Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Arhh. Chelsea allerede foran 1-0 ved Essien
Simon Kjær har sgu nettet i Palermos kamp mod Lecce, som i øvrigt ser ud til at være ret så underholdende: 5-2.
Hull er kommet foran efter 11 minutter på Emirates. Et lidt heldigt mål må man så sige, eftersom bolden blev rettet af.
Derudover har Hull været meget tæt på at score på frispark, samt de har fået et mål annuleret for en lille offside. Det er dem der er klart farligst.
Arsenal spiller mildest talt ikke særlig godt.
Arsenal spiller mildest talt ikke særlig godt.
Der er mange spillere på Arsenals hold, som jeg ikke rigtigt kan se det store i. Men der er dog også et par meget interessante typer: Arshavin, Nasri og Walcott.
Alle tre ikke særligt store, men til gengæld fremragende med bolden og hurtige på fødderne - med andre ord Bendtners diametrale modsætninger.
Dermed ikke sagt at danskeren er direkte elendig, for han formår sgu at lave ravage i modstandernes forsvar, og det var i høj grad en af grundende til at de først scorede efter han kom på banen (sammen med Nasri).
Alle tre ikke særligt store, men til gengæld fremragende med bolden og hurtige på fødderne - med andre ord Bendtners diametrale modsætninger.
Dermed ikke sagt at danskeren er direkte elendig, for han formår sgu at lave ravage i modstandernes forsvar, og det var i høj grad en af grundende til at de først scorede efter han kom på banen (sammen med Nasri).
(Må altså lige komme med mit fjerde indlæg i træk.)
Fransk fodbold når det er bedst
:

Fransk fodbold når det er bedst

Det blev vel til 5 indlæg i træk
Hvad skete der i Frankrig?

Hvad skete der i Frankrig?
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
Ja det fremgår vel af mit forrige indlæg.jørgen lk skrev:Hvad skete der i Frankrig?
OK - jeg kunne (af en eller anden uforklarlig årsag) ikke se grafikken på firmaets computer igår.McRae skrev:Ja det fremgår vel af mit forrige indlæg.jørgen lk skrev:Hvad skete der i Frankrig?
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
To tidligere røde på scoringslisten; Kewell og Baros.
Peter Crouch har lige scoret til 2-1 i Kanal 5-kampen mellem Portsmouth og Everton
Og også til 1-1.Fup skrev:Peter Crouch har lige scoret til 2-1 i Kanal 5-kampen mellem Portsmouth og Everton
Var glad for resultatet. Jeg holdt med Peter Crouch i den kamp.

Rødt kort til Scholes, da han brugte hånden inde på stregen!! Danny Murphy til 1-0.. Kom så Fulham!
KOM SÅ!!!! nu skal de fandme tabe!!
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.