Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
AndersF skrev:I følge dagens rygter på indkast skriver Sunday Mirror at Kyle Walker har fået et brud på bækkenet og er ude af VM, hvis det passer er Johnson en sikker kandidat på startpladsen i mine øjne, hvem bliver udtaget i stedet for Walker? Flanagan måske!!
(Jeg kan ikke lige linke fra min telefon)
Jeg tror næppe Roy hiver Flanagan ind med så kort tid til VM. Jeg tror i stedet, at han satser på at Johnson holder sig skadesfri, og så må Jones og Smalling være back-ups - til trods for at jeg ikke synes nogen af dem er bedre end Flanagan som højreback.
Ret mærkværdigt at man har 4 etablerede spillere til venstreback i form af Baines/Shaw/Cole/Gibbs (Cole's niveau kan dog diskuteres), imens at man kun har 2 etablerede højrebacks i form af Johnson/Walker. Medmindre jeg glemmer nogen?
Agger almost invited to shoot here.. Which he does, and puts it in the back of the net! Daniel Agger with his first ever goal for Liverpool. And what a goal!
Halleluja...! Tvivler ærlig talt på, at klubber som Shrewsbury, Fortuna Køln, Pisa el. lign., som måske - MÅSKE - kunne finde Bendtner interessant, har råd til at betale den slags penge
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell