Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.
Re: Smånyheder fra fodboldens verden
Hold da op, hvor jeg synes at Spurs nye stadion ser fedt ud.
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... er-UK.html
Minder lidt om det ene af vores stadion-designs under H&G. Kan virkelig godt lide idéen om en kæmpe ende-tribune i en enkelt etage. Det kan jeg godt misunde dem.
Så meget gerne, at vi også kunne få the Kop udvidet på en eller anden måde.
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... er-UK.html
Minder lidt om det ene af vores stadion-designs under H&G. Kan virkelig godt lide idéen om en kæmpe ende-tribune i en enkelt etage. Det kan jeg godt misunde dem.
Så meget gerne, at vi også kunne få the Kop udvidet på en eller anden måde.
Kloppite
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Ja. Fedt stadion. Vi har valgt discount løsningen, og jeg tror det er et spørgsmål om tid, hvornår Spurs går forbi os. Deres stadion får en kapacitet på 61.000, hvor vi får en på 58.000. Anfield er i dag større end WHL. Men det ændres.
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Var der en reel, dyr løsning der betød at vi kunne blive på Anfield?
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Så vidt jeg kan se så har Viasat alle rettigheder til Premier League fra 2016 og 3 sæsoner frem.
http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... tv3-sport/
http://mediawatch.dk/Medienyt/TV/article8081568.ece
http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... tv3-sport/
http://mediawatch.dk/Medienyt/TV/article8081568.ece
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Tænk hvis Rodgers havner i Sunderland. Stakkels Borini.
Er Mourinho ved at brænde ud? Han er kommet langt, og er vel blevet til en af verdens bedste managers blandt andet på grund af hans passion, men også fordi han altid har stået i front for et af de rigeste eller det rigeste hold i de pågældende ligaer, hvor han har været manager.
Vi skal naturligvis ikke længere tilbage end sidste sæson for at finde en sikker liga-titel til hans Chelsea-hold. Men igennem 4-5 sæsoner synes jeg, at han overvejende har været omgivet af negativitet i forhold til hans opførsel, udtalelser og forhold til presse og dommere. Og endnu værre, så er han kommet på kant med nogle af hans egne spillere i både Real Madrid og nu Chelsea. Da han brød igennem i Porto og Chelsea var han kendt som spillernes mand. Det er som om, at han har mistet den del, hvilket vel var en af hans vigtigste forcer.
I mine øjne er Mourinho stadig på mange områder taktisk helt i topklasse. Men mit spørgsmål om, hvorvidt han er ved at brænde ud står stadig. For hvis han ikke kan få rettet op på Chelsea's sæson, hvor vil en fyring så efterlade ham? Der er vel snart ikke flere af de allerstørste klubber, som vil have ham? Gider de negativiteten og den dårlige omtale? Gider de eventuelt at have ham tilbage? Vil han kunne vinde noget med klubber, der ikke ûber-rige?
Kom til at overveje, hvad han bringer til bordet efter hans seneste presse-afbud.
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ch-6697688
Mit bedste bud er, at hvis han fyres i Chelsea, så bliver PSG hans sidste chance i en ægte rig-klub. Derefter skal han sikkert lære bedre at administrere lønbudgetter samtidig med, at han prøver at opnå sportslig succes, hvis han vil have arbejde. Kan han mon opnå succes under de forhold?
Jeg har egentlig altid været vild med Mourinho's skæve og nogle gange provokerende udtalelser. Jeg kunne godt lide den måde, hvorpå han magtede at fjerne al fokus fra sine spillere og deres præstationer. Men jeg må blankt erkende, at jeg synes, det er kappet over for ham i denne sæson. Nu synes jeg, at han er tæer-krummende pinlig at høre og se på. Og uanset, hvad fremtiden byder på for ham, så tror jeg ikke, at ret meget af den fremtid er at finde i Chelsea. Det håber jeg i hvert fald ikke. For jeg tror, at han ryger, hvis de taber deres næste PL-kamp. Og det er tilfældigvis imod os
Vi skal naturligvis ikke længere tilbage end sidste sæson for at finde en sikker liga-titel til hans Chelsea-hold. Men igennem 4-5 sæsoner synes jeg, at han overvejende har været omgivet af negativitet i forhold til hans opførsel, udtalelser og forhold til presse og dommere. Og endnu værre, så er han kommet på kant med nogle af hans egne spillere i både Real Madrid og nu Chelsea. Da han brød igennem i Porto og Chelsea var han kendt som spillernes mand. Det er som om, at han har mistet den del, hvilket vel var en af hans vigtigste forcer.
I mine øjne er Mourinho stadig på mange områder taktisk helt i topklasse. Men mit spørgsmål om, hvorvidt han er ved at brænde ud står stadig. For hvis han ikke kan få rettet op på Chelsea's sæson, hvor vil en fyring så efterlade ham? Der er vel snart ikke flere af de allerstørste klubber, som vil have ham? Gider de negativiteten og den dårlige omtale? Gider de eventuelt at have ham tilbage? Vil han kunne vinde noget med klubber, der ikke ûber-rige?
Kom til at overveje, hvad han bringer til bordet efter hans seneste presse-afbud.
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ch-6697688
Mit bedste bud er, at hvis han fyres i Chelsea, så bliver PSG hans sidste chance i en ægte rig-klub. Derefter skal han sikkert lære bedre at administrere lønbudgetter samtidig med, at han prøver at opnå sportslig succes, hvis han vil have arbejde. Kan han mon opnå succes under de forhold?
Jeg har egentlig altid været vild med Mourinho's skæve og nogle gange provokerende udtalelser. Jeg kunne godt lide den måde, hvorpå han magtede at fjerne al fokus fra sine spillere og deres præstationer. Men jeg må blankt erkende, at jeg synes, det er kappet over for ham i denne sæson. Nu synes jeg, at han er tæer-krummende pinlig at høre og se på. Og uanset, hvad fremtiden byder på for ham, så tror jeg ikke, at ret meget af den fremtid er at finde i Chelsea. Det håber jeg i hvert fald ikke. For jeg tror, at han ryger, hvis de taber deres næste PL-kamp. Og det er tilfældigvis imod os

Kloppite
Aston Villa fyrer Sherwood. De skulle vel aldrig vælge Rodgers...?
Liverpool Football Klopp
AndreasN skrev:Aston Villa fyrer Sherwood. De skulle vel aldrig vælge Rodgers...?
I såfald, ved vi hvor Allen skal hen i januar.
Det ligger da lidt i kortene, at Rodgers overtager der gør det ikke?
Det kunne godt fryde mig så uendeligt meget. HahahahaHr. Drejer skrev:Tænk hvis Rodgers havner i Sunderland. Stakkels Borini.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Og Lovren, Milner, Sturridge og Skrtel kan følge ham samme vejOomph242 skrev:AndreasN skrev:Aston Villa fyrer Sherwood. De skulle vel aldrig vælge Rodgers...?
"We're not racist, we only hate the mancs"
Ok?Emmy skrev:Og Lovren, Milner, Sturridge og Skrtel kan følge ham samme vejOomph242 skrev:AndreasN skrev:Aston Villa fyrer Sherwood. De skulle vel aldrig vælge Rodgers...?
Vi to har dælme forskellige opfattelser af, hvilke spillere vi bør skille os af med. Tre af dem du nævner, ville være at finde i det, der ville være mit gæt på vores stærkeste opstilling.
Kloppite
Lovren er ustyrligt ringe men kan måske vise et bedre niveau under Klopp, hvem ved. Såvidt jeg ved er han helt spilleklar men end ikke truppen til kamp så måske har Klopp allerede sorteret ham fra.texy skrev:Ok?Emmy skrev:Og Lovren, Milner, Sturridge og Skrtel kan følge ham samme vejOomph242 skrev:AndreasN skrev:Aston Villa fyrer Sherwood. De skulle vel aldrig vælge Rodgers...?
Vi to har dælme forskellige opfattelser af, hvilke spillere vi bør skille os af med. Tre af dem du nævner, ville være at finde i det, der ville være mit gæt på vores stærkeste opstilling.
Milner er ikke i nærheden af at være sin skyhøje løn værd, hans lønkroner kan benyttes markant bedre. Han bidrager med masser af km i kampene men ikke meget andet.
Sturridge skal sælges til højestbydende, vi kan ikke bygge et angreb op på en spiller der er mere skadet end Agger
Skrtel kan vel til nød blive som gardering til midterforsvaret men er ikke god nok som startspiller på et Klopp hold
"We're not racist, we only hate the mancs"
Nu hvor vi mangler målscorere, synes jeg den kære Kuyt, skal have en bemærkning med på vejen.
Jeg ved godt årene er løbet fra en af mine all-time favorites, men det er da imponerende at han pt. topper topscorerlisten i Æresdivisionen for Feyenord, med 10 mål i alt, og 2 hattricks de sidste to kampe.
Hvor gammel var Gary Mac, da han kom til klubben, Kuyt er 35, og det er måske ønsketænkning, men han ville da være et dejligt gensyn.
Jeg ved godt årene er løbet fra en af mine all-time favorites, men det er da imponerende at han pt. topper topscorerlisten i Æresdivisionen for Feyenord, med 10 mål i alt, og 2 hattricks de sidste to kampe.
Hvor gammel var Gary Mac, da han kom til klubben, Kuyt er 35, og det er måske ønsketænkning, men han ville da være et dejligt gensyn.
http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... of-92.html
Hvis man synes om non-league fodbold, så er denne her artikel altså sjov at læse. Passionen gløder igennem. Og ja, ved godt hvem forfatteren er, men jeg har stor respekt for ham som ekspert.
Hvis man synes om non-league fodbold, så er denne her artikel altså sjov at læse. Passionen gløder igennem. Og ja, ved godt hvem forfatteren er, men jeg har stor respekt for ham som ekspert.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!