Dagens Kampe
- martinsommer
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 44
Re: Dagens Kampe
Skift Henry ind for Eto'o i anden halvleg. Eto'o har ikke sat et ben rigtigt indtil videre, og Henry må da være fantastisk opsat på at gøre det onde ved manu.
Scum spiller ikke særligt godt men er utroligt effektive. Barcelona har det lige omvendt. De spiller Scum ud af banen men får ingenting ud af det. Jeg forstår virkelig ikke Rijkaards system. Det er som om at det går mere op i at underholde end at vinde og jeg forstår slet ikke hvorfor Henry ikke får lov til at starte inde i angrebet i den sæson. I mine øjne er det en skandale at Rijkaard ikke bruger ham noget mere og så bruger ham på fløjen når det endelig er. Rijkaard har ødelagt ham efter min mening. I mine øjne burde de starte med både Eto'o og Henry helt fremme med den fremragende Messi bagved og så kunne Bojan være joker.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere
Kom nu Barca.. PLease!! Scor nu
Blir spændene om Barca overhovedet får lov til at nærme sig Scum's mål.. Men lad os da håbe at de sætter et par kasser ind så de er videre..
KOM NU!!
Blir spændene om Barca overhovedet får lov til at nærme sig Scum's mål.. Men lad os da håbe at de sætter et par kasser ind så de er videre..
KOM NU!!

Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever
LIVERPOOL forever
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
kan ikke se hvordan barcelona skal ku vinde den her kamp...
De kommer ikke rigtig frem til noget.
manu spiller kynisk fodbold...
Og dejligt at se tudeprinsessen som den moralske vogter mod diving
Man kan vel frygte han får endnu et gult kort...
De kommer ikke rigtig frem til noget.
manu spiller kynisk fodbold...
Og dejligt at se tudeprinsessen som den moralske vogter mod diving

Man kan vel frygte han får endnu et gult kort...
Kom nu igang Barca!
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
de mangler altså en plan b der hedder at pumpe boldene frem.
De vil bare ikke spille på den måde, og har vel kun Henry der minder lidt om en spiller der kan bruges der...
Deres små spil, ser så skide godt ud, men de får slet ikke rykket manus forsvar så hullerne kommer.
De vil bare ikke spille på den måde, og har vel kun Henry der minder lidt om en spiller der kan bruges der...
Deres små spil, ser så skide godt ud, men de får slet ikke rykket manus forsvar så hullerne kommer.
FREM MED ALLE OG SÅ SCOR!!!
Suk...
- Alex Brockins
Nu kan de jo næsten kun vinde det trofæ. Føj.
Best in the world at everything I do.
Nu skal vi vinde den kamp i morgen, ellers bliver finalen i år en gaber som sidste FA Cup Finale.
Barca var da godtnok ubeskriveligt ringe! har bolden stort set konstant men bliver aldrig farlige.
ba<seret på denher kamp så var det fortjent at man u gik videre, (selvom det er noget fucking pis) så iefftektive må man bare ikke være hvis man vil gøre sig forhåbnminger om noget som helst i denher turnering.
Men Ballet drengene viste jo bare endnu engang at de ikke formår at spille op mod et hold der har fattet at fodbold er en kontakt sport.....
ba<seret på denher kamp så var det fortjent at man u gik videre, (selvom det er noget fucking pis) så iefftektive må man bare ikke være hvis man vil gøre sig forhåbnminger om noget som helst i denher turnering.
Men Ballet drengene viste jo bare endnu engang at de ikke formår at spille op mod et hold der har fattet at fodbold er en kontakt sport.....
Wow nu kører det! nye ejere, ingen gæld! vi køber Dzeko og Mata til januar, Maicon, Müller og Lahm til sommer.
Så vinder vi CL og PL i 2012. alt det afgjort idag! woohoo!
Det positive er at, scum virker som de er gået i stå, og at de er i finalen skyldes et absolut tandløst barca angreb. Barva havde masser af spil, men nipser simpelthen for meget, når de nærmere sig målet.
Jeg frygter dem ikke i finalen
Jeg frygter dem ikke i finalen

Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"
jens fup skrev:Hvis der findes en gud, så hader han fodbold
nix, gud er scouser og vi kværner man u i Moskva
Wow nu kører det! nye ejere, ingen gæld! vi køber Dzeko og Mata til januar, Maicon, Müller og Lahm til sommer.