Hvem skal ind 2025 og 2026 ?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind 2025 og 2026 ?
Sejt, at vi forstærker målmandsposten og angrebet. Hughes har fingeren på pulsen. Mesterskab i sigte inden for 50 år er en reel mulighed. Sådan!
-
bblauritzen
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 54
Hvor pålideligt er det der? Rystende hvis der er et gran af sandhed i det der. Hughes nok det værste, der er sket for Liverpool siden Roy Hodgson.
Så er Barcola på plads. Han kommer til at bære #29.
Er skeptisk for ham som type, men det kan kun være en upgrade, ift. hvad vi har på positionerne i forvejen. Velkommen til.
Type? Sådan en hurtig, eksplosiv og gennembrudsfarlig type? Bare rolig så, det lader til at vi beholder Gakpo, så er der også lidt til dig;-)
Nej, jeg tror ikke, han er typen, der går forrest; at han ikke arbejder hårdt nok; eller er god i modgang. På den måde kan man sige, han passer glimrende ind i Liverpools nuværende trup, men han passer ikke ind i min ide om, hvad en Liverpool-spiller skal stå for.
Men han skal selvfølgelig have chancen for at bevise det modsatte. Jeg synes bare, det går en forkert vej i Liverpool, og at det går ekstremt stærkt ned ad bakke.
Men han skal selvfølgelig have chancen for at bevise det modsatte. Jeg synes bare, det går en forkert vej i Liverpool, og at det går ekstremt stærkt ned ad bakke.
"Se Hughes, vandet er helt stift"
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg læste et sted, at Hughes er bedst i sit job, når han ikke laver noget. Og det kan man kun være enig i. Hold da op et mærkeligt transfervindue.
Fik vi egentlig en erstatning for Salah? Men til gengæld fik vi et ungt målmandstalent, som kommer til klubben næste år. Den ordning har vi jo tidligere haft succes med. Eller noget
At forhandle med Palace på den sidste dag, har vi vidst prøvet før
Fik vi egentlig en erstatning for Salah? Men til gengæld fik vi et ungt målmandstalent, som kommer til klubben næste år. Den ordning har vi jo tidligere haft succes med. Eller noget
At forhandle med Palace på den sidste dag, har vi vidst prøvet før
900 mio, det er også en slat.
Som alle andre der vil spille i Liverpool, skal han naturligvis bydes velkommen.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Som alle andre der vil spille i Liverpool, skal han naturligvis bydes velkommen.
Sent from my iPhone using Tapatalk