Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kasper88

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kasper88 » onsdag, 14. dec, 2016 23:25

Weissert skrev:Sandra Toft til LFC, tak;)
Spiller hun håndbold? :dontknow:
Corner taken quickly...

Brugeravatar
Hendo
Geografisk sted: Tæt på en bar, København

Indlæg af Hendo » fredag, 16. dec, 2016 20:09

texy skrev:Hvis vi skal hente en spiller, der måske kan tage Mané's rolle, når han er væk i Januar, så tænker jeg, at Inaki Williams kunne være interessant. Han er i hvert fald også lynhurtig og driblestærk. Og så kan han også bruges som angriber.

Ved dog ikke, om han arbejder hårdt nok baglæns. Det er et område, hvor Mané har overrasket mig helt vildt.

Men vi kan naturligvis også give Ojo en reel chance. For han har mange af de samme kvaliteter.
Han har imponeret mig flere gange faktisk. Mener også han er blevet rygtet til Liverpool tidligere. Men hvordan er det med Athletic Bilbao og transferpriser? De spiller jo kun med baskere på holdet og når de sælger så sælger de vel ekstra dyrt, eller hvordan? Har egentligt ikke lagt mærke til deres salgspriser, men tænker bare, når de har så forholdsvis spillere de kan købe, så sælger de vel også dyrere? Eller hvad? Håber det giver mening ;)

Der er i øvrigt også Julian Draxler. Han er gået helt i stå og sat udenfor i Wolfsburg. Var ikke i truppen senest. Siges at de vil sælge en del billigere end de købte ham for. Han skulle være skuffet over ikke at få lov til at skifte inden denne sæson hvor PSG angiveligt bød 70 mio. euro. Real Madrid var også rygtet interesseret. Taler selvfølgelig ikke til hans fordel mht. mentaliteten hvis grunden til, at han er sat udenfor og hans formdyk, skyldes at han er fornærmet over ikke at få lov at skifte. Dog har Wolfsburg fyret deres træner og nu også fyret sportsdirekør Allofs, så kan også skyldes en klub i kaos osv. Men mon ikke Klopp kender/kender nogen der kender hans mentalitet. Hvis den passer ind burde han overvejes. Der tales om at de sælger for 25 mio. pund eller deromkring. Han er en fremragende spiller.

Gætter stadig på at Bernard fra Shakhtar bliver den offensive forstærkning.
"My idea was to build Liverpool into a bastion of invincibility. My idea was to build Liverpool up and up."

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » søndag, 18. dec, 2016 09:37

Meget interessant artikel, jeg fandt her, da skribenten tager udgangspunkt i, at Klopp har hentet en del spillere fra Bundesligaen, som han har haft på sin indkøbsliste som: Karius, Matip og Klavan. Mané er også fra denne liste, da han ønskede ham til Dortmund.
Sam McGuire her er tilsyneladende bekendt med, at Klopp's Bundesliga-liste er længere, og at spillere som Süle, Jonathan Tah, Julian Brandt og en Yunus Malli, som linket handler om står der på. Alle potentielle januarskøb, og som vil give rigtig god mening, hvis vi ønsker et cover for vores offensive spillere og særligt Mané, når han er væk.
Vi vælger vel trods alt kun en af de centrale forsvarere...?

http://anfieldindex.com/25931/why-liver ... sense.html

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » søndag, 18. dec, 2016 11:39

Julian Brandt fra tyske Leverkusen, ser aldeles spændende ud og virker til at være en 20 årige wunder kid.
Klopp har ham nok i kiggerten. Fra en artikel 21 nov-16 > http://www.goal.com/en/news/11/transfer ... ens-brandt

Fine stats:
42 startere
17 mål
10 assists
Nuværende sæson 16/17:
20 kampe
3 mål
5 assists
Han virker til at være en komplet offensiv wing spiller, der kan blive en mangel vare til januar/februar.
http://u.goal.com/4088200/4088252.jpg
http://u.goal.com/4088200/4088262.jpg
You'r Never Walk Alone. ///

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 18. dec, 2016 19:48

Jeg håber vi køber en midterstopper og en defensiv midtbanespiller.

Denne artikel rammer plet. http://www.liverpool.no/blogg/den-svake ... liverpool/

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » søndag, 18. dec, 2016 20:03

DAGGER! skrev:Julian Brandt fra tyske Leverkusen, ser aldeles spændende ud og virker til at være en 20 årige wunder kid.
Klopp har ham nok i kiggerten. Fra en artikel 21 nov-16 > http://www.goal.com/en/news/11/transfer ... ens-brandt

Fine stats:
42 startere
17 mål
10 assists
Nuværende sæson 16/17:
20 kampe
3 mål
5 assists
Han virker til at være en komplet offensiv wing spiller, der kan blive en mangel vare til januar/februar.

Mon overhovedet Leverkusen sælger spillere i Januar. De er stadig med i CL. Jeg tror mere de vil tilføre spillere.

Brugeravatar
DAGGER!

Indlæg af DAGGER! » mandag, 19. dec, 2016 12:36

Oomph242 skrev:
DAGGER! skrev:Julian Brandt fra tyske Leverkusen, ser aldeles spændende ud og virker til at være en 20 årige wunder kid.

Fine stats:
42 startere
17 mål
10 assists
Nuværende sæson 16/17:
20 kampe
3 mål
5 assists

Mon overhovedet Leverkusen sælger spillere i Januar. De er stadig med i CL. Jeg tror mere de vil tilføre spillere.
Jeg har set Brandt kampe, og han bliver primært brugt som indskifter - så det kan være han vil prøve noget nyt, selvom der er ChL i Leverkusen til foråret. Men du har en god pointe.
Kan godt være, Klopp vil hente en VB og tage Milners styrker på midtbanen? Så konklusionen, er nok der bliver hentet endnu en defensiv forstærkning - der har været snak om et par navne i Tyskland. M.Gladbachs M. Dahoud ville være den optimale spillere, til denne DM som Klopp ikke kunne købe pga Arsenal havde købt Granit Xhaka i sommers.....

Fabian Delph fra Man City er vidst også et bud(som free-transfer!), selvom det tvivlsom om han har niveauet mere - hans Aston Villa tid, var han en lovende defensiv mand.
Geoffrey Kondogbia fra Inter - Er også blevet rygtet til merseyside, da han er røget ud af kulden.... Spændende spiller!(Rygterne siger, at LFC vil leje ham) 8-)

Det her er nok Klopps mand nr 1 han vil jagte:
Christian Pulisic fra Dortmund til Liverpool
Note: Jürgen Klopp er vild med det unge amerikanske talent, som kan skifte tysk fodbold ud med engelsk.
Sandsynlighed: Over middel
Kilde: Bild / tipsbladet

Repsej
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 53

Indlæg af Repsej » mandag, 19. dec, 2016 16:55

Aggerdoo skrev:
Repsej skrev:Jeg kunne egentlig også godt tænke mig en højreback.
Ikke fordi Clyne er dårlig, men synes bare vi er kommet i en situation hvor der ikke sker så meget fra hans side.
Hvornår har han sidst lavet en ass/mål - ved godt det måske ikke er hans vigtigste funktion, men det er stadig hans opgave at komme med frem og lave nogle skarpe indlæg.
Det synes jeg desværre sker alt for sjældent i øjeblikket. Hvis vi ser hans præstationer i øjeblikket, synes jeg ikke desværre ikke der er ret stor forskel på hans højeste og laveste niveau, det er bare den samme kværnen som altid. Der sker aldrig noget uventet fra hans side.
Desuden tror jeg også, som andre på holdet, ville have lidt godt af noget konkurrence, han er jo selvskreven på holdet.

Det er bestemt ikke vores 1. prioritet, der er andre pladser hvor vi 110% har bedre af at få nye folk
Det er simpelthen noget af det mest sorte, jeg endnu har læst på dette forum. Og det siger ikke så lidt. Hop du tidligt i seng og håb på en bedre dag i morgen.
Og hvorfor skulle jeg så det?
Min dag var ganske fin, men med det sure opstød var din dag da vist ikke den bedste.

Jeg kigger på bredden, og vores højre side er da mindst lige så tynd som den venstre.

Må vor herre og andre forbyde det, men hvis vi skulle være så uheldig at Clyne blev ukampdygtig over en længere periode så har vi kun en ung uprøvet teenager på pladsen.

Jeg mener stadig vi skal have en backup til Clyne.
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

MP

Indlæg af MP » mandag, 19. dec, 2016 17:22

"German international attacker Julian Draxler has told compatriot and PSG goalkeeper Kevin Trapp that he wants to join the Ligue 1 champions next month, according to BeIN Sports."

En spiller jeg godt kunne se som offensiv erstatning! Ærgerligt hvis rygterne passer og han foretrækker PSG..

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » torsdag, 22. dec, 2016 09:28

Så starter transfervinduet. Paul Joyce skriver i Times, at Klopp overvejer at forsøge at hente Draxler, men PSG umiddelbart stadig er favoritter.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » torsdag, 22. dec, 2016 12:26

AndreasN skrev:Så starter transfervinduet. Paul Joyce skriver i Times, at Klopp overvejer at forsøge at hente Draxler, men PSG umiddelbart stadig er favoritter.
Det ville være kanon godt. Han er faldet i præstationerne denne sæson, men det er jo sket for hele Wolfsburg, så nok ikke så sært.

Men det må være en offensivspiller lige efter Klopps hoved. Fleksibel, hurtig, god på bolden og skarp foran mål. Han skal nok genfinde sit niveau i den rette klub, lad os håbe det bliver Liverpool.

Og så den nyligt rygtede pris Wolfsburg forlanger, £25m. Det er jo ingenting i dag.

EDIT: £35M kan jeg se James Pearce melder, stadig rigtig fornuftig pris. Men han skal ville Liverpool hvis der skal ske, for når det kommer til lønnen tror jeg ikke vi har intentioner om at konkurrere med PSG.

Brugeravatar
DAGGER!

Indlæg af DAGGER! » torsdag, 22. dec, 2016 13:47

med Mané ude i showet det meste af januar, så kan det godt virke fornuftigt med Julian Draxler ind
- Der har været inde omkring det tyske landshold i et par kampe.

Interessen er dog stor fra PSG, Arsenal og ikke mindst Bayern M nok vil også have ham.... Men har Draxler udtalt at HAN ØNSKER ENGLAND? Ellers ser jeg den usandsynlig, desværre.

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » torsdag, 22. dec, 2016 15:03

DAGGER! skrev:med Mané ude i showet det meste af januar, så kan det godt virke fornuftigt med Julian Draxler ind

Interessen er dog stor fra PSG, Arsenal og ikke mindst Bayern M nok vil også have ham.... Men har Draxler udtalt at HAN ØNSKER ENGLAND? Ellers ser jeg den usandsynlig, desværre.
Et par landskampe? 27 er sgu mange par, 13,5 par helt nøjagtigt.
Tror godt vi kan kalde ham en fast del af landsholdstruppen. ;)

Brugeravatar
DAGGER!

Indlæg af DAGGER! » torsdag, 22. dec, 2016 16:42

RedRedRed skrev:
DAGGER! skrev:med Mané ude i showet det meste af januar, så kan det godt virke fornuftigt med Julian Draxler ind

Point taken... Liverpool skulle hellere byde på Marco Reus, der har lavet 4 kasser i 6 kampe efter hans skade i starten af sæsonen! Der er stadigvæk kvalitet i ham. Det er om nogen en mand, Hr Klopp kender! Ville også koste noget mere... da Reus er kultpære i Dortmund.... Go go Klopp, hiv ham op af hatten :headbang:

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 22. dec, 2016 17:42

DAGGER! skrev:
RedRedRed skrev:

Point taken... Liverpool skulle hellere byde på Marco Reus, der har lavet 4 kasser i 6 kampe efter hans skade i starten af sæsonen! Der er stadigvæk kvalitet i ham. Det er om nogen en mand, Hr Klopp kender! Ville også koste noget mere... da Reus er kultpære i Dortmund.... Go go Klopp, hiv ham op af hatten :headbang:
Ikke for at lege sprogpoliti, men hvad er en "kultpære" for en fætter? :shock:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Besvar