Har han kontraktudløb der?Martin E skrev:Til sommer skal vi hente Hamsik i Napoli.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Jeg ser to navne der står og blinker.
Luca Toni - iflg. rygterne gratis. Har scoret mål alle steder han har været. Fysisk stærk og stor. Et godt alternativ til Torres.
Goran Pandev - Lazio: Jeg har set nogen Lazio kampe de sidste 2 sæsoner og syntes han imponere. Efter rygtet gratis. Kan spille de fleste af vores offensive pladser. Teknisk dygtig
Luca Toni - iflg. rygterne gratis. Har scoret mål alle steder han har været. Fysisk stærk og stor. Et godt alternativ til Torres.
Goran Pandev - Lazio: Jeg har set nogen Lazio kampe de sidste 2 sæsoner og syntes han imponere. Efter rygtet gratis. Kan spille de fleste af vores offensive pladser. Teknisk dygtig
Jeg kan næsten ikke forestille mig at Hamsik har kontraktudløb. Hamsik er meget dedikeret og ikke mindst trofast overfor Napoli, så jeg tror ikke han smutter fra klubben uden at kunne "tilbagebetale" via en stor transfersum. Han har fornyligt også luftet hans eufori over Napolis form i ligaen, efter deres svage sæsonstart med dertilhørende trænerfyring, og har sagt at det ville være en drøm at komme i europa med Napoli.
Men havde vi pengene, for denne knægt bliver dyr, så ville han være et køb jeg ville være henrykt over. Han er en af de mest lovende midtbanespillere i verden, og viser allerede et kæmpe overskud og engagement. I øvrigt kan han næsten dække alle centrale midtbanepladser, hvilket ville være en fordel i vores system, da han både vil kunne bruges tilbagetrukket men også i Steven Gerrards rolle.
Dette er en påstand, men jeg tror at vi som klub sagtens kunne appelere til Hamsik. Han har ved flere lejligheder offentligt afvist større klubber i europa, og jeg tror ikke nødvendigvis at denne spiller skal lokkes med en gigantkontrakt. Men derimod en klub som kan tilbyde ham sikkerhed, loyalitet og troskab. En klub hvor fansene er meget involveret og næsten et varemærke, på samme måde som de er det i Napoli. Lidt ligesom med Torres, håber jeg på at han kan se perspektiver i at blive en integreret del af klubben men ligeså vel byen.
Desværre tror jeg at han pt. er uden for vores rækkevidde, og vi skal kigge andre billigere steder hen. Goran Pandev ville være et drømmekøb, og kan både spille som ene angriber og den hængende angriber. Nu er det godt nok lang tid siden han sidst har spillet en kamp, men inden da, var han super skarp og et rigtig hot salgsobjekt. Hvis jeg skulle lave en ønskeliste, som er realistisk i forhold til vores økonomiske situation, ville den se således ud(og dette er selvfølgelig baseret på hvad man kan læse sig frem til, for der er vel ingen som rigtig ved hvordan vores økonomiske situation ser ud):
Maxi Rodriguez - 4-5 mil GBP
Ruud van Nistelrooy - 4-5 GBP
Goran Pandev - Fri transfer, men en høj løn
Tre super skarpe offensive kort, der vil gøre vores vej til top 4 meget lettere. Derudover er der også stadig fremtid i en spiller som Goran Pandev, og med en masse tillid kan han igen blive en af de mest ombejlede angribere i europa.
Denne liste kræver naturligvis et par salg, som efter min mening burde være Ryan Babel og måske Dossena.
Men havde vi pengene, for denne knægt bliver dyr, så ville han være et køb jeg ville være henrykt over. Han er en af de mest lovende midtbanespillere i verden, og viser allerede et kæmpe overskud og engagement. I øvrigt kan han næsten dække alle centrale midtbanepladser, hvilket ville være en fordel i vores system, da han både vil kunne bruges tilbagetrukket men også i Steven Gerrards rolle.
Dette er en påstand, men jeg tror at vi som klub sagtens kunne appelere til Hamsik. Han har ved flere lejligheder offentligt afvist større klubber i europa, og jeg tror ikke nødvendigvis at denne spiller skal lokkes med en gigantkontrakt. Men derimod en klub som kan tilbyde ham sikkerhed, loyalitet og troskab. En klub hvor fansene er meget involveret og næsten et varemærke, på samme måde som de er det i Napoli. Lidt ligesom med Torres, håber jeg på at han kan se perspektiver i at blive en integreret del af klubben men ligeså vel byen.
Desværre tror jeg at han pt. er uden for vores rækkevidde, og vi skal kigge andre billigere steder hen. Goran Pandev ville være et drømmekøb, og kan både spille som ene angriber og den hængende angriber. Nu er det godt nok lang tid siden han sidst har spillet en kamp, men inden da, var han super skarp og et rigtig hot salgsobjekt. Hvis jeg skulle lave en ønskeliste, som er realistisk i forhold til vores økonomiske situation, ville den se således ud(og dette er selvfølgelig baseret på hvad man kan læse sig frem til, for der er vel ingen som rigtig ved hvordan vores økonomiske situation ser ud):
Maxi Rodriguez - 4-5 mil GBP
Ruud van Nistelrooy - 4-5 GBP
Goran Pandev - Fri transfer, men en høj løn
Tre super skarpe offensive kort, der vil gøre vores vej til top 4 meget lettere. Derudover er der også stadig fremtid i en spiller som Goran Pandev, og med en masse tillid kan han igen blive en af de mest ombejlede angribere i europa.
Denne liste kræver naturligvis et par salg, som efter min mening burde være Ryan Babel og måske Dossena.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg har argumenteret for Pandev i årevis, og nu ser det ud som om at det kan lade sig gøre - hvis altså han vil til Liverpool.
På den norske står der at en Arda Turdan gerne vil Liverpool. Menes der Arda Turan, så er det vel værd at overveje. Jeg synes han ser interessant ud. Han kan tilføre vores hold noget kreativitet.
Fra den norske:
Tyrker vil til England
22-årige Arda Turdan, ving hos Galatasaray, sier at han ønsker en fremtid i engelsk fotball og helst Liverpool. De røde har vært linket til Turdan tidligere, men med en prislapp på ventelig om lag £10M er det lite som tyder på at en mulig overgang kan være aktuell i januar.
- Når jeg har gjort mitt i Galatasaray, da vil jeg gjerne spille i Europa, sier Arda Turdan. - Mest av alt ønsker jeg å spille for Liverpool av hensyn til kulturen i klubben og fansen, og det også det faktum at de har røde trøyer.
På den norske står der at en Arda Turdan gerne vil Liverpool. Menes der Arda Turan, så er det vel værd at overveje. Jeg synes han ser interessant ud. Han kan tilføre vores hold noget kreativitet.
Fra den norske:
Tyrker vil til England
22-årige Arda Turdan, ving hos Galatasaray, sier at han ønsker en fremtid i engelsk fotball og helst Liverpool. De røde har vært linket til Turdan tidligere, men med en prislapp på ventelig om lag £10M er det lite som tyder på at en mulig overgang kan være aktuell i januar.
- Når jeg har gjort mitt i Galatasaray, da vil jeg gjerne spille i Europa, sier Arda Turdan. - Mest av alt ønsker jeg å spille for Liverpool av hensyn til kulturen i klubben og fansen, og det også det faktum at de har røde trøyer.
Hr. Drejer skrev:Jeg har argumenteret for Pandev i årevis, og nu ser det ud som om at det kan lade sig gøre - hvis altså han vil til Liverpool.
Fra den norske:
Tyrker vil til England
Med sådan et argument så er det bare køb.. he he he
Bliver næsten skuffet hvis vi ikke får Pandev, virkelig det vi står og mangler.
-
Så er jeg bange for, at du bliver slemt skuffet. Den løn Inter kan give, har vi ikke midler til at matche.Fred skrev:Bliver næsten skuffet hvis vi ikke får Pandev, virkelig det vi står og mangler.
http://www.bold.dk/nyt/Pandev-Et-mareridt-er-slut
Pandev: Et mareridt er slut
Goran Pandev er lykkelig over at være sluppet ud af kontrakten med Lazio. Angriberen rygtes allerede nu til Inter.
I sommer forsøgte Goran Pandev at komme væk fra Lazio, men det lykkedes ikke. Forsøget blev dog belønnet med en degradering i Lazio, hvor han siden ikke har måttet træne med holdet, men den situation er nu løst.
Lega Calcio har således beordret Lazio til at ophæve Pandevs kontrakt, noget makedoneren er mere end glad for.
- Jeg er så glad, det er enden på et mareridt. Jeg havde aldrig troet, at det ville komme så vidt, og jeg håber aldrig, at jeg skal gennem sådan noget igen, siger Pandev til Football Italia.
Hvor Pandev fortsætter karrieren er endnu uvist, men i medierne gættes der lystigt på, at Inter bliver næste arbejdsgiver for angriberen, der har været i Lazio siden 2004.
Helt enig. Vi er tydeligvis tvunget til at kigge efter billige/gratis alternativer. Derfor undrer det mig også lidt, at man ikke tog kampen op med Valencia for at få skrevet med Alejandro Domínguez fra Rubin Kazan. Han kunne jo passende have overtaget Voronins (som vi så forhåbentligt kunne sælge for £1m eller mere) lønpose.alann skrev:Jeg ser to navne der står og blinker.
Drømmer dog stadig lidt om, at man har ladet Valencia få Alejandro Domínguez, da man har til hensigt at sælge Babel, Voronin, Dossena for at få fat i Mata (regner ikke Silva for sandsynlig). Så burde lønstrukturen også stadig kunne holde til en fri transfer af Luca Toni samtidig.
Jeg så gerne, at vi satsede lidt mere engelsk. Endvidere virker det til, at modstanderne har læst vores taktik, hvorfor jeg gerne ser køb, som gør os i stand til at spille 4-4-2.
Ind: Carlton Cole og Ashley Young. Det skal finansieres ved salg af Itjande, Dossena (kræver dog at vi forlænger med Aurilio), Lucas, Babel, Riera og Voronin.
En 4-4-2 kunne se således ud:
Reina
Johnson - Carragher - Agger - Insua
Gerrard - Mascherano - Aqualani - Young
Torres - Cole
Subs: Cavalieri, Skrtel, Aurilio, Spearing, Benayoun, Kuyt, Ngog
4-2-3-1 kunne se således ud:
Reina
Mascherano - Aqualani
Kuyt - Gerrard - Young
Torres
Subs: Cavalieri, Skrtel, Aurilio, Spearing, Benayoun, Ngog og Cole
Ind: Carlton Cole og Ashley Young. Det skal finansieres ved salg af Itjande, Dossena (kræver dog at vi forlænger med Aurilio), Lucas, Babel, Riera og Voronin.
En 4-4-2 kunne se således ud:
Reina
Gerrard - Mascherano - Aqualani - Young
Torres - Cole
Subs: Cavalieri, Skrtel, Aurilio, Spearing, Benayoun, Kuyt, Ngog
4-2-3-1 kunne se således ud:
Reina
Mascherano - Aqualani
Kuyt - Gerrard - Young
Torres
Subs: Cavalieri, Skrtel, Aurilio, Spearing, Benayoun, Ngog og Cole
http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Em ... 67299.html
Ved ikke lige hvor pålidelig kilden er, men nu går der rygter om at, Benitez har en ønskeliste med 4 spillere til Januar. Dog skal der sælges før der kan købes. Mata fra Valencia sku være toptarget, og derudover en af følgende angribere som andenprioritet; Emile Heskey, Kenwyne Jones og Roque Santa Cruz.. Jeg må ærligt indrømme at Kenwyne Jones er den jeg klart helst vil se i den røde trøje, da han i mine øjne er en rimelig komplet angriber.
Derudover er Mata yderst interessant i mine øjne, da han kan spille alle 3 pladser bag Torres.
Ved ikke lige hvor pålidelig kilden er, men nu går der rygter om at, Benitez har en ønskeliste med 4 spillere til Januar. Dog skal der sælges før der kan købes. Mata fra Valencia sku være toptarget, og derudover en af følgende angribere som andenprioritet; Emile Heskey, Kenwyne Jones og Roque Santa Cruz.. Jeg må ærligt indrømme at Kenwyne Jones er den jeg klart helst vil se i den røde trøje, da han i mine øjne er en rimelig komplet angriber.
Derudover er Mata yderst interessant i mine øjne, da han kan spille alle 3 pladser bag Torres.
Wow.
Hvis vi fik Mata og Kenwyne Jones, så ville vores trup se langt farligere ud allerede.
Ville virkelig være optimalt, men jeg tror ikke på nogle af de to targets.
Desværre.
Hvis vi fik Mata og Kenwyne Jones, så ville vores trup se langt farligere ud allerede.
Ville virkelig være optimalt, men jeg tror ikke på nogle af de to targets.
Desværre.

Mata lyder spændende, men med enorme fremgang N'Gog viser plus Pachecos indtræden i 1. holdstruppen, så kan jeg ikke se meningen med at bruge penge på en angriber. Kan vi få Kenwyne til en god pris er det måske ikke så tosset, men de 2 andre kan jeg ikke se fidusen i.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Jeg kan nu fint se meningen med en ekstra angriber. Insua blev jo indsluset på en position, hvor vi havde to venstrebacks... Det har jo været meget fornuftigt.Emmy skrev:Mata lyder spændende, men med enorme fremgang N'Gog viser plus Pachecos indtræden i 1. holdstruppen, så kan jeg ikke se meningen med at bruge penge på en angriber. Kan vi få Kenwyne til en god pris er det måske ikke så tosset, men de 2 andre kan jeg ikke se fidusen i.
Jeg tror, at Rafa enten forsøger at lukrere på Whams økonomiske situation, eller går efter Heskey og Moses (hvis han kan få nogle penge ind via salg).
Og skulle det utopiske ske, at ejerne ligefrem har fundet penge til indkøb, er Mata nok hovedmålet.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Mata ville være dejligt på en plads hvor vi pt. bruger den meget defensive Aurelio. En ekstra topangriber til at supplere Torres ville væreFribytter skrev:Jeg kan nu fint se meningen med en ekstra angriber. Insua blev jo indsluset på en position, hvor vi havde to venstrebacks... Det har jo været meget fornuftigt.Emmy skrev:Mata lyder spændende, men med enorme fremgang N'Gog viser plus Pachecos indtræden i 1. holdstruppen, så kan jeg ikke se meningen med at bruge penge på en angriber. Kan vi få Kenwyne til en god pris er det måske ikke så tosset, men de 2 andre kan jeg ikke se fidusen i.
Jeg tror, at Rafa enten forsøger at lukrere på Whams økonomiske situation, eller går efter Heskey og Moses (hvis han kan få nogle penge ind via salg).
Og skulle det utopiske ske, at ejerne ligefrem har fundet penge til indkøb, er Mata nok hovedmålet.
naturligt. Både Santa Cruz, Jones og Carlton Cole ville klart forstærke vort hold.
We need a new Fowler...
AJ skrev:Har han kontraktudløb der?Martin E skrev:Til sommer skal vi hente Hamsik i Napoli.
Aner det ikke men han ville være et super køb, han styre hele Napolis hold og banker mål ind.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.