Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Ang. Rafa og tidl spillere: Fabio Aurelio, Pelligrini fra Valencia. Morientes kom fra Rafas tidl klub, Real Madrid.
We need a new Fowler...
Lewandowski + Sturridge helt fremme
Reus ----Coutinho-----Firmino
SÅ kan de andre godt pakke sammen, dæleme en våd drøm
- som dog aldrig kommer til at ske hvis man dog tror på ufoer eller demoner.
- Man kan sige meget om Jurgen Klopp har lavet fantastiske handler for Dortmund, som kostede en snack i sin tid - men NU er hans tidl spillere vanvittige.
Subotic har dog været seriøst ment i medierne, som en god CB leder til LFC forsvar. Men igen, hvem ved om Klopp vil skabe en MEGA stjerne til den ellers unge Liverpool hold, som mangler ledere og defensiven skal også forbedres med den DEFENSIVE midtbane, som har over-klasse. Klopp vil dog, foretrække 4-2-3-1 som man så i Dortmund, så det bliver spændende og se om det bliver fremhævet i hans tankegang og i længden hos Liverpool FC...
Reus ----Coutinho-----Firmino
SÅ kan de andre godt pakke sammen, dæleme en våd drøm
- som dog aldrig kommer til at ske hvis man dog tror på ufoer eller demoner.
- Man kan sige meget om Jurgen Klopp har lavet fantastiske handler for Dortmund, som kostede en snack i sin tid - men NU er hans tidl spillere vanvittige.
Subotic har dog været seriøst ment i medierne, som en god CB leder til LFC forsvar. Men igen, hvem ved om Klopp vil skabe en MEGA stjerne til den ellers unge Liverpool hold, som mangler ledere og defensiven skal også forbedres med den DEFENSIVE midtbane, som har over-klasse. Klopp vil dog, foretrække 4-2-3-1 som man så i Dortmund, så det bliver spændende og se om det bliver fremhævet i hans tankegang og i længden hos Liverpool FC...
You'r Never Walk Alone. ///
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Lewandowski i Liverpool. Den tror jeg ikke på. Men for to uger siden troede jeg heller ikke på Klopp i Liverpool.
Hr. Drejer skrev:Lewandowski i Liverpool. Den tror jeg ikke på. Men for to uger siden troede jeg heller ikke på Klopp i Liverpool.
Jeg kan ikke forestille mig klubben vil betale KR500M+ for Lewandowski til sommer. Mon ikke vi går efter yngre og billigere spillere end ham. Det bliver spændende hvem der ryger ind og ud i sommeren. Et par af de langsomme, må nok på porten...
Tror ikke at vi kommer til at hente etablerede stjerner til kæmpepriser... det gjorde han jo heller ikke i Dortmund... nu er hans spillere fra Dortmund tiden kæmpe stjerner og meget dyre... dem henter vi ikke. Måske nogen af dem spiller deres kontrakt ud og skifter til os på en fri... men jeg ser ikke FSG hive læderet frem for at hente de spillere ALLE gerne vil hente... og det synes jeg er fint. Klopp virker til at have et godt øje for at spotte og udvikle de spillere han henter.. måske fordi han har et spilkoncept, han hælder til og derfor bedre kan udpege den "ukendte" spiller, der kan bidrage til dette.
Jeg tror ikke at han "bare" vil lave en Dortmund i Liverpool... håber han er manden der med udgangspunkt i sit spilkoncept, kan tilpasse det til den trup han har og har mulighed for at få... han har aldrig været en bigspender. Han virker som en mand der kan lide udfordringen i at skabe et hold ud af fornuftige midler... han virker ikke som en "købe" manager, der bare vil have kassen til spillerkøb....
Jeg tror ikke (håber ikke) han har ambitioner om at FSG åbner for sluserne og giver ham ubegrænsede midler.... han virker ikke som den type.... Mourinho, Pellegrini, Ancelotti, Van Gaal og deslige... kan de vinde uden store budgetter ? måske tidligere i deres karrierer, men kan de det idag ?.... jeg tror ikke de tør udfordringen.... det tror jeg lige Klopp har gjort... igen....selvom han er hottere end hot for tiden.... Jeg tror han kunne have valgt at holde ferie lidt længere og få tilbudt én af de helt store pengeklubber.... men han valgte Liverpool.... klubben over dem alle... den sovende kæmpe... Han valgte sgu os !!!!
Af hele mit hjerte håber jeg at han får succes og at vi får lov at beholde ham i mange sæsoner fremover.....ikke siden Kennys første "tur" har jeg følt et bedre match for klubben.....
.... den endte nok med at skulle have været i en anden tråd... sorry
YNWA
Jeg tror ikke at han "bare" vil lave en Dortmund i Liverpool... håber han er manden der med udgangspunkt i sit spilkoncept, kan tilpasse det til den trup han har og har mulighed for at få... han har aldrig været en bigspender. Han virker som en mand der kan lide udfordringen i at skabe et hold ud af fornuftige midler... han virker ikke som en "købe" manager, der bare vil have kassen til spillerkøb....
Jeg tror ikke (håber ikke) han har ambitioner om at FSG åbner for sluserne og giver ham ubegrænsede midler.... han virker ikke som den type.... Mourinho, Pellegrini, Ancelotti, Van Gaal og deslige... kan de vinde uden store budgetter ? måske tidligere i deres karrierer, men kan de det idag ?.... jeg tror ikke de tør udfordringen.... det tror jeg lige Klopp har gjort... igen....selvom han er hottere end hot for tiden.... Jeg tror han kunne have valgt at holde ferie lidt længere og få tilbudt én af de helt store pengeklubber.... men han valgte Liverpool.... klubben over dem alle... den sovende kæmpe... Han valgte sgu os !!!!
Af hele mit hjerte håber jeg at han får succes og at vi får lov at beholde ham i mange sæsoner fremover.....ikke siden Kennys første "tur" har jeg følt et bedre match for klubben.....
.... den endte nok med at skulle have været i en anden tråd... sorry
YNWA
Jeg tror også langt fra, at vi skal forvente en gentagelse af transfersuccessen Borussia Dortmund. Dels fordi klubben ikke har det rigtige setup og desuden kun har den ene fra trioen Klopp-Zorg-Watzke, men også fordi klubben vil blive presset mere på priser end et Dortmund på vej ud af en økonomisk ruin. Hvis vi vender tilbage til ideen med en sportsdirektør og generelt et mere simpelt og effektivt setup, tror jeg det vil give nogle bedre forudsætninger for at agere på transfermarkedet. Problemet er bare - og her vil jeg give Rodgers ret - at en sportsdirektør bør være på plads før manageren, sådan som det er/var tilfældet i Dortmund eller Southampton for at nævne en anden transfersucces.
Til diskussionen om et muligt tab af Coutinho er jeg faktisk ret fortrøstningsfuld set i forhold til afgangene af Suárez og Sterling. Det er ikke, fordi jeg ikke sætter pris på Coutinho, som jeg i øvrigt anser for at være bedre end Sterling (hvis de overhovedet kan sammenlignes), men der findes bare ret mange gode alternativer på lige netop den position. Jeg tror Wenger har ret i, at der produceres langt flere boldsikre pasningsspillere end rendyrkede offensivspillere som Suárez og til dels Sterling. Følgende spillere kunne jeg fx godt se erstatte Coutinho og jeg ser dem heller ikke som fuldstændig umulige: Calhanoglu, Isco, Götze eller Berardi.
Til diskussionen om et muligt tab af Coutinho er jeg faktisk ret fortrøstningsfuld set i forhold til afgangene af Suárez og Sterling. Det er ikke, fordi jeg ikke sætter pris på Coutinho, som jeg i øvrigt anser for at være bedre end Sterling (hvis de overhovedet kan sammenlignes), men der findes bare ret mange gode alternativer på lige netop den position. Jeg tror Wenger har ret i, at der produceres langt flere boldsikre pasningsspillere end rendyrkede offensivspillere som Suárez og til dels Sterling. Følgende spillere kunne jeg fx godt se erstatte Coutinho og jeg ser dem heller ikke som fuldstændig umulige: Calhanoglu, Isco, Götze eller Berardi.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
Coutinho har jo heller aldrig matchet hverken Sterling eller Suarez på end-product. Han er en vigtig spiller for os, men mangler stadig at tage det sidste ansvar og blive katalysator for vores offensiv. Den eneste grund til, at han måske har været det, er at de andre har været så tandløse..
Ikke dermed sagt, at han ikke har et enormt potentiale. Han skal bare bygge en de farlighed på sit spil.
Ikke dermed sagt, at han ikke har et enormt potentiale. Han skal bare bygge en de farlighed på sit spil.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Ville mene Sterlings end product ikke er vanvittigt meget bedre end Coutinhos. Jeg kan nærmest ikke huske alle Sterlings kæmpe afbrændere og dumme beslutninger i tredje halvdel grundet den kæmpe mængde af dem.Surf skrev:Coutinho har jo heller aldrig matchet hverken Sterling eller Suarez på end-product. Han er en vigtig spiller for os, men mangler stadig at tage det sidste ansvar og blive katalysator for vores offensiv. Den eneste grund til, at han måske har været det, er at de andre har været så tandløse..
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
- Bellamy_fever
Mignolet og Helle Thorning har bedre end product end Sterlingthefugle skrev:Ville mene Sterlings end product ikke er vanvittigt meget bedre end Coutinhos. Jeg kan nærmest ikke huske alle Sterlings kæmpe afbrændere og dumme beslutninger i tredje halvdel grundet den kæmpe mængde af dem.Surf skrev:Coutinho har jo heller aldrig matchet hverken Sterling eller Suarez på end-product. Han er en vigtig spiller for os, men mangler stadig at tage det sidste ansvar og blive katalysator for vores offensiv. Den eneste grund til, at han måske har været det, er at de andre har været så tandløse..
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
Coutinho har da også enormt mange afbrændere.
Jeg er ret sikker på, at Sterling havde både flere mål og flere assists end Coutinho i sidste sæson. Har ikke lige tid til at tjekke op på det nu.
Jeg er ret sikker på, at Sterling havde både flere mål og flere assists end Coutinho i sidste sæson. Har ikke lige tid til at tjekke op på det nu.
Det havde han og i sæsonen inden lige så. I sidste spillede Sterling dog også angriber i en række kampe og sæsonen inden spillede han lidt mere end Coutinho. MEN giver det overhovedet mening at sammenligne Coutinho og Sterling på end product? De er helt forskellige spillere med forskellige roller på holdet i mine øjne. I Coutinhos tilfælde ville det måske give mere mening at se på målskabende afleveringer. Jeg er dog enig i, at han mangler noget for at blive katalysator for vores angreb, men det er sgu også en stor tjans at pådutte en af holdets yngste spillere!Surf skrev:Coutinho har da også enormt mange afbrændere.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
Sterling spillede jo også på kanten og på spidsen af diamanten, altså som offensiv midt. Det var heller ikke meget effektiv han var som angriber. Hos os var Sterling imø. faktisk bedst i den rolle han havde i diamanten.JTN skrev:Det havde han og i sæsonen inden lige så. I sidste spillede Sterling dog også angriber i en række kampe og sæsonen inden spillede han lidt mere end Coutinho. MEN giver det overhovedet mening at sammenligne Coutinho og Sterling på end product? De er helt forskellige spillere med forskellige roller på holdet i mine øjne. I Coutinhos tilfælde ville det måske give mere mening at se på målskabende afleveringer. Jeg er dog enig i, at han mangler noget for at blive katalysator for vores angreb, men det er sgu også en stor tjans at pådutte en af holdets yngste spillere!Surf skrev:Coutinho har da også enormt mange afbrændere.
Uanset hvad er jeg ikke ude på at tage noget fra Coutinho, der selvfølgelig stadig kun har sine bedste år foran sig. Jeg ville bare bakke op om det du skrev med, at du var mere fortrøstningsfuld i forhold til at miste Coutinho end da vi mistede Sterling og Suarez. Sidstnævnte kan man dog næppe sammenligne med nogen som helst.
Coutinho er fantastisk, ingen tvivl om det, og bliver sikkert kun bedre. Jeg håber bare, at han kan bygge lidt flere mål og assists på sit spil, og til tider spille det nemme i stedet for det svære.
Coutinho er fantastisk i link-opspillet. For at få det maksimale ud af ham skal vi have en bevægelig og hurtig offensiv.
Når vi har spillet det langsomme spil med mange spilstationer, så er det svært for ham at markere sig.
Derudover er han ikke en ledertype. Han har brug for stærke spillere omkring sig. Millner er helt sikkert en gevinst for ham.
Når vi har spillet det langsomme spil med mange spilstationer, så er det svært for ham at markere sig.
Derudover er han ikke en ledertype. Han har brug for stærke spillere omkring sig. Millner er helt sikkert en gevinst for ham.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
Det er så der at Firmino imø er stærkere end Cou på 10'er-pladsen, han har et bedre drev med bolden, går mere direkte på mål for at søge afslutninger som ligeledes er skarpere end Cou's, hvilket jeg tror taler mere til Klopp. Til tider kan Cou's spil blive for omstændigt når han ikke er omgivet af spillere der forstår ham. Som det blev sagt om Laudrup kan man også imø sige om Cou, "han gør ikke et dårligt hold godt, men et godt hold bedre". Jeg tror at Firmino bliver en kæmpe gevinst for os han skal bare ha' tid ligesom tilfældet er/var med Cou, jeg tror bare at Firmino har et højete bundniveau.ilusio skrev:Coutinho er fantastisk i link-opspillet. For at få det maksimale ud af ham skal vi have en bevægelig og hurtig offensiv.
Helt enig L4. Firminho er for mig et ubeskrevet blad i PL, så der afventer jeg at se hvad han kan byde ind med. Der er høje forventninger, men lad os se.L4 skrev:Det er så der at Firmino imø er stærkere end Cou på 10'er-pladsen, han har et bedre drev med bolden, går mere direkte på mål for at søge afslutninger som ligeledes er skarpere end Cou's, hvilket jeg tror taler mere til Klopp. Til tider kan Cou's spil blive for omstændigt når han ikke er omgivet af spillere der forstår ham. Som det blev sagt om Laudrup kan man også imø sige om Cou, "han gør ikke et dårligt hold godt, men et godt hold bedre". Jeg tror at Firmino bliver en kæmpe gevinst for os han skal bare ha' tid ligesom tilfældet er/var med Cou, jeg tror bare at Firmino har et højete bundniveau.ilusio skrev:Coutinho er fantastisk i link-opspillet. For at få det maksimale ud af ham skal vi have en bevægelig og hurtig offensiv.
Min pointe er at Coutinho ikke er bedst på fløjen og det er Sturridge for den sags skyld langt fra heller.
Så måske vi kommer til at se en 4-3-2-1 med Firminho og Coutinho bag en Sturridge? Og så 3 arbejdsheste på den centrale midt der giver plads til at vores backs kan gå med frem.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.