Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Det er sgu to store kampe. Jeg vælger altid forkert i sådan en situation.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Juve-Bayern ender uafgjort, sikkert 1-1. Barca sejr og mål af Suarez lyder nærmest som et safebet
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 52
En på fjerneren og så et stream på den bærbare ved siden af løser det problem.Surf skrev:Det er sgu to store kampe. Jeg vælger altid forkert i sådan en situation.
-
Dem jeg deler Viaplay bruger med, bliver ikke glade for den konstellation!bblauritzen skrev:En på fjerneren og så et stream på den bærbare ved siden af løser det problem.Surf skrev:Det er sgu to store kampe. Jeg vælger altid forkert i sådan en situation.
Fan af Manchester United
Drømmer man om at gå videre over 2 kampe mod barca, så skal Oxeladen sparke sådan en chance ind.
-
Jeg kan ikke døje Jordi Alba!!
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Eller Alves. Han er sådan en klam skuespiller. Føj!Robbie_God_Fowler skrev:Jeg kan ikke døje Jordi Alba!!
-
Enig. De kunne lære noget af Iniesta. En gentleman på banen.Hr. Drejer skrev:Eller Alves. Han er sådan en klam skuespiller. Føj!Robbie_God_Fowler skrev:Jeg kan ikke døje Jordi Alba!!
Denne kamp bekræfter hvorfor jeg ikke kan døje Barcelona. De smider sig ved alle muligheder, ser ugidelige ud når de mister bolden. Og endelig når Arsenal rigtig kommer igang og det bliver spændende, scorer Messi som har spillet en kedelig kamp. Men nu er vi igen tvangsindlagt til at høre på hbor fantastisk en spiller og mand han er. Jeg brækker mig. Jeg havde håbet på nye boller på suppen

-
Vanvittigt mål. Overblik, timing og koldblodighed!
Hvor er Busquet i øvrigt vanvittig god.
Jeg beundrer historiens måske bedste hold, så jeg er ikke ved at brække mig. Vanvittig kommentar
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Hvad var der vanvittigt over det?Robbie_God_Fowler skrev:Vanvittigt mål. Overblik, timing og koldblodighed!
Hvilken historie?Jesper skrev:Jeg beundrer historiens måske bedste hold, så jeg er ikke ved at brække mig. Vanvittig kommentar
Mente den forrige fra Spazzjack
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
Opspillet er i særklasse.Emmy skrev:Hvad var der vanvittigt over det?Robbie_God_Fowler skrev:Vanvittigt mål. Overblik, timing og koldblodighed!