LFC - Southampton FC >> Kamptråden spilleuge 28
- JudgeArdaStudge
Re: LFC - Southampton FC >> Kamptråden spilleuge 28
Ligner vel blot, hvad vi har set så mange gange før, at man ikke tager en modstander som Southampton seriøs, så spillerne er på lavt gear og Anfield er mussestille med forventning om en sikker 5-0 sejr fra de mange turister.
Det der skuffer, foruden Anfield, er at vi ikke ser mere fra spillere, der er til eksamen, såsom Nunez og Tsimikas.
Jones ruger også for meget på bolden, det samme gør Szoboszlai og så virker Gravenberch træt.
Det der skuffer, foruden Anfield, er at vi ikke ser mere fra spillere, der er til eksamen, såsom Nunez og Tsimikas.
Jones ruger også for meget på bolden, det samme gør Szoboszlai og så virker Gravenberch træt.
Senest rettet af JudgeArdaStudge lørdag, 08. mar, 2025 17:09, rettet i alt 3 gange.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Okay okay måske lidt for meget.bblauritzen skrev: ↑lørdag, 08. mar, 2025 16:53Jeg ved godt du bedst trives ved negativitet, men det er måske lige at stramme den en tand.richs skrev:Tyndt
Mesterskab er langt væk
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Jeg er negativ, når jeg mener spillet er til det og det er sku ikke særligt positiv i dag eller de sidste par kampe. Fint med gode resultater, men hvis man ikke spiller godt, så slipper heldet op på et tidspunkt.
Jeg håber der kommer noget positivt spil i anden halvleg- for det er en must win.
Jeg er dog fortsat bekymret for vores form .
richs skrev: ↑lørdag, 08. mar, 2025 17:08Okay okay måske lidt for meget.bblauritzen skrev: ↑lørdag, 08. mar, 2025 16:53Jeg ved godt du bedst trives ved negativitet, men det er måske lige at stramme den en tand.richs skrev:Tyndt
Mesterskab er langt væk
Jeg er negativ, når jeg mener spillet er til det og det er sku ikke særligt positiv i dag eller de sidste par kampe. Fint med gode resultater, men hvis man ikke spiller godt, så slipper heldet op på et tidspunkt.
Jeg håber der kommer noget positivt spil i anden halvleg- for det er en must win.
Jeg er dog fortsat bekymret for vores form også hvis vi vinder idag .
Ja tak Darwin. Et rigtigt angribermål, som vi alle altid forventer fra Nunez.
Nu skal intensiteten holdes oppe på fuld skrue.
Nu skal intensiteten holdes oppe på fuld skrue.
Imod moderne fodbold.
Vi spiller forudseligt. Vores skud bliver blokeret, Salah prøver at komme ind i de kanaler, hvor han er farlig men Southampton spillerne læser det. Diaz mangler noget end product i sit spil.
NUNEZ!
NUNEZ!

- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Han er absolut ikke handlingslammet, den gode Arne Slot, og resultatet kommer allerede efter 6. min i anden halvleg.
Darwin Nunez til 1-1
Darwin Nunez til 1-1
Vi SMADRER det PIShold !
-
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 52
Sådan Nunez..
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
...og 2-1 Salah på straffe - ikke verdens største, men kan dømmes - begået på Nunez
Vi SMADRER det PIShold !
Faster Salah?
Elsker at tage fejl.
Energi er nøglen
Energi er nøglen

[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/202503 ... a9711d.png[/IMG]
Taget fra Reddit
Sådan føles det at være Darwin Nunez fan
Sent from my iPhone using Tapatalk
Taget fra Reddit
Sådan føles det at være Darwin Nunez fan
Sent from my iPhone using Tapatalk

“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
Hold nu kæft med det pis. Vi fører ligaen med 13 point inden den her kamp og så skal man læse sådan noget møgrichs skrev:Nej , men det hænger trods skader bedre sammen hos Arsenal
"We're not racist, we only hate the mancs"