Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverdrengen » søndag, 10. apr, 2011 22:28

Tror egentlig ret godt Coentrao kunne tænke sig at skifte til os, han vil hverken til scum eller chelski pga. klubbernes udemærkede spillere til VB'en, han vil ikke til Bayern og han har udtalt for noget tid siden at han "elsker LFC og Anfield!" .. tænk hvis man kunne få ham til at indgive en transfer request til Benfica ... få ham for 18M£ eller deromkring, måske nok lidt mere, så vi kan løse det evige lorte problem på den VB.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » søndag, 10. apr, 2011 22:52

Liverdrengen skrev:Tror egentlig ret godt Coentrao kunne tænke sig at skifte til os, han vil hverken til scum eller chelski pga. klubbernes udemærkede spillere til VB'en, han vil ikke til Bayern og han har udtalt for noget tid siden at han "elsker LFC og Anfield!" .. tænk hvis man kunne få ham til at indgive en transfer request til Benfica ... få ham for 18M£ eller deromkring, måske nok lidt mere, så vi kan løse det evige lorte problem på den VB.
Det er også det i min verden der taler for, Arsenal, City, Utd, Chelsea har alle gode spillere på den plads.
Derfor er konkurrenterne i mine øjne følgende:

Inter: Inter har Chivu som er meget svingende, de har også Santon til at dække, det ville give noget mere bredde i måde at spille på med en god Wingback.

Juventus: Mangler at få styr på venstre backen og så vel også højre :)

Milan: Milan har hentet Urby. Emmanuelson, og er oplagt til at tage Taiwo. tror ikke de kommer efter Coentrao, men man ved aldrig?

Real M: Har Marcelo der gør det rigtig godt, så tror ikke de kommer efter ham.

Barca: Har Adriano og Maxwell og Abidal hvis han kommer tilbage de mangler altid en stjerne til en plads.

Bayern: Har et forsvar der sejler og gynger, der skal strammes meget op dernede i forsvaret.

Roma: de har Røde John, men har efter opkøbet fået blod på tanden.
Billede

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » søndag, 10. apr, 2011 23:06

Mikkel K skrev:Betaler vi nu konsekvent City/Chelsea-priser for PL-spillere?

15M£ er fuldstændig vanvittigt for Enrique - specielt taget i betragtning af, at han kun har ét år tilbage af sin kontrakt med Newcastle.

Jeg håber ikke den pris er rigtig!
Tjah vil sige , at hvis 15 store holder vand,er jeg sgu en smule flov over at være LFC fan. Selv city og chelsea betaler ikke de priser, mig bekendt. 15 store for en med 1 år tilbage, må jo betyde han José er verdens ubetinget bedste venstre back. Kender ikke det store til José, men har mine tvivl om han er i top 50 :dontknow:
Verden er smask fuld af hyklere....

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 10. apr, 2011 23:35

Jeg kender ikke det store til Enrique, udover at han (efter min mening) meget ofte lykkes med at få bolden ind i feltet på et tidligt tidspunkt, hvilket kan gavne Carroll.

Men £15 M lyder af meget, om det er for meget for Enrique, ved jeg ikke. Men helt generelt tror jeg at priserne har fået et nyk opad, i takt med at finanskrisen lakker mod enden, og klubberne igen har penge i kassen.

Derudover synes jeg det er dejligt at se at transfervinduet er startet tidligt for os. De andre år har vi købt spillere langt ind i august, hvilket ikke er fordelagtigt. De spillere vi skal bruge, skal vi hurtigt skrive kontrakt med, så de kan blive en del af truppen hurtigst muligt.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » mandag, 11. apr, 2011 08:59

Hr. Drejer skrev:Jeg kender ikke det store til Enrique, udover at han (efter min mening) meget ofte lykkes med at få bolden ind i feltet på et tidligt tidspunkt, hvilket kan gavne Carroll.

Men £15 M lyder af meget, om det er for meget for Enrique, ved jeg ikke. Men helt generelt tror jeg at priserne har fået et nyk opad, i takt med at finanskrisen lakker mod enden, og klubberne igen har penge i kassen.

Derudover synes jeg det er dejligt at se at transfervinduet er startet tidligt for os. De andre år har vi købt spillere langt ind i august, hvilket ikke er fordelagtigt. De spillere vi skal bruge, skal vi hurtigt skrive kontrakt med, så de kan blive en del af truppen hurtigst muligt.
Folk ville jo gerne betale det for Coentrao, og her har vi da en spiller, som ikke behøver tilvænning. Stærk defensiv, boldsikker og god offensiv. Han kunne tilsyneladende have gjort karriere på OL niveau i sprint, så en meget hurtig mand, ville vi også få, og vi kunne i dén grad trænge til hurtigere spillere i truppen.
Jeg er helt frisk på 15 for Enrique, og finansieringen er jo på plads, såfremt Juve udnytter købsoptionen på Aquilani, eller hellere hvis vi er dygtige nok til at få skudt CP, Jova og Cole afsted.
Insua hjem + Enrique og så tak for tro tjeneste til Aurelio.
Kelly/Johnson på højre og Enrique/Insua på venstre - JA TAK. Så kan snakken begynde at dreje sig om en spillende midterforsvarer og en vild winger...

Måske har Carroll også ladet et par ord falde om hans kvaliteter ?

Youtube er, hvad det er, men dette knap 6 min. klip viser altså noget om mandens evner:

http://www.youtube.com/watch?v=Zw3TLhhO7v8
Senest rettet af Niels K mandag, 11. apr, 2011 09:26, rettet i alt 1 gang.

nielsen

Indlæg af nielsen » mandag, 11. apr, 2011 09:19

efter at set ham på YouTube så siger jeg bare køb ham.han er godt nok hurtig på den venstrekant(back) og har nogle ret giftige indlæg,som vil gøre Caroll uhyggelig farlig...han kender også Premier League som helt klart er en foredel,så helt klart en spiller som Liverpool skal gå efter.
Senest rettet af nielsen mandag, 11. apr, 2011 09:29, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
Kristoffer

Indlæg af Kristoffer » mandag, 11. apr, 2011 09:20

Hvis Enrique er på plads, ser jeg det som et rigtig godt køb. At hans spanske øgenavn er "The Bull", siger vel lidt om den fysik han bringer. Han piver ikke, giver den gas og hans tekniske egenskaber er af høj kvalitet. Jeg tror det er et sikkert kort, som også sagtens kan noget fremad banen.
Det mest positive er imø, at vi allerede nu er ved at sikre os spillere (Hvis det altså passer). Det gør det noget lettere at fokusere på de resterende mangler og vi er fri for at stå med 2-3-4 løsningen i august. Mere af det Comolli!

Så mangler vi bare Cahill, Adam, Young og Hazard ;)
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.

JimmyR
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af JimmyR » mandag, 11. apr, 2011 09:29

Mikkel K skrev:Betaler vi nu konsekvent City/Chelsea-priser for PL-spillere?

15M£ er fuldstændig vanvittigt for Enrique - specielt taget i betragtning af, at han kun har ét år tilbage af sin kontrakt med Newcastle.

Jeg håber ikke den pris er rigtig!
Ja det er voldsomt men som det ser ud pt i top fodbold er venstrebacker med et rimelig niveau i forholdsvis høj kurs

bongfong

Indlæg af bongfong » mandag, 11. apr, 2011 10:43

nielsen skrev:efter at set ham på YouTube så siger jeg bare køb ham.han er godt nok hurtig på den venstrekant(back) og har nogle ret giftige indlæg,som vil gøre Caroll uhyggelig farlig...han kender også Premier League som helt klart er en foredel,så helt klart en spiller som Liverpool skal gå efter.
At bedømme en spiller udfra en kamp er lige i overkanten. Det viser ganske vist lidt om ham, men så ville Dossena eller Babel også få folk til at savle, hvis man tjekkede deres bedste kampe.

15 mio er jo helt henne i vejret, det må for nyborg fans føles som den bedste handel, på samme måde rygtet om Jovanovic skulle til Wolfburg for 6mio. Håber godt nok ikke det er sandt. Han er ikke mere end de der 6-7mio værd, og så er det sagt.

Og det der med tilvænning har for mig ikke den helt store betydning. I sidste ende gør man det godt hvis man har kvalitet - med enkelte smuttere.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » mandag, 11. apr, 2011 10:47

bongfong skrev:
nielsen skrev:efter at set ham på YouTube så siger jeg bare køb ham.han er godt nok hurtig på den venstrekant(back) og har nogle ret giftige indlæg,som vil gøre Caroll uhyggelig farlig...han kender også Premier League som helt klart er en foredel,så helt klart en spiller som Liverpool skal gå efter.
At bedømme en spiller udfra en kamp er lige i overkanten. Det viser ganske vist lidt om ham, men så ville Dossena eller Babel også få folk til at savle, hvis man tjekkede deres bedste kampe.

15 mio er jo helt henne i vejret, det må for nyborg fans føles som den bedste handel, på samme måde rygtet om Jovanovic skulle til Wolfburg for 6mio. Håber godt nok ikke det er sandt. Han er ikke mere end de der 6-7mio værd, og så er det sagt.

Og det der med tilvænning har for mig ikke den helt store betydning. I sidste ende gør man det godt hvis man har kvalitet - med enkelte smuttere.
Præcis bongfong :)

De 35M£ vi gav for Carroll skulle ha' været inkl. Enrique.

Bosingwa tilvænnede sig hurtigt til Chel$ea og det samme ville en evt. Coentrao gøre, han ville måske ikke være lige så offensiv, fordi spille måden i Portugal og England ikke er den samme så det tror jeg ikke folk skal være nervøs for.
Billede

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » mandag, 11. apr, 2011 10:54

Xenne skrev:
bongfong skrev:

Bosingwa tilvænnede sig hurtigt til Chel$ea og det samme ville en evt. Coentrao gøre, han ville måske ikke være lige så offensiv, fordi spille måden i Portugal og England ikke er den samme så det tror jeg ikke folk skal være nervøs for.
Det med tilvænning er altså et stort issue ift. PL. Det må da være langt at foretrække, at man VED, at de har fysikken, hurtigheden osv. til at klare sig, det er et stort plus. Coentrao kan ikke være den eneste spiller, vi satser på, specielt ikke, når han helst bliver i Benfica, og Enrique må være blandt topmålene for os.
Vi (os fans) behøver vel ikke forholde os så meget til, hvad vi giver for en spiller. Er vi glade for at få ham, så skal vi vel ikke tænke så meget over prisen, det må klubben ligge og rode med, og de har nok rimelig styr på det, virker det til.
1: Lønnen er lige så vigtig, og her er Enrique måske ikke den mest løntunge ? Eks. Suarez og Carroll går tilsammen for mindre, end hvad Torres fik i løn efter, hvad jeg har læst mig til.
2: Kvalitet koster
3: FSG ved, hvad de gør, og betaler ikke mere, end hvad spillerne er værd for os.

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » mandag, 11. apr, 2011 11:00

Fy for satan en hastighed. Det er sgu sjældent set at man løber forbi sin modspiller udenom, mens han bruger armen til at skubbe og bremse én lidt. I den video ser det også ud til, at han har et ret godt blik frem ad banen, kan se åbningerne og kan lægge den op til den korrekte spilstation. Han har også fysikken (kan klare lidt Blackburn-skubberier uden at falde) og kan vist nok også forsvare på et ganske pålideligt niveau. En god spiller, der vel mangler det rigtige skifte der kan udvikle ham endnu mere.

Hvis Newcastle vil have 15, så må vi indse at vi stadig sidder med de bedste kort på hånden. 1) vi er større end Newcastle 2) vi bør kunne tilbyde europæisk 3) han har 1 år tilbage af kontrakten 4) pressen arbejder FOR os. Mon ikke Enrique kunne finde på at smide et transfer-request? Kunne være rart.

Fandt lige:

http://www.youtube.com/watch?v=IX0l5rpYyGc

Hvor meget ved manden?
Badooo siger, hvad han mener!

bongfong

Indlæg af bongfong » mandag, 11. apr, 2011 11:03

Gary Cahil er god - at han er englænder og alt hypen omkring ham gør dog at prisen på ham helt sikkert bliver høj. Omkring 20mio.
Derfor foretrækker jeg faktisk en som Jan Vertonghen. Kaptajn i Ajax med massere af kampe bag sig, spiller på det belgiske landshold, ung(24) og fysisk. En pris på 10 mio vil sandsynligvis være nok(samt evt. 2-3 mio baseret på præstationer). Derudover er han også meget fleksibel, da han i nødtilfælde også kan agere VB og DM.

ps. på sigt vil en belgier også kunne overtale Lukaku og Hazard til holdet ;)

bongfong

Indlæg af bongfong » mandag, 11. apr, 2011 11:25

Niels K skrev:
Xenne skrev:
bongfong skrev:

Det med tilvænning er altså et stort issue ift. PL. Det må da være langt at foretrække, at man VED, at de har fysikken, hurtigheden osv. til at klare sig, det er et stort plus. Coentrao kan ikke være den eneste spiller, vi satser på, specielt ikke, når han helst bliver i Benfica, og Enrique må være blandt topmålene for os.
Vi (os fans) behøver vel ikke forholde os så meget til, hvad vi giver for en spiller. Er vi glade for at få ham, så skal vi vel ikke tænke så meget over prisen, det må klubben ligge og rode med, og de har nok rimelig styr på det, virker det til.
1: Lønnen er lige så vigtig, og her er Enrique måske ikke den mest løntunge ? Eks. Suarez og Carroll går tilsammen for mindre, end hvad Torres fik i løn efter, hvad jeg har læst mig til.
2: Kvalitet koster
3: FSG ved, hvad de gør, og betaler ikke mere, end hvad spillerne er værd for os.
Tilvænning er et problem - men det gøres bare større end det er.
Ja, det tager tid at tilvænne sig, det gør det for de fleste. Også for spillere der skifter fra PL til PL. Torres og Konchesky er vel spillere der viser sig, at de ikke kunne tilvænne sig selvom de har spillet i PL (af forskellige årsager).
Synes det er uansvarligt at skrive, at man kan være ligeglade med, hvad klubben foretager sig af indkøb og prisen på disse. Hvorfor tror du, at der er så mange, der er utilfredse med Chelsea og City's købeform?

2. Så vidt jeg har læst mig frem til så er FSG jo villige til at købe stjerner ind, og samtidig siger de jo at mange gerne vil til Liverpool, så det da bare positivt og glædeligt. Og kvalitet koster ikke altid - det gælder om at finde de rigtige spillere man kan udvikle, eller spillere som ingen har fundet endnu (fx Hernandez).
3. Jeg føler, at det meste FSG foretager sig er fornuftigt, men Carrol handlen gør at jeg stadig klør mig i hovedet. Forstod og forstår stadig på ingen måde, hvorfor der blev brugt så mange penge på ham. Man giver kun 30mio for spillere af ypperste klasse, og den kategori tilhører Carrol på ingen måde (endnu). Og dem der så siger, at det er helt ok, og at det jo var Chelsea som i sidste ende betalte for det, giver jeg stadig ikke ret meget for.

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » mandag, 11. apr, 2011 11:30

Hvis Enrique ryger for et højere beløb end Young, så er der noget galt.

Besvar