Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » torsdag, 16. jul, 2015 09:58

AndreasN skrev:Decideret urealistisk, men skal ikke skydes helt ned? Hvordan hænger det sammen?

Vi får ham ikke. Der er ingen grund til at diskutere en spiller, vi på absolut intet tidspunkt er blevet kædet seriøst sammen med. Selvfølgelig ville det være fantastisk, og vi kan da garanteret godt finansiere et eventuelt køb, men det er bare ikke altid nok.

Beklager, at det lyder så vredt, men jeg altså efterhånden en smule træt af af se Reus blive nævnt konstant, når det ikke er aktuelt. Og når det med al sandsynlighed ikke bliver det. Lad os diskutere spillere, vi rent faktisk er kædet sammen med eller om ikke andet er realistiske at se på. Det andet er ikke relevant.
Nu er det jo netop fordi at vi ER rygtet til ham. Jeg nævner jo ikke bare et tilfældigt navn. Ellers ville jeg da hellere have Ronaldo, Messi, Neymar, Modric etc.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » torsdag, 16. jul, 2015 09:59

Mads T. skrev:
Jeppe skrev:Der begynder at poppe lidt rygter op om Rondon igen. Kender ikke så meget til ham, men det er i hvert fald en væsentlig bedre pris end Benteke...

http://www.liverpool-kop.com/2015/07/li ... -news.html?
Men også en langt dårligere spiller efter min mening. Så hellere smide lidt mere for Benteke.
Langt dårligere? Aaaarrgh. Muligvis er Benteke en smule bedre, men det er godt nok ikke bemærkelsesværdigt. Rondons største problem er vel nok nærmere at han aldrig har spillet i Premier League. Jeg ser dog det største problem som værende at han ikke passer bedre ind i systemet end Benteke, selvom det selvfølgelig er langt lettere at overse til under den halve pris. Igen må man bare sige, hvad er det Rondon skulle tilføje som Balotelli ikke kan? Score mål fristes man til at sige, men det gjorde Balotelli jo også inden han kom til Liverpool.
Imod moderne fodbold.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 16. jul, 2015 10:08

Det er netop problemet, sjampen: Balotelli scorede mål inden han kom til Liverpool, men meget få for Liverpool.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » torsdag, 16. jul, 2015 10:43

Så bare prisen er lav nok så betyder det ikke så meget om spilleren passer ond eller ej?!
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Jeppe
Geografisk sted: Odense
Alder: 41

Indlæg af Jeppe » torsdag, 16. jul, 2015 11:00

Emmy skrev:Så bare prisen er lav nok så betyder det ikke så meget om spilleren passer ond eller ej?!
Hvis han er ond så er jeg klar! Vi mangler en ond angriber!

På den seriøse side så er jeg helt på linie med dig. Vi skal have spillere der passer ind. Derfor er jeg også klart mere for Lacazette - det er begrænset hvad jeg har set med ham, men med det jeg har set ser han hurtig, kropsstærk og træfsikker ud. Derudover har jeg også et indtryk af at han indgår godt i spillet og har en hurtig "fodboldhjerne". Og det med den hurtige opfattelse af spillet er egentlig noget af det jeg vægter højest. Vi skal have nogen der holder fart i spillet og ikke bremser det.
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » torsdag, 16. jul, 2015 11:10

LFC-Aaby skrev:
AndreasN skrev:Decideret urealistisk, men skal ikke skydes helt ned? Hvordan hænger det sammen?

Vi får ham ikke. Der er ingen grund til at diskutere en spiller, vi på absolut intet tidspunkt er blevet kædet seriøst sammen med. Selvfølgelig ville det være fantastisk, og vi kan da garanteret godt finansiere et eventuelt køb, men det er bare ikke altid nok.

Beklager, at det lyder så vredt, men jeg altså efterhånden en smule træt af af se Reus blive nævnt konstant, når det ikke er aktuelt. Og når det med al sandsynlighed ikke bliver det. Lad os diskutere spillere, vi rent faktisk er kædet sammen med eller om ikke andet er realistiske at se på. Det andet er ikke relevant.
Nu er det jo netop fordi at vi ER rygtet til ham. Jeg nævner jo ikke bare et tilfældigt navn. Ellers ville jeg da hellere have Ronaldo, Messi, Neymar, Modric etc.
Der er ikke et eneste seriøst medie, der har meldt os interesseret i Reus. Før det sker, så synes jeg altså ikke, det er relevant at diskutere en ellers så urealistisk spiller.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » torsdag, 16. jul, 2015 11:41

Metro tæller ikke. Hverken som seriøst eller useriøst rygte/kilde
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Doessing

Indlæg af Doessing » torsdag, 16. jul, 2015 12:05

Emmy skrev:Lacazette for 50-60 mio €. http://www.liverpool.no/rykter/Rykter-Uke-29.aspx

Jeg har det lidt med ham som mange andre har det med Benteke. Måske er det min mangel på viden om fransk fodbold men jeg tror ikke fuldt og fast på han vil blive en succes.
Fuldstændig enig, fordi han scorer mål i Frankrig er ikke lig med at han kan gøre det samme i Premier League.

Se tilbage på Djibrill Cisse, han bankede jo også kasser ind for Auxerre i sin tid, og blev udråbt til det store nye håb, da han kom til Anfield, men det blev lidt en fuser.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » torsdag, 16. jul, 2015 12:20

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Jos%C3% ... ond%C3%B3n

Kender ikke Rondon. Nogen der kan beskrive ham.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Indlæg af JTN » torsdag, 16. jul, 2015 12:41

Kelly skrev:https://en.m.wikipedia.org/wiki/Jos%C3% ... ond%C3%B3n

Kender ikke Rondon. Nogen der kan beskrive ham.
José Salomón Rondón Giménez (born 16 September 1989) is a Venezuelan professional footballer who plays for Russian club FC Zenit Saint Petersburg as a striker and is well known for his aerial ability
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

ElTorro

Indlæg af ElTorro » torsdag, 16. jul, 2015 12:55

Hmm... Hvis det her er sandt, så synes jeg, vi skal slå til, selvom det selvfølgelig rammer mit deltidshjerte for Lyon ;)
http://www.plbold.dk/nyhed/lyon-praesid ... -lacazette

Han er en enorm kraftfuld og dynamisk spiller, der vil passe som fod i hose på vores hold. Han har brug for kreative kræfter omkring sig, hvilket vi netop har i form af Coutinho, Firmino og Lallana. Brug pengene fra Sterlinghandlen, sælg Lambert, Borini og Balo og få så den handel i hus. Så vil vi stå med Sturridge, Lacazette, Origi, Ings og en potentiel (mindre) åbning for Sinclair, hvis han vælger at blive :flag5:

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » torsdag, 16. jul, 2015 13:26

ElTorro skrev:Hmm... Hvis det her er sandt, så synes jeg, vi skal slå til, selvom det selvfølgelig rammer mit deltidshjerte for Lyon ;)
http://www.plbold.dk/nyhed/lyon-praesid ... -lacazette

Han er en enorm kraftfuld og dynamisk spiller, der vil passe som fod i hose på vores hold. Han har brug for kreative kræfter omkring sig, hvilket vi netop har i form af Coutinho, Firmino og Lallana. Brug pengene fra Sterlinghandlen, sælg Lambert, Borini og Balo og få så den handel i hus. Så vil vi stå med Sturridge, Lacazette, Origi, Ings og en potentiel (mindre) åbning for Sinclair, hvis han vælger at blive :flag5:
Jeg han ville også passer godt ind. Helt sikkert.
Sammen med en defensiv midt mener jeg holder et ved at være der.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » torsdag, 16. jul, 2015 14:27

Hr. Drejer skrev:Det er netop problemet, sjampen: Balotelli scorede mål inden han kom til Liverpool, men meget få for Liverpool.
Lige præcis min pointe, der må vi altså kigge på os selv for at finde svaret. Det kan godt være det er min NFL nørd der tager over, men en af de primære grunde til at Balotelli ikke scorer kan jeg altså kun se være at han ikke passer ind i det system som Liverpool spiller, hvilket hverken Benteke eller Rondon gør bedre.

For at svare Emmy også, så er det bare langt lettere at tage chancen på Rondon over Benteke og håbe han kan tilpasses til systemet, hvilket det tydede på at Balo ikke kunne, når Rondon koster under halvdelen af Benteke. Det havde selvfølgelig været endnu lettere at tage chancen hvis han kostede det samme som Rickie Lambert.

Desværre tyder meget jo på at vi har aktiveret Bentekes frikøbklausul. En beslutning jeg er fuldstændig overbevist om sender os udenfor top 4 de næste par år.
Imod moderne fodbold.

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 16. jul, 2015 15:26

Jeg er for så vidt positivt stemt overfor at hente Benteke, men jeg hader godt nok tanken om, at det måske er Scum´s mere eller mindre reelle interesse, der presser os til at betale mere for ham, end vi egentlig er/var indstillede på. I så fald har de - Scum - imo igen-igen taget r.... på os :oops: :( Jeg kan ikke frigøre mig fra en ækel fornemmelse af, at der sidder en Fergie-klon et eller andet sted på Det Gamle Toilet og griner, hvis de kan lokke os ud på den galej.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » torsdag, 16. jul, 2015 15:42

Johnny Football skrev:Jeg er for så vidt positivt stemt overfor at hente Benteke, men jeg hader godt nok tanken om, at det måske er Scum´s mere eller mindre reelle interesse, der presser os til at betale mere for ham, end vi egentlig er/var indstillede på. I så fald har de - Scum - imo igen-igen taget r.... på os :oops: :( Jeg kan ikke frigøre mig fra en ækel fornemmelse af, at der sidder en Fergie-klon et eller andet sted på Det Gamle Toilet og griner, hvis de kan lokke os ud på den galej.
Nogle af de kloge på Twitter mener det er fordi, der ikke har kunne findes en løsning mht prisen, og klubben ønsker at have ham i god tid inden Stoke kampen.
Hvilket vel er fair nok når det er sommerens største target for Liverpool.

Besvar