LFC - Fulham FC >> Kamptråden PL runde 4

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: LFC - Fulham FC >> Kamptråden PL runde 4

Indlæg af Hr. Drejer »

Der er for mange dårlige fodboldspillere på det hold. Vi er ringe i alle spillets facetter. Szobo skal have at vide, at enten tager han sig sammen, eller også ryger han ned på reserveholdet. Gravenberch ligeså. De to så jeg gerne byttet ud med MIlner og Gini (i 2019 udgaven). De angreb kampen, og det gjorde at Liverpool altid sad på spillet og bestemte tempo på bolden. Wirtz laller også bare rundt i dag, uden idé med det han foretager sig.

Rio er slet ikke klar. Kerkez og Frimpong bliver aldrig klar. Szobo og Gravenberch er ikke klar i øjeblikket. Jeg forstår ikke at Iraola ikke prøver Nyoni på midten.

Jeg ved simpelthen ikke hvad Iraola prøver på med holdet. Jeg kan ikke se hans aftryk på holdet eller på spillestilen.
TG12

Re: LFC - Fulham FC >> Kamptråden PL runde 4

Indlæg af TG12 »

Hr. Drejer skrev: lørdag, 12. sep, 2026 18:05 Der er for mange dårlige fodboldspillere på det hold. Vi er ringe i alle spillets facetter. Szobo skal have at vide, at enten tager han sig sammen, eller også ryger han ned på reserveholdet. Gravenberch ligeså. De to så jeg gerne byttet ud med MIlner og Gini (i 2019 udgaven). De angreb kampen, og det gjorde at Liverpool altid sad på spillet og bestemte tempo på bolden. Wirtz laller også bare rundt i dag, uden idé med det han foretager sig.

Rio er slet ikke klar. Kerkez og Frimpong bliver aldrig klar. Szobo og Gravenberch er ikke klar i øjeblikket. Jeg forstår ikke at Iraola ikke prøver Nyoni på midten.

Jeg ved simpelthen ikke hvad Iraola prøver på med holdet. Jeg kan ikke se hans aftryk på holdet eller på spillestilen.
Både Szobo og Gravenberch er gode spillere. Men de bliver sat til at spille i to pladser i system som absolut ikke passer til deres spidskompetencer.

Hvis vi skal spille 4-2-3-1 har vi brug mindst én type som er en no-nonsense to vejs spiller ala Gerrard i sine bedste år.

De fylder som midtbane duo ALT for lidt, men det er altså heller ikke de pladser som passer bedst til deres kompetencer.

Vores midt vil være er problem resten af sæsonen, medmindre vi henter en ala Wharton i januar.
Besvar