Southampton FC - LFC >> Kamptråden Carabao Cup Kvartfinale
- JudgeArdaStudge
Re: Southampton FC - LFC >> Kamptråden Carabao Cup Kvartfinale
Farvel og tobak Southampton. Sikker og fortjent sejr, der burde have været større, men selvfølgelig vil vi gå lidt i stå, når der skiftes så meget ud og de lige skal finde deres positioner og flowet med medspillerne, til sidst hed midtbanen jo Elliott, McConnell og Nyoni. Der var optræk til en lille storm, men den red de fint af sig. Endo rigtig stærk i centerforsvaret og et godt indhop af Chiesa.
MotM: Endo
MotM: Endo
Senest rettet af JudgeArdaStudge onsdag, 18. dec, 2024 22:58, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- JudgeArdaStudge
Synes han spiller en god halvleg. Ved ikke om du sad og forventede Salah niveau? Jeg er godt tilfreds med hans indhop.tankensmagt skrev: ↑onsdag, 18. dec, 2024 22:42Chiesa har gang i en skrækkelig halvleg, men måske fair nok efter så lang tid ude
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
En kærlig joke, som ikke blev anerkendt- sorrymortenbak skrev: ↑onsdag, 18. dec, 2024 22:55Det synes jeg ikke jeg har skrevet ?pingel skrev:Så du holder med et andet hold?mortenbak skrev: ↑onsdag, 18. dec, 2024 22:36Eller hvilket hold, man holder med.Fowler89 skrev:Der er forskel på at få tyret bolden i fjæset og heade til en boldmortenbak skrev:Jo men altså, så kan man jo argumentere for at det skal stoppes, hvergang de hætter til bolden.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Det havde været lækkert hvis han bare gik ind og spillede som Salah:) Han spillede sig op til sidst, men gik i græsset mange gange når han blev presset. Flere dårlige afleveringer og pressede dårligt. Men jeg havde ikke større forventninger. Er egentlig meget godt tilfreds med at så mange spillere blev sparet, mange fik dyrebare minutter og vi vandt. Har ikke noget at brokke over, men Chiesa så bare mest rusten ud af dem der var på banen.JudgeArdaStudge skrev: ↑onsdag, 18. dec, 2024 22:58Synes han spiller en god halvleg. Ved ikke om du sad og forventede Salah niveau? Jeg er godt tilfreds med hans indhop.tankensmagt skrev: ↑onsdag, 18. dec, 2024 22:42Chiesa har gang i en skrækkelig halvleg, men måske fair nok efter så lang tid ude
- JudgeArdaStudge
Jeg tror, vi bliver slemt skuffede, hvis vi tror, han kan nå op på Salahs niveau, selvom det rigtignok ville være lækkert. Og enig, det var rigtig fint at få sparet en masse spillere og få bold i benene på en masse spillere, især Tsimikas, og ikke mindst undgå skader. Må indrømme jeg tænkte, åh nej, da Jota kom ind, for det virkede som et farligt sats. Men det gik.tankensmagt skrev: ↑onsdag, 18. dec, 2024 23:06Det havde været lækkert hvis han bare gik ind og spillede som Salah:) Han spillede sig op til sidst, men gik i græsset mange gange når han blev presset. Flere dårlige afleveringer og pressede dårligt. Men jeg havde ikke større forventninger. Er egentlig meget godt tilfreds med at så mange spillere blev sparet, mange fik dyrebare minutter og vi vandt. Har ikke noget at brokke over, men Chiesa så bare mest rusten ud af dem der var på banen.JudgeArdaStudge skrev: ↑onsdag, 18. dec, 2024 22:58Synes han spiller en god halvleg. Ved ikke om du sad og forventede Salah niveau? Jeg er godt tilfreds med hans indhop.tankensmagt skrev: ↑onsdag, 18. dec, 2024 22:42Chiesa har gang i en skrækkelig halvleg, men måske fair nok efter så lang tid ude
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Vi vandt en kamp i den mindst betydningsfulde turnering. Vi sparede vores bedste spillere. Ingen skader. Alt er godt. Nu gælder det Spurs.
- JudgeArdaStudge
Det kan virkelig blive en dreng eller en pige, sådan som Ange han spiller.Hr. Drejer skrev: ↑onsdag, 18. dec, 2024 23:13Vi vandt en kamp i den mindst betydningsfulde turnering. Vi sparede vores bedste spillere. Ingen skader. Alt er godt. Nu gælder det Spurs.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Ja, det bliver interessant at se hvilke spillere Spurs stiller med i morgen. Vi kan håbe på en hård kamp. Og vi får en ekstra hviledag. Smukt!JudgeArdaStudge skrev: ↑onsdag, 18. dec, 2024 23:17Det kan virkelig blive en dreng eller en pige, sådan som Ange han spiller.Hr. Drejer skrev: ↑onsdag, 18. dec, 2024 23:13Vi vandt en kamp i den mindst betydningsfulde turnering. Vi sparede vores bedste spillere. Ingen skader. Alt er godt. Nu gælder det Spurs.
Endo i forsvaret spillede bedre end Gomez eller Quansah, jeg håber Slot ser ham for alvor som en afløser for Konate.
Morton fortjener at spille rotation og aflaste Gravenberch engang imellem.
Morton fortjener at spille rotation og aflaste Gravenberch engang imellem.
Chiesa så lovende ud på bolden, men han skal stadig lære at presse på vores måde. Han forblev alt for langt ude på kanten i sin position uden bold, og han formåede ikke rigtig at komprimere rummet, hvilket gjorde det meget nemmere for Soton at spille gennem midten i anden halvleg.JudgeArdaStudge skrev: ↑onsdag, 18. dec, 2024 22:58Synes han spiller en god halvleg. Ved ikke om du sad og forventede Salah niveau? Jeg er godt tilfreds med hans indhop.tankensmagt skrev: ↑onsdag, 18. dec, 2024 22:42Chiesa har gang i en skrækkelig halvleg, men måske fair nok efter så lang tid ude
Uanset hvilken modstander LFC trækker, er det med B holdet Arne Slot vil satse på da EFL Cuppen er 3.valget efter CL og Premier League titlen..!!
Lad os håbe på Man U lige trækker en skade eller 2 på en vigtig spurs spiller iaften…. Det vil da ihvertfald være 50/50 iaften på hvem der går videre da begge 2 klubber er ligesom dag og nat i denne her sæson… hhv 10 og 13 plads… Langt fra og få en top-4 som vel nok er begges formål… Deres største chance er nok europa league…. Så Liverpools A hold er ihvertfald klar på bide skeer mod et shaky Spurs hold på søndag. Lad os få en “smuk sejr”, da et nederlag på søndag vil give boost til de andre hold til de kommende nytårs kampe…
Lad os håbe på Man U lige trækker en skade eller 2 på en vigtig spurs spiller iaften…. Det vil da ihvertfald være 50/50 iaften på hvem der går videre da begge 2 klubber er ligesom dag og nat i denne her sæson… hhv 10 og 13 plads… Langt fra og få en top-4 som vel nok er begges formål… Deres største chance er nok europa league…. Så Liverpools A hold er ihvertfald klar på bide skeer mod et shaky Spurs hold på søndag. Lad os få en “smuk sejr”, da et nederlag på søndag vil give boost til de andre hold til de kommende nytårs kampe…