Vi er jo ikke en midterklub, otg naturligvis kender alle professionelle fodboldspillere Liverpool, og det gør deres fædre og bedstefædre også.Oomph242 skrev:Ja men mange af nutidens fodboldspillere, var end ikke født da vi var en rigtig storklub. Så jeg ved ikke hvor meget prestige der er i, at komme til en tidligere storklub som nu er midterklub. Indtil videre ser det ikke ud til, vi på nogen måde er særligt attraktive for de rigtig gode spillere.Niels K skrev:Småusmageligt i min verden. Der er mere stil over at blive en bærende spiller i en af historiens absolut største klubber. Vi har masser af gode landsholdsspillere i vores trup.Oomph242 skrev:City kunne dog udover lønnen, også tilbyde andre topspillere og ambitioner om et storhold hvor prisen ikke var en hindring.Niels K skrev:Der er mange spillere med mange forskellige ønsker. man city kunne ikke tilbyde noget som helst andet end en fed løn. Når alt kommer til alt, så tror jeg, at lønnen vejer tungest for de fleste spillere.Oomph242 skrev:Lønnen er jeg måske bange for ikke er nok. Mange af den slags spillere ønsker også, at spille sammen med andre topspillere, garanti for CL, spille med om mesterskab osv. Det kan vi desværre langt fra tilbyde...Niels K skrev:Jeg ville gerne have den komplette midtbanespiller, som Stevie var, eller en Henderson type, der bare er bedre teknisk, bedre til at slå de lange bolde og som er mere målfarlig.thefugle skrev:Man skal jo os spørge sig selv hvilken Gerrard man vil ha erstattet?
1. Den nye(gamle) Gerrard. En leder, som spiller holding midt, som ligger og diktere spillet og smider afleveringerne dernede fra.
2. Den gamle Gerrard som spillede med oppe omkring 10'er positionen, og som skal kunne levere assists OG mål.
Umiddelbart ville jeg jo nok mene vi skulle hente nr 1, da vi har nok spillere til vores forreste positioner, altså på den offensive midtbane.
Gerrard er bare så komplet en spiller at jeg slet ikke ville vide hvor vi skulle kigge hen. Umiddelbart ville drømmen være Vidal eller Pogba, men det er jo nærmest utopi. Det bliver umuligt at erstatte ham.
Men hvis vi kender LFC ret, så erstatter vi ham jo nok med 8 middelspillere.
De bedst betalte spille i Prl:
http://www.plbold.dk/2014/08/27/top-20- ... e-spillere
Den fortæller måske, hvorfor Costa ikke røg til os (hvis der ellers var forhandling), og hvorfor det nok ikke bliver Cech.
Ellers efterlader Stevie en løn, som burde kunne tiltrække nogle af de nævnte spillere, som sikkert ikke har en sådan løn i deres respektive klubber ?
Lønnen er meget afgørende, og vi giver også fornuftige lønninger i Liverpool, og der er rigtig gode spillere, vi kan tiltrække og andre, vi ikke kan.
Der er helt sikkert spillere, vi ikke kan hente af flere årsager, men hvor løn er meget afgørende, og vi vil/kan ikke give lønninger som manure, manure city og chel$ski.
Der er dog rigeligt med gode spillere derude, vi kan tiltrække, så det skal nok gå alt sammen.