Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
-
TG12
JudgeArdaStudge skrev: ↑søndag, 09. nov, 2025 19:19
Det må falde tilbage på træneren, at man sidder og tænker, vi er nød til at købe ind til defensiven og offensiven i januar. Vi har ingen hurtighed på holdet.
Jeg er helt enig i at det falder tilbage på Slot.
Men det giver virkelig ikke mening at lade Slot spendere flere penge i januar. Han har brugt det største beløb i historien og kun gjort holdet dårligere.
Skal der spenderes i januar skal han godt nok stramme op og få holdet på rette spor igen inden januar ellers skal pengene bruges af en ny træner…
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » søndag, 09. nov, 2025 19:26
TG12 skrev: ↑søndag, 09. nov, 2025 19:25
Det må falde tilbage på træneren, at man sidder og tænker, vi er nød til at købe ind til defensiven og offensiven i januar. Vi har ingen hurtighed på holdet.
Men det giver virkelig ikke mening at lade Slot spendere flere penge i januar. Han har brugt det største beløb i historien og kun gjort holdet dårligere.
Skal der spenderes i januar skal han godt nok stramme op og få holdet på rette spor igen inden januar ellers skal pengene bruges af en ny træner…
Hvorfor fanden fik Klopp ikke de her beløb?!?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » søndag, 09. nov, 2025 19:27
Meget enig.
-
Fowler89
- Alder: 36
af Fowler89 » søndag, 09. nov, 2025 19:29
JudgeArdaStudge skrev:TG12 skrev: ↑søndag, 09. nov, 2025 19:25
Jeg tror ikke han gad
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » søndag, 09. nov, 2025 19:31
Jeg har ondt af de fans, der har betalt i dyre domme igen i dag. Vi er spillet fallit og må sande, at vi er gået tilbage. Der er blevet foretaget så mange ændringer på holdet, at det har skadet langt mere end det har gavnet. Penge er blevet kastet væk uden omtanke og spillere er blevet solgt uden lige at trække luft ind.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
Hr. Drejer
af Hr. Drejer » søndag, 09. nov, 2025 19:33
Diaz ville have været god at have i aften. Ham savnede jeg.
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » søndag, 09. nov, 2025 19:34
Hr. Drejer skrev: ↑søndag, 09. nov, 2025 19:33
Selvfølgelig ville Diaz væk, når manden på sidelinjen går mere op i nationalt venskab med Gakpo end i, hvem der er den bedre fodboldspiller.
Fortjent sejr til 115 FC. Vi har intet at gøre i en mesterskabsdiskussion. Vi skal kigge nedad, ikke opad. Kampen mod Real Madrid var en klassisk gratis kamp, hvor de nosser sig sammen og så falder de ned på vanligt niveau igen bagefter.
-
TG12
JudgeArdaStudge skrev: ↑søndag, 09. nov, 2025 19:26
Det kan man kun undres over.
Men tror også Klopp var mere tin små ændringer. F.eks. 1-2 til start-11 hver sæson. Den eneste undtagelse var da han skiftede hele midten på et vindue - men det var nok mere nød end øsnke.
Tvivler på han ville købe 5 spillere som vi har gjort i år, der nok alle mener de skal starte og et flertal af dem i forreste geled.
-
YNWA!
- Alder: 29
Det er iøvrigt ikke Slot der har valgt spillerne der skal købes ind.
Det er Will Spearman(Head of data), Hughes og Edwards.
De køber selvfølgelig ikke spillere Slot ikke vil have, men han har ikke sidste ord.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
-
TG12
JudgeArdaStudge skrev: ↑søndag, 09. nov, 2025 19:34
Hr. Drejer skrev: ↑søndag, 09. nov, 2025 19:33
Selvfølgelig ville Diaz væk, når manden på sidelinjen går mere op i nationalt venskab med Gakpo end i, hvem der er den bedre fodboldspiller.
Fortjent sejr til 115 FC. Vi har intet at gøre i en mesterskabsdiskussion. Vi skal kigge nedad, ikke opad. Kampen mod Real Madrid var en klassisk gratis kamp, hvor de nosser sig sammen og så falder de ned på vanligt niveau igen bagefter.
Vil ikke hekt kalde Real for en gratis kamp, da alle nok helst vil sikre avancement hurtigest muligt.
Men mønsteret ligner lidt Solkjærs mønster hvor han havde en elendig Stime, vinder 2-4 kampe og spiller flot, for at ryge tilbage i samme dårlige stime igen.
Det er tidligt, at dømme Slot vil lave et lignende mønster, for Solskjær gjorde det over et par år. Men tendensen kunne godt være der..
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » søndag, 09. nov, 2025 19:52
YNWA! skrev: ↑søndag, 09. nov, 2025 19:42
De køber selvfølgelig ikke spillere Slot ikke vil have, men han har ikke sidste ord.
De må sidde og rive sig i håret i Boston og tænke, hvad alle de penge er blevet forvaltet på.
-
YNWA!
- Alder: 29
JudgeArdaStudge skrev: ↑søndag, 09. nov, 2025 19:52
YNWA! skrev: ↑søndag, 09. nov, 2025 19:42
De må sidde og rive sig i håret i Boston og tænke, hvad alle de penge er blevet forvaltet på.
Det er jo ikke dårlige spillere der er købt ind.
Jeg mener personligt vi mangler en venstrekant som ikke er så forudsigelig som Gakpo. + endnu en CB.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
-
Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Det er jo "clear and obvious" for en fodbolddommer som dømmer i UAE og lige er kommet hjem fra ferie dernede i sidste landskampspause med hele familien, at når Robertson er 2 meter foran Donnarumma og 1-1½ meter væk fra at spærre udsynet til boldens bane, at så har han da indflydelse på spillet!!
Liverpool bør officielt bede om, at Michael Oliver aldrig mere skal hverken dømme deres kampe eller sidde i VAR rummet til dem!
Vi SMADRER det PIShold !
-
grauballemanden
- Geografisk sted: Odense
- Alder: 55
af grauballemanden » søndag, 09. nov, 2025 20:09
Cynwal skrev: ↑søndag, 09. nov, 2025 20:02
Det er jo "clear and obvious" for en fodbolddommer som dømmer i UAE og lige er kommet hjem fra ferie dernede i sidste landskampspause med hele familien, at når Robertson er 2 meter foran Donnarumma og 1-1½ meter væk fra at spærre udsynet til boldens bane, at så har han da indflydelse på spillet!!
Liverpool bør officielt bede om, at Michael Oliver aldrig mere skal hverken dømme deres kampe eller sidde i VAR rummet til dem!
Jeg har et bedre forslag Cynwal. Han skal ADRIG have lov at dømme nogle opgør mere. Hverken på banen eller i VAR rummet. Han er bare en kæmpe klovn
F****, sex og kærlighed er ligesom ufo'er. Der er mange der taler om det, men det findes ikke!
-
Hr. Drejer
af Hr. Drejer » søndag, 09. nov, 2025 20:10
Man C var klart bedre i aften. De var bedre på alle områder. De spillede med lange bolde i bagrummet, noget vi ikke kan lide. Jeg håbede at Slot stillede op på samme måde som sidst vi besøgte Etihad; nemlig med en low block, og kort afstand til midtbanen, os så levede vi på kontra. Og så flyttede Slot en dm over for at hjælpe Bradley overfor Doku. Men det har han åbenbart glemt.
Det er meget bekymrende at Slot er så ringe til at integrere nye spillere på holdet. Der er brugt £450 M. på nye spillere, og ingen – absolut ingen af de spillere har løftet holdet. Det er skræmmende, og det falder udelukkende tilbage på Slot.
Utroligt at der er gået 18 mål ind på os i ligaen i 11 kampe, når vi har en midtbane bestående af Szobo, Macca og Gravenberch samt et midterforsvar med Konate og VVD. Det er simpelthen langtfra tilfredsstillende. Vi har tabt flere kampe end vi gjorde hele sidste sæson.
Det står klart for mig at sælge Diaz var en kæmpe fejl. Han trak meget af vores offensiv, noget Gakpo slet ikke er i stand til. Vi mangler hurtighed. Jeg vil gerne se Rio få nogle kampe i streg. Han minder lidt om Doku; angrebsivrig, en god dribler og god i en-mod-en.
Det er vigtigt for os at få en top4 placering, da vores indkøb i sommers ikke er betalt, og vi ar afhængige af CL deltagelse for at betale spillere som Wirtz og Isak. De har kostet os £240 M. og vi har kun afbetalt £51 M, hvilket betyder at vi mangler at afdrage circa £190 M. Og det er mange penge. Vi må for guds skyld ikke glippe CL. Jeg frygter at Gerrard venter i korridorerne, og det vil altså være rigtig skidt.
Senest rettet af
Hr. Drejer søndag, 09. nov, 2025 20:16, rettet i alt 1 gang.