Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Det ligner meget at Frimpong bliver vores erstatning for Trent.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Hvor jeg dog håber.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Ville være fedt, men det er ikke den position vi mangler forstærkninger påYNWA! skrev:
Hvor jeg dog håber.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jamen, så mangler vi jo bare en CB, en VB, en midtbane og en angriber 
Kan ikke huske hvem, men nogen meldte, at Slot var tilfreds med sin midtbane muligheder. Lyder underligt al den stund han kun har brugt fire spillere. Og at de var slidt i laser til sidst - specielt Grav. Enten skal han bruge Endo mere - eller også skal vi på markedet. Er Bajcetic svaret? Jeg tror det ikke, men håbet er lysegrønt.

Kan ikke huske hvem, men nogen meldte, at Slot var tilfreds med sin midtbane muligheder. Lyder underligt al den stund han kun har brugt fire spillere. Og at de var slidt i laser til sidst - specielt Grav. Enten skal han bruge Endo mere - eller også skal vi på markedet. Er Bajcetic svaret? Jeg tror det ikke, men håbet er lysegrønt.
Den position han spiller, vil man altid kunne bruge ham som forstærkning på...
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Dygtig spiller. Tvivler dog på at han kommer. Det kan blive 'en ny Caicedo', vi bruger en masse tid på en højprofileret spiller, som så vælger os fra. Men selvfølgelig skal vi jagte muligheden. Who dares wins!
Wirts wille være en vanvittig signing.
Han kunne være den næste “de bruyne” og sådan en type har vi vel ret best manglet længe.
Han ville også lukke det kreative hul Trent efterlader.
Han kunne være den næste “de bruyne” og sådan en type har vi vel ret best manglet længe.
Han ville også lukke det kreative hul Trent efterlader.