Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Indtil jeg faldt i søvn i 2. halvleg fremstod Donny van de Beek som den helt store spiller. Man ser tydeligt Spurs' manglende bredde nu, hvor skaderne melder sig, da dén bænk ikke så skræmmende ud, dvs. jeg havde vel knap nok hørt om en af spillerne ?
Når vi nu skal møde Ajax i finalen så tror jeg, at de vil få det rigtig svært med vores pres, fysik og hurtighed, og Barca ligner for den sags skyld også en overmatchning, så vi står vel i den moralske finale mod Barca ? Det er ikke for at lyde overmodig men ud fra, hvad jeg så på TV i går.
Tom_Jorsal skrev:Tottenham ser sgu ud til at være færdig for i år så må Ajax godt lige køre den hjem på onsdag også.
Ja, Tottenham har fuldstændig mistet pusten.
Men kampen mod Bournemouth fortæller meget godt, hvorfor jeg ikke ser mange PL kampe disse dage, udover de kampe Liverpool spiller. Bournemouth er jo katastrofal dårlige! Spiller en hel halvleg mod 9 mand og formår stort ikke at skabe en gennemspillet målchance. Det er en skrøne, at Bournemouth er et godt spillende mandskab - de er endnu et midterhold, hvor størstedelen af spillerne besidder fart og fysik, på bekostning af tekniske og taktiske færdigheder.
Der er alt for mange af disse ligegyldige klubber i ligaen, som ødsler penge væk på overvurderede spillere med store tekniske mangler. Steve Cook, Ibe, Verma, King m.fl hold kæft hvor er de ringe!
Tom_Jorsal skrev:Tottenham ser sgu ud til at være færdig for i år så må Ajax godt lige køre den hjem på onsdag også.
Ja, Tottenham har fuldstændig mistet pusten.
Men kampen mod Bournemouth fortæller meget godt, hvorfor jeg ikke ser mange PL kampe disse dage, udover de kampe Liverpool spiller. Bournemouth er jo katastrofal dårlige! Spiller en hel halvleg mod 9 mand og formår stort ikke at skabe en gennemspillet målchance. Det er en skrøne, at Bournemouth er et godt spillende mandskab - de er endnu et midterhold, hvor størstedelen af spillerne besidder fart og fysik, på bekostning af tekniske og taktiske færdigheder.
Der er alt for mange af disse ligegyldige klubber i ligaen, som ødsler penge væk på overvurderede spillere med store tekniske mangler. Steve Cook, Ibe, Verma, King m.fl hold kæft hvor er de ringe!
Ja, jeg forstår heller ikke, hvorfor klubber med faktisk sindsyg mange penge at handle og give løn for ikke formår at sammensætte bedre kollektiver, der også kan noget frem ad banen.
Fysik og god kondi kan alle opnå, men man ville gerne se flere hold, der også kan noget fremad banen og dermed også spillemæssigt give større modstand til Top 2 (6) klubberne.
Fedt at Cardiff og i særdeleshed Neil Warnock er færdige i Premier League, men kunne de forhelvede ikke have ventet til sidste runde så Brighton havde noget at spille for?
Mads T. skrev:Fedt at Cardiff og i særdeleshed Neil Warnock er færdige i Premier League, men kunne de forhelvede ikke have ventet til sidste runde så Brighton havde noget at spille for?
Fuldstændig enig, bortset fra at Arsenal formentlig nu møder lidt mindre indædt modstand fra Brighton. Heldigvis fører Chelsea
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.