Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » lørdag, 21. jun, 2008 23:07

Tunnel :lol:

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 21. jun, 2008 23:08

Nando skrev:Jeg synes altså ikke det kan karakterisers som et drop af Van der Sar. Han står placeret ved foreste stolpe, og er dermed klar på et hårdt fladt indlæg, og så bliver den lagt højt ind over ham - en bold han ikke har en jordisk chance for at nå..
Jo, hvis han havde været 5 år yngre.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
DD
Geografisk sted: Hells Kitchen, Aarhus

Indlæg af DD » lørdag, 21. jun, 2008 23:09

molodtci ... molodtci ... :D

Brugeravatar
ForzaReds

Indlæg af ForzaReds » lørdag, 21. jun, 2008 23:13

Arshavin og Zhirkov til Liverpool ja tak :D

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 21. jun, 2008 23:15

Men man må sige, at modsat Tyrkiet som bestemt ikke har fortjent at nå til, hvor de er. Så har Rusland ligeså stille spillet sig op og har fortjent en plads i semifinalerne.
Men lad dem bare møde Spanien i finalen. Spanien ved jo, hvordan man skal spille mod dem.

Og nej de skal ikke til Liverpool på baggrund af noget der ligner 4 kampe. :roll:
Selvom ham Arshavin ser lovende ud.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Arturo Bandini
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 35

Indlæg af Arturo Bandini » lørdag, 21. jun, 2008 23:17

Masche20 skrev:Men man må sige, at modsat Tyrkiet som bestemt ikke har fortjent at nå til, hvor de er. Så har Rusland ligeså stille spillet sig op og har fortjent en plads i semifinalerne.
Men lad dem bare møde Spanien i finalen. Spanien ved jo, hvordan man skal spille mod dem.

Og nej de skal ikke til Liverpool på baggrund af noget der ligner 4 kampe. :roll:
Arzhavin har nu ikke kun vist det til denne slutrunde...

Fik du set noget UEFA cup?
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!

Brugeravatar
ForzaReds

Indlæg af ForzaReds » lørdag, 21. jun, 2008 23:18

Masche20 skrev:Men man må sige, at modsat Tyrkiet som bestemt ikke har fortjent at nå til, hvor de er. Så har Rusland ligeså stille spillet sig op og har fortjent en plads i semifinalerne.

Ja for Arshavin har da kun spillet godt under EM holdkæft han var da ringe i uefa cuppen i denne her sæson..

martsen

Indlæg af martsen » lørdag, 21. jun, 2008 23:18

Jeg siger bare Rotation...NO.....3 hold er røget ud Alle 3 hold stillede med reserve i sidste gruppespils kamp..hvis statestikken holder, så siger vi goddag til italien i semifinalen også.

Never change a winning team har de landstrænere lært fra portugal, kroatien og holland ;-)

Fup

Indlæg af Fup » lørdag, 21. jun, 2008 23:22

Jeg er skuffet over mange ting lige nu.

1: Holland røg ud - selv om jeg indrømmer at de var næstbedst lige fra start til slut.

2: Den moralske finale blev endnu engang spillet i en 1/4-finale.

3: Holland rammer slet ikke niveauet fra indledende runde.

Men så er der osse mange ting at glædes/imponeres over:

1: Holland var igen part i en kamp, der rettede op på indtrykket efter en skidt kamp - i indledende runde pulveriserede de Italien efter langgaberen mellem Frankrig og Rumænien, denne gang blev de så selv smadret, men det blev mindet om Kroatien-Tyrkiet heldigvis osse.

2: En lang række elementer omkring den russiske spillestil. Boldomgang og pasningssikkerhed på snævre områder. Man finder altid en fri medspiller uanset hvor meget man er presset. Spillernes individuelle hurtighed - hvor kom eksempelvis 2-1 målscoreren fra? Samtlige spilleres evne - og mod - til at skyde fra distancen. Næsten hvert angreb resulterer i en kompetent afslutning.

3: Rusland-Spanien bliver en kanon-semifinale - og vinderen får lov at blive Europa's næstbedste landshold.

Brugeravatar
DD
Geografisk sted: Hells Kitchen, Aarhus

Indlæg af DD » lørdag, 21. jun, 2008 23:24

Nej, det skal de ikke, men modsat dig - går jeg ud fra - har jeg de sidste par år fulgt Zenit St.P. ret meget, og ikke mindst Arshavin, så undskyld mig, men jeg ved hvad jeg taler om når vi snakker Ruslands bedste klubhold, og ikke mindst Arshavin er en af Europa's bedste angribere og bestemt mer' end god nok til Liverpool.

Brugeravatar
Brando
Alder: 53

Indlæg af Brando » lørdag, 21. jun, 2008 23:37

Nicolas skrev:Man skal leve livet farligt.

Derfor satsede jeg også 50 kr. på Rusland før slutrunden begyndte.
Har 200 på dem til odds 23, men endnu "bedre" (eller hvad der i hvert fald kan blive det), så har jeg 90,- på Pavlyuchenko som tureringens topscorer. Han er på 3 nu men har desværre kun en kamp endnu til at overhale Villa og sætte de andre... (jeg tror nemlig Spanien napper dem i semi)..
"Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » søndag, 22. jun, 2008 00:15

Brando skrev:

Har 200 på dem til odds 23, men endnu "bedre" (eller hvad der i hvert fald kan blive det), så har jeg 90,- på Pavlyuchenko som tureringens topscorer. Han er på 3 nu men har desværre kun en kamp endnu til at overhale Villa og sætte de andre... (jeg tror nemlig Spanien napper dem i semi)..
Jeg spillede Villa til odds 22.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Arturo Bandini
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 35

Indlæg af Arturo Bandini » søndag, 22. jun, 2008 00:17

nikand skrev:
Brando skrev:

Jeg er så dum at gøre det hele på den gamle måde, altså ned i kiosken og få sig en kupon, og nu har jeg smidt kuponen væk, og jeg kommer til at sidde med de mest ambivalente tanker om finalen, hvis Rusland ender der.
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » søndag, 22. jun, 2008 00:18

Damn. Havde Rusland til at vinde i ordinær spilletid. Fucking HEST!

I det mindste var der retfærdighed i sidste ende. Godt jeg også satte 100 kr på Rusland som EM vinder. Nu må vi se.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Brando
Alder: 53

Indlæg af Brando » søndag, 22. jun, 2008 00:32

nikand skrev:
Brando skrev:

Pavlyuchenko gav odds 101, så jeg håber stadig - det ville være 9000,- i foret... Og så gerne lige de 4.600,- oveni med russerne som europamestre :mrgreen: Nå, men det sker jo ikke, men go' lir stadig at "være med" med så gode odds.

Godt set med Villa.

Lige for at være sikker: det er dig fra Lyngby Stadion med Irak-bodyguard-vennen 8-) , som fortalte de alt for vilde historier, ikk'?
"Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth

Besvar