Eneste positive er at sidst Liverpool var fantastiske var GF elendige. Denne weekend må det så være omvendt.
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Så fører Arsenal 2-1 .. Dagen bliver værre og værre .
Eneste positive er at sidst Liverpool var fantastiske var GF elendige. Denne weekend må det så være omvendt.

-
Hafsteinsson
Gunners foran - MONSTERPISDAG
Jeg håber fanme du har ret. Ellers bliver det da en absolut rådden skod weekendDaBonks skrev:Så fører Arsenal 2-1 .. Dagen bliver værre og værre .
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
Fup
Og i morgen taber AaB til Bundby... Så bliver det både en skod weekend og en lorte uge.Emmy skrev:Jeg håber fanme du har ret. Ellers bliver det da en absolut rådden skod weekendDaBonks skrev:Så fører Arsenal 2-1 .. Dagen bliver værre og værre .
Morer mig ellers med at se Hammarby-Gävle på svensk tv4, 3-3 ved pausen.
Arsenal ser bestemt ikke så dårlige ud som mange havde udråbt dem til at være inden sæsonstart. Det var ærgeligt at både Scum og Arsenal vandt i dag. Nu må man bare håbe på at pointtab til Chelsea i aften og så en sejr til Brøndby i morgen.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere
Jaaaa, smag og behag....Emmy skrev:Jeg håber fanme du har ret. Ellers bliver det da en absolut rådden skod weekendDaBonks skrev:Så fører Arsenal 2-1 .. Dagen bliver værre og værre .
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
-
Hafsteinsson
Elmander er igang med at knuse ellers så mesterskabs aspirerende Marseilles: Marseilles - Tolouse: 0-2 Elmander 2. målscorer
...og de gjor' det sgu'DaBonks skrev:KOM SÅ BLACKBURN .. Hold den lidt endnu .
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
En lille oprejsning til os.. Så har jeg desuden Friedel på mit managerhold, så meget godt med en 0-0'er . Benni kunne dog godt lige have scoret .nrg skrev:...og de gjor' det sgu'DaBonks skrev:KOM SÅ BLACKBURN .. Hold den lidt endnu .

Dejligt at Blackburn kunne snuppe point fra Chelsea. Det reddede trods alt dagen lidt. Hverken Scum eller Chelsea ser specielt frygtindgydende ud synes jeg. Omvendt ser Arsenal virkelig gode ud og de kan godt gå hele vejen hvis de ikke får nogle skader. Vi ser også rimeligt stærke ud men spørgsmålet er om vi kan holde det høje nivaeu. Det kunne vi jo i hvert fald ikke i dagens kamp.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere
Ha ha - det er jo næsten tragikomisk...DaBonks skrev:Så fører Arsenal 2-1 .. Dagen bliver værre og værre .
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
Men god noktue69 skrev:Ha ha - det er jo næsten tragikomisk...DaBonks skrev:Så fører Arsenal 2-1 .. Dagen bliver værre og værre .

Hvis det er sådan sæsonen skal gå, ofrer jeg gerne en nedrykning til GF...tue69 skrev:Ha ha - det er jo næsten tragikomisk...DaBonks skrev:Så fører Arsenal 2-1 .. Dagen bliver værre og værre .
"We're not racist, we only hate the mancs"