Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
En angriber. Vi har Lambert, der så helt åbenlyst ikke har niveau. Borini, en gæv gut, men han har heller ikke niveau. Balotelli, tja, måske har han niveau, men jeg synes han er et gigantisk fejlcast. Han passer ikke ind. Så er der Sturridge, en fantastisk spiller med mål i støvlerne, men med glasben. Jeg synes vi desperat mangler minimum en angriber, gerne to.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
En angriber det er alt vi har brug for til jan og måske en defensiv midt.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Ja, med Sturridge's seneste skade, så er det svært at komme udenom, at der skal hentes en angriber i næste vindue. Men det bliver svært. For vi kan ikke bruge endnu en Borini eller Aspas. Vi skal have Reus, Cavani, Tevez, Higuain, Benzema Jovetic eller en anden på den slags niveau. Jeg kan ikke se nogle af de spillere blive solgt i januar.
Så jeg forestiller mig, at vi prøver at hente Huntelaar. Han kan ramme målet, men han har desværre ikke helt den speed, vi savner.
Så jeg forestiller mig, at vi prøver at hente Huntelaar. Han kan ramme målet, men han har desværre ikke helt den speed, vi savner.
Kloppite
Ja det bliver svært. Reus er muligt. Er der ikke et par stykker i Porto der kunne passe ind. Eller Bony.texy skrev:Ja, med Sturridge's seneste skade, så er det svært at komme udenom, at der skal hentes en angriber i næste vindue. Men det bliver svært. For vi kan ikke bruge endnu en Borini eller Aspas. Vi skal have Reus, Cavani, Tevez, Higuain, Benzema Jovetic eller en anden på den slags niveau. Jeg kan ikke se nogle af de spillere blive solgt i januar.
Icardi fra Inter på 21 år. Han kunne være en seriøs mulighed. Koster nok 200 mill. Fra Argentina har spillet i Barcelona fra 2008-2011 kom til Inter har været lejet ud men i sidste sæson lavede han en del mål for Inter. Hurtig angriber.
Vi må simpelthen ikke gå efter Bony. Hans niveau er ikke højere, end niveauet hos de spillere vi allerede har.Kelly skrev:Ja det bliver svært. Reus er muligt. Er der ikke et par stykker i Porto der kunne passe ind. Eller Bony.texy skrev:Ja, med Sturridge's seneste skade, så er det svært at komme udenom, at der skal hentes en angriber i næste vindue. Men det bliver svært. For vi kan ikke bruge endnu en Borini eller Aspas. Vi skal have Reus, Cavani, Tevez, Higuain, Benzema Jovetic eller en anden på den slags niveau. Jeg kan ikke se nogle af de spillere blive solgt i januar.
Kloppite
Enig, for alt i verden ikke Bony.
Hvis BR kunne nå ind i hovedet på ham så han fik en mere seriøs indstilling, så så jeg gerne Arda Turan i LFC-trøjen.....og Huntelaar. Så længe at vi er gode til at iscenesætte ham så skal han nok klappe den ind, speed eller ej, han er en fantastisk afslutter. Han scorer i hver anden kamp for SC04 og har 34 mål i 62 landskampe( de fleste sikkert som indskifter), manden er giftig.
Hvis BR kunne nå ind i hovedet på ham så han fik en mere seriøs indstilling, så så jeg gerne Arda Turan i LFC-trøjen.....og Huntelaar. Så længe at vi er gode til at iscenesætte ham så skal han nok klappe den ind, speed eller ej, han er en fantastisk afslutter. Han scorer i hver anden kamp for SC04 og har 34 mål i 62 landskampe( de fleste sikkert som indskifter), manden er giftig.
Nærliggende at hente Origi ind til januar. Han virker klar til opgaven og kan ikke være så dyr at købe fri et halvt år før tid.
-
Det er ikke så meget et spørgsmål, hvorvidt vi mangler en målfarlig angriber til at supplere Sturridge og Balotelli, da disse af fysiske og mentale/spillemæssige årsager ikke er stabile nok til at levere varen.
Jeg stiller mig dog skeptisk overfor, hvorvidt vi har midlerne til at hente en kvalitetsspiller ind til offensiven med mål i støvlerne. Vi brugte rigtig mange penge i sommerens vindue, og da vi ikke solgte for tilnærmelsesvis samme beløb er vores nettoforbrug højt.
Læg dertil formentlig stigende lønudgifter, da truppen er blevet bredere, og seneste års røde regnskab, og vi står med en cocktail, der ikke ligefrem indikerer økonomisk råderum til indkøb af en klassesngriber.
En Lacazette kunne vi måske lykkedes med. Dygtig spiller med stort udviklingspotentiale og samtidig en alsidig spiller, der vil kunne spille de tre forreste pladser og dermed indgå i startopstillingen med Sturridge eller Balotelli.
Jeg stiller mig dog skeptisk overfor, hvorvidt vi har midlerne til at hente en kvalitetsspiller ind til offensiven med mål i støvlerne. Vi brugte rigtig mange penge i sommerens vindue, og da vi ikke solgte for tilnærmelsesvis samme beløb er vores nettoforbrug højt.
Læg dertil formentlig stigende lønudgifter, da truppen er blevet bredere, og seneste års røde regnskab, og vi står med en cocktail, der ikke ligefrem indikerer økonomisk råderum til indkøb af en klassesngriber.
En Lacazette kunne vi måske lykkedes med. Dygtig spiller med stort udviklingspotentiale og samtidig en alsidig spiller, der vil kunne spille de tre forreste pladser og dermed indgå i startopstillingen med Sturridge eller Balotelli.
Jeg er ikke afvisende over for de offensive mangler, men jeg mener, at vi bliver nød til at slå kold vand i blodet og udvise lidt tålmodighed i forhold til de folk, klubben har hentet til klubben. Det kan være, at Balotelli har set fejlcastet ud, men han har heller ikke spillet meget sammen med den spiller, som han var castet til at danne angresduo med. Faktisk spillede han jo ganske hæderligt i netop kampen mod Spurs, hvor de fik chancen sammen. Det er for nemt bare at udskrege de nye angribere som syndebukke, når det er hele holdet, der ikke har leveret. Lad os nu se, om tingene ikke vender, når vi får de skadede tilbage og Sturridge (fingers crosssed) forhåbentlig vender tilbage for en længere periode, så må komiteen gøre status slut december i forhold til holdet og spillernes udvikling og samtidig analysere mulighederne på transfermarkedet, som pt ser lidt begrænsede ud.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
Enig. Han har lidt de samme kompetencer som Sturridge. Tror han ville kunne skabe en masse plads for Balotelli og omvendtMads T. skrev:Nærliggende at hente Origi ind til januar. Han virker klar til opgaven og kan ikke være så dyr at købe fri et halvt år før tid.
Hvis Balotelli kun var tiltænkt at kunne fungere i angriberrollen SAMMEN med Sturridge, så synes jeg i høj grad, at det er en fejl-casting. Der kan ikke have været nogen tvivl om, at vi manglede en angriber, der formåede både at spille alene og i et to-mands-angreb.JTN skrev:Jeg er ikke afvisende over for de offensive mangler, men jeg mener, at vi bliver nød til at slå kold vand i blodet og udvise lidt tålmodighed i forhold til de folk, klubben har hentet til klubben. Det kan være, at Balotelli har set fejlcastet ud, men han har heller ikke spillet meget sammen med den spiller, som han var castet til at danne angresduo med. Faktisk spillede han jo ganske hæderligt i netop kampen mod Spurs, hvor de fik chancen sammen. Det er for nemt bare at udskrege de nye angribere som syndebukke, når det er hele holdet, der ikke har leveret. Lad os nu se, om tingene ikke vender, når vi får de skadede tilbage og Sturridge (fingers crosssed) forhåbentlig vender tilbage for en længere periode, så må komiteen gøre status slut december i forhold til holdet og spillernes udvikling og samtidig analysere mulighederne på transfermarkedet, som pt ser lidt begrænsede ud.
Kloppite
Hvor Borini kan sælges i jan skal han væk og erstattes af bedre angriber.
Jeg er blevet lun på Icardi fra Inter
Til midten kunne Koke være spændende.
Jeg er blevet lun på Icardi fra Inter
Til midten kunne Koke være spændende.
Meget enig, det vil være oplagt.Mads T. skrev:Nærliggende at hente Origi ind til januar. Han virker klar til opgaven og kan ikke være så dyr at købe fri et halvt år før tid.
- TomViolence
- Alder: 36
Er det i virkeligheden ikke ren desperation, at 'vi' ønsker Origi til Anfield i januar?
Ja, han scorer da et par straffespark og laver nogle assists i den franske liga, men folk er vel forhåbentligt klar over, at springet fra Ligue 1 til Premier League er temmelig voldsomt niveaumæssigt.
Jeg kan godt se sammenligningerne mellem Origi og Sturridge - især med udseendet (måske mere Welbeck?) og spillestilen - men deres niveau er slet ikke det samme. Og så skal Origi oven i det hele også vænne sig til at bo i et nyt land med en ny kultur, etc. Han er trods alt kun 19 år.
Hvis Origi bliver hentet 'hjem' i januar, kommer der til at være så meget pres på ham, og det er kun de ganske færreste spillere, der blomstrer under den slags pres. Det mest optimale - i mine øjne - ville være, hvis han kom ind til næste sæsonstart, hvor der var andre spillere, som blev forventet at performe, så han kunne komme stille og roligt i gang.
Ja, han scorer da et par straffespark og laver nogle assists i den franske liga, men folk er vel forhåbentligt klar over, at springet fra Ligue 1 til Premier League er temmelig voldsomt niveaumæssigt.
Jeg kan godt se sammenligningerne mellem Origi og Sturridge - især med udseendet (måske mere Welbeck?) og spillestilen - men deres niveau er slet ikke det samme. Og så skal Origi oven i det hele også vænne sig til at bo i et nyt land med en ny kultur, etc. Han er trods alt kun 19 år.
Hvis Origi bliver hentet 'hjem' i januar, kommer der til at være så meget pres på ham, og det er kun de ganske færreste spillere, der blomstrer under den slags pres. Det mest optimale - i mine øjne - ville være, hvis han kom ind til næste sæsonstart, hvor der var andre spillere, som blev forventet at performe, så han kunne komme stille og roligt i gang.
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Shit, det er lige gået op for mig at jeg ikke har den kanal der viser kampen. Så må det blive et stream.
"We're not racist, we only hate the mancs"