Min hadeklub nummer toMcHelmer skrev:Ha, så vandt Juve over Snottenham
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Hvor meget får man for en sejr og uafgjort i CL? Får man det samme beløb hvis man vinde en kamp i gruppen eller en kamp i knock out fasen?
- Bellamy_fever
Jeg har sjældent set så ringe fodbold som det Milan levere idag 

"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
Odds på, at Atletico vinder EL må være meget lave...Er jo 1-2 klasser over alle andre hold.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Er det Milan?? Troede at "Mil" betød Millwall ...Bellamy_fever skrev:Jeg har sjældent set så ringe fodbold som det Milan levere idag

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Så havde der været mere gang i den på tilskuerpladserne - og uden for stadion!Sledgehammer skrev:Er det Milan?? Troede at "Mil" betød Millwall ...Bellamy_fever skrev:Jeg har sjældent set så ringe fodbold som det Milan levere idag

Vi SMADRER det PIShold !
- Bellamy_fever
Tilgengæld kan jeg ret godt lide ham der Keita... KØB HAM !
"Often in error, never en doubt!"
Så lavede Keita lige en assist efter først at have sat et par mand
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Og han må gerne tage ham der Timo Werner medBellamy_fever skrev:Tilgengæld kan jeg ret godt lide ham der Keita... KØB HAM !

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Og inden havde han en nærmest identisk situation hvor han også burde have haft en assist.
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly
Det der er det fede ved det synes jeg er, at han ser ud til at have så utroligt let ved det. Han øger bare tempoet og dribler forbi når det lige passer ham. Jeg tror ikke han spiller for fuld kraft denne sæson i Leipzig, han har ikke hjertet med i det. Han bliver simpelthen et monster for os de næste mange sæsoner, shit jeg glæder mig.AJJ skrev:Så lavede Keita lige en assist efter først at have sat et par mand
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
Chelsea’s chancer for top 4 skal ses i det lys, at de har to såkaldte 6. points kampe mod henholdsvis os og Tottenham. På hjemmebane vel og mærke. Vinder de disse to kampe, vil de kun være 2 point fra tredjepladsen, hvis vi holder alt andet lige. Antaget at Chelsea og Tottenham vinder de kampe deres kampe i weekenden, hvilket virker sandsynligt. Set i det lys skal Liverpool altså kun snuble en gang mere end Chelsea, før Chelsea selv kan afgøre det.AJ skrev:@ Skovdal
Hvornår har vi da sidst smidt et forspring på 7 point i løbet af de sidste 9 runder? Svaret er aldrig.
@ RGF
Det er jo kun en fordel for os, at Chelsea også skal møde Spurs. Det kan aldrig blive en ulempe.
Og at mange hold har noget at spille for er også en fordel for os, da det udjævner, at Chelseas program er lettere på papiret. Jeg forstår således ikke ovenstående pointer.
Som du er inde på, er det en fordel, at det pt. er så tæt i bundstriden. Jeg vil dog stadigvæk hellere møde Swansea eller Huddersfield, fremfor Watford og Everton hvis trupper er markant bedre, og stadigvæk er med i kampen om 7. pladsen som kan give EL deltagelse. Everton vil ret beset betragte hjemmekampen mod Liverpool som én af sæsonens højdepunkter.
Liverpool ligger selvfølgelig i førerposition til en top 4 placering, men jeg mener det er grænsende til det useriøse at dømme Chelsea ude med 8-9 runder igen.
Frygtelige scener på London Stadium. Mindede om noget man så for 30 år siden. Virkelig ikke godt og super farligt.
I øvrigt hylesjovt at følge Mourinho og Nevilles drabelige fight, som er komplet infantil.
I øvrigt hylesjovt at følge Mourinho og Nevilles drabelige fight, som er komplet infantil.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Øhh - kan du uddybe for en udenforstående?Jesper skrev:Frygtelige scener på London Stadium. Mindede om noget man så for 30 år siden. Virkelig ikke godt og super farligt.