Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.
Re: Smånyheder fra fodboldens verden
Så har jeg lige set på bold.dk, at Meireles har udtalt sig til The S**... Ved ikke om jeg må linke til det. Men usmageligt med hans fortid in mente.
Nu er det ikke sikkert han har udtalt sig direkte til the ***. Jeg har også set bold.dk skrive at Lucas ifølge the *** har sagt dit og dat.
Usmageligt? Meireles spiller for Chelsea - de har ikke noget udestående med The ***. Så selvfølgelig må han udtale sig til dem.SørenK skrev:Så har jeg lige set på bold.dk, at Meireles har udtalt sig til The S**... Ved ikke om jeg må linke til det. Men usmageligt med hans fortid in mente.
Jeg er ret sikker på, at professionelle topklubber har en pressepolitik, som også er pålagt deres spillere; hvor ofte de skal stille op til velgørende arrangementer, hvor ofte de skal gå med til at udtale sig til medierne, hvad de må sige osv. Jeg tror ikke, at Liverpool-spillere har lov til at snakke med The *** - det kan jeg ikke tro andet, end at klubbens regelsæt foreskriver (fans' og klubikoners forhold til avisen taget i betragtning). Chelsea må imidlertid betragte The *** som en tabloidavis på lige fod med alle de andre, hvorfor Meireles vel næppe kan nægte at udtale sig til den - tværtimod kan hans kontrakt måske endda nødvendiggøre, at han på et eller andet tidspunkt tager imod spørgsmål fra dem.
Og lige til sidst: Meireles spillede én sæson hos os. Det kan vel ikke forventes, at en spiller på den tid får klubbens kultur så dybt ind under huden, at han føler stærkt nok for eksempelvis Hillsborough, til aldrig at ville have noget at gøre med The ***? Det synes jeg i hvert fald ikke, at det kan, og dermed kan det imo heller ikke kræves, at han som spiller for en anden kub ikke udtaler sig til "avisen" i fremtiden.
Jeg var nok lidt for hurtig - usmageligt er nok et lidt for stærkt ord at bruge. Jeg har måske bare en håbløs illusion om, at man sætter sig ind i historien, når man repræsenterer eller har repræsenteret Liverpool. Jeg husker, at jeg læste flere interviews sidste år med Meireles, hvor han gav udtryk for, hvor meget han allerede elskede klubben og byen og ønskede at blive i mange mange år. Så skuffer det mig lidt, hvis han efterfølgende går ud og taler med The ***, når han forhåbentlig ved, hvilken forhistorie der er. Den mulighed, at han slet ikke har snakket med dem, foreligger selvfølgelig også. Jeg fandt dog frem til, at det ikke bare bold.dk's kilder, der er forkerte - for the *** omtalte vist selv et interview med Meireles, så jeg kan næsten ikke forestille mig andet, end han har talt med dem.
Hyypia har lavet næstflest selvmål i PL´s historie. 24 styk. Jeg er målløs
Jeg har heldigvis fortrængt omkring 20 af disse mål.
Terry flest med 27 styk

Terry flest med 27 styk
Verden er smask fuld af hyklere....
Og så vidt jeg husker har carragher scoret flere selvmål, end mål i den rigtige endeThommo skrev:Hyypia har lavet næstflest selvmål i PL´s historie. 24 styk. Jeg er målløsJeg har heldigvis fortrængt omkring 20 af disse mål.
Terry flest med 27 styk

"The Liverpool philosophy is simple, and is based on total belief. Maybe that has been the key to Liverpools consistency. We were taught to go out there, play our own game and fear no one."
Har ingen stat, men tror du har ret. Glemmer aldrig hans 2 selvmål mod man uagger skrev:Og så vidt jeg husker har carragher scoret flere selvmål, end mål i den rigtige endeThommo skrev:Hyypia har lavet næstflest selvmål i PL´s historie. 24 styk. Jeg er målløsJeg har heldigvis fortrængt omkring 20 af disse mål.
Terry flest med 27 styk

-
- Geografisk sted: Nordsjælland
24 selvmål
hvordan har de defineret selvmål? Er det selvmål, hvis et skud blot snitter en forsvarer og går i mål?
Jeg har fortrængt alle Hyppens selvmål.

Jeg har fortrængt alle Hyppens selvmål.
De fortalte det i 6´erens optakt, eller var det mon 3+. Så har kun deres fortolkning af selvmål, men mon ikke de har de fra Opta, eller lignende
Jeg kan heller ikke huske noget nær 24 selvmål, som tidligere skrevet, jeg er bare budbringer

Jeg kan heller ikke huske noget nær 24 selvmål, som tidligere skrevet, jeg er bare budbringer

- JudgeArdaStudge
3+. Det var mål. Del af en quiz som Mølby vandt.Thommo skrev:De fortalte det i 6´erens optakt, eller var det mon 3+. Så har kun deres fortolkning af selvmål, men mon ikke de har de fra Opta, eller lignende![]()
Senest rettet af JudgeArdaStudge søndag, 18. dec, 2011 14:38, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
Oh well, korruption længe leve. Jeg er ikke overrasket over at dette kan blive scenarieret.FuckA who gives a fuck.Nøj mand hvor er cykling da en ren sport sammenlignet med møg fodbold/ topfodbold. PS cykling er ikke ren imo

Det kommer naturligvis ikke til at ske. Og så skal man også passe på med at råbe korruption, så snart lejligheden byder sig. Ja, det er sgu da så arketypisk, at det netop er dem, der kan lukrere på det, hvis det scenarium føres ud i livet, men sagen er jo fra før, det blev aktuelt, og sådan ville UEFA reagere 10 ud af 10 gange i sådan en sag. Ret skal være ret.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
@ Thommo (og evt. andre)
Det er ikke selvmål, men rigtige mål det handler om. Hvis man lige slår hurtigt op på Wiki står der sjovt nok, at Hyypia har scoret 22 mål og at Terry har scoret 26 mål.
Selvfølgelig er der ikke nogen der har lavet så mange selvmål. Richard Dunne har rekorden med 9 af slagsen.
Det er ikke selvmål, men rigtige mål det handler om. Hvis man lige slår hurtigt op på Wiki står der sjovt nok, at Hyypia har scoret 22 mål og at Terry har scoret 26 mål.
Selvfølgelig er der ikke nogen der har lavet så mange selvmål. Richard Dunne har rekorden med 9 af slagsen.
Håber du får ret - ved du noget, som kan underbygge din sikkerhed om, at det ikke kommer til at ske? Jeg har ikke lige hukommelse eller indsigt nok til at erindre, om der har været fortilfælde, som kan danne præcedens?Rasmus skrev:Det kommer naturligvis ikke til at ske. Og så skal man også passe på med at råbe korruption, så snart lejligheden byder sig. Ja, det er sgu da så arketypisk, at det netop er dem, der kan lukrere på det, hvis det scenarium føres ud i livet, men sagen er jo fra før, det blev aktuelt, og sådan ville UEFA reagere 10 ud af 10 gange i sådan en sag. Ret skal være ret.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"