabsi

Indlæg af jabsi » torsdag, 23. jan, 2014 14:29

Nu hvor Mata formentligt er tabt, så synes jeg alligevel denne video er lidt skæg:
https://www.facebook.com/photo.php?v=66 ... =2&theater

god dag til alle :)

SamiHyppiä

Indlæg af SamiHyppiä » tirsdag, 28. jan, 2014 14:34

Sky Sports understands that Liverpool hold an interest in Ukraine international Yevhen Konoplyanka, who plays for Dnipro. Konoplyanka can play up front or on either wing and is rated in the £13million bracket. Arsenal are also understood to be looking at Konoplyanka, but any deal is unlikely to happen before the summer.
Hvis vi får gennemført denne transfer vil det nok først være til sommer, men det lyder da spændende!
Agger almost invited to shoot here.. Which he does, and puts it in the back of the net! Daniel Agger with his first ever goal for Liverpool. And what a goal!

http://www.youtube.com/watch?v=b3zTVpYprCI

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af Kelly » mandag, 03. feb, 2014 17:22

http://sulia.com/channel/liverpool-fc/f ... or=desktop

til sommer er der lang flere muligheder for at forstærke holdet godt end der viste sig at være i januarvinduet 2014

kroos kunne være topklasse. .
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af LFC-Aaby » mandag, 03. feb, 2014 17:39

Alting afhænger af top4 kontra ingen top4. Hvis vi kommer i top4, så tror jeg næsten ikke der er nogen spillere vi ikke kan få fat i. Med den form for fodbold vi praktiserer, historien, Anfield og fanbasen. Jeg tror heller ikke ejerne er blege for at skyde lidt penge afsted på forstærkningerne.

Hvis vi ikke kommer i top4, ja.... Så er snakken desværre en helt anden.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

thefugle

Indlæg af thefugle » mandag, 03. feb, 2014 19:06

LFC-Aaby skrev:Alting afhænger af top4 kontra ingen top4. Hvis vi kommer i top4, så tror jeg næsten ikke der er nogen spillere vi ikke kan få fat i. Med den form for fodbold vi praktiserer, historien, Anfield og fanbasen. Jeg tror heller ikke ejerne er blege for at skyde lidt penge afsted på forstærkningerne.

Hvis vi ikke kommer i top4, ja.... Så er snakken desværre en helt anden.
Helt enig. Lige pt ser det ud som om vi ikke stopper med at dumme os på udebane, så top 4 er vel så åben som nogensinde før.
Men hvis vi skulle ende i top 4, ja så tror jeg egentlig heller ikke der er grænser for hvad vi kan hente, inden for vores økonomis grænser selvfølgelig. Penge taler altid, så dem vi vil strække os økonomisk for at få, dem får vi os.

Uden top 4, så ryger Suarez, og ja så vil jeg egentlig sige vi er tilbage hvor vi startede. Vi kan igen ikke tiltrække andet end "Alberto og Aspas"-spillere. Dog kan vi så håbe vi kan lave en Tottenham, og købe nogle rigtig store talenter som Lamela, Eriksen og Soldado fx, pga pengene fra Suarez. Men igen, vi kan ikke erstatte Suarez, ligegyldig hvor meget vi har lyst til at prøve. Ligesom Spurs ikke kan erstatte Bale. Så uden top 4, ser det sort ud. Endnu engang.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

TK Randers

Indlæg af TK Randers » mandag, 03. feb, 2014 19:09

Med den tid vi bruger på at forhandle med andre klubber, skal vi snart i gang ellers når vi det ikke. :D

Brugeravatar
Alonso

Indlæg af Alonso » mandag, 03. feb, 2014 20:00

Jeg vil gøre alt for at få Marco Reus i folden. Tror ikke han er umulig at lokke væk, hvis vi rent faktisk formår at kvalificere os til CL. Desværre kan hans frikøbsklausul på 35 mio. euro først aktiveres sommeren 2015.

Brugeravatar
TomViolence

Indlæg af TomViolence » mandag, 03. feb, 2014 20:07

Alonso skrev:Jeg vil gøre alt for at få Marco Reus i folden. Tror ikke han er umulig at lokke væk, hvis vi rent faktisk formår at kvalificere os til CL. Desværre kan hans frikøbsklausul på 35 mio. euro først aktiveres sommeren 2015.
Vil alle de største klubber ikke stå i kø for ham?...
Scouser by heart.

Siden 2009.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » mandag, 03. feb, 2014 20:17

TomViolence skrev:
Alonso skrev:Jeg vil gøre alt for at få Marco Reus i folden. Tror ikke han er umulig at lokke væk, hvis vi rent faktisk formår at kvalificere os til CL. Desværre kan hans frikøbsklausul på 35 mio. euro først aktiveres sommeren 2015.
Vil alle de største klubber ikke stå i kø for ham?...
Mon ikke der skal kæmpes mod PSG, Monaco, Real, Bayern, Chelsea, United osv. i kampen for Reus.
Jeg vil vil tro, vi står meget svagt i den duel... Dortmund er vel på nuværende tidspunkt, også en større klub end LFC.

Brugeravatar
zalcos
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 34

Indlæg af zalcos » mandag, 03. feb, 2014 20:30

Billede
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Besvar