Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Pis!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 62
Den skal Courtois sgu da ta'. Han kan jo ikke sparke andre steder end forreste stolpe.
Vi SMADRER det PIShold !
Real Madrid er bare heller ikke gode nok. Det hele lagt an på et gyldent øjeblik eller to. Det vinder man ikke CL på.
Enig - det er ringe.
Men synes også Courtois er en sjov målmand. Han er kæmpe stor og har vanvittige relakser for sin størrelse, men han er ikke go med fødderne og placere sig ofte lidt sjovt - me kva sin fysik kan han løse det.
- Cynwal
I mine øjne bør han være et ½ skridt/sidestep tættere på stolpenTG12 skrev: onsdag, 04. maj, 2022 22:37Enig - det er ringe.
Men synes også Courtois er en sjov målmand. Han er kæmpe stor og har vanvittige relakser for sin størrelse, men han er ikke go med fødderne og placere sig ofte lidt sjovt - me kva sin fysik kan han løse det.
Vi SMADRER det PIShold !
Get In, om ikke andet, så for at se Pep pive
Det er bare grotesk hvad Real kan i CL, og det er den eneste grund Til jeg frygter en eventuel finale imod dem.
Hvis den ellers rolige italiener, får fyret op for Bernabéu tror jeg sku de tager den. Han skal ud i Klopp still og geare dem op.
Det er bare ikke hans stil..
Det er bare ikke hans stil..
- Cynwal
Så er der 2 x 15 ekstratid. Lad det blive hårdt! Røde kort giver karantæne i finalen.
Vi SMADRER det PIShold !
- Redtothebone
Fed fed afslutning ønsker ikke skader til nogen, men fedt at uanset så får city en hård hård kamp.
Håber stadig på en Madrid sejr, er overbevist om at vi kan vinde mod dem.
YNWA
120min for city er godt ifht. De møder et velspillende Nyborg hold søndagRedtothebone skrev: onsdag, 04. maj, 2022 22:58 Fed fed afslutning ønsker ikke skader til nogen, men fedt at uanset så får city en hård hård kamp.
*straffe*