Dagens Kampe
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Re: Dagens Kampe
Helt enig Emmy. Der sker noget næsten hele tiden.
NEJ NEJ NEJ Donovan for helvede. Den var SÅ kæmpe stor den chance.
Godt opspil af Everton også brænder han HELT fri foran mål.
Ikke verdens største frispark, men Pienaar skal være glad for han ikke røg ud der, med hans andet gulekort.
NEJ NEJ NEJ Donovan for helvede. Den var SÅ kæmpe stor den chance.
Godt opspil af Everton også brænder han HELT fri foran mål.
Ikke verdens største frispark, men Pienaar skal være glad for han ikke røg ud der, med hans andet gulekort.
-
- Bestyrelsesmedlem
6 min tillægstid. Så det er stadig muligt.
Everton forsøger virkelig på og få det mål. Men Tottenham kommer stadig til chancer. Der er virkelig tryk på.
Everton forsøger virkelig på og få det mål. Men Tottenham kommer stadig til chancer. Der er virkelig tryk på.
-
- Bestyrelsesmedlem
Slut. 2-1 sejr til Tottenham.
God sidste halve time jeg fik set. Hvis Donovan bare havde fået sparket bolden ind på hans chance var den nok endt 2-2.
Nu skal vi fandme vinde idag!
God sidste halve time jeg fik set. Hvis Donovan bare havde fået sparket bolden ind på hans chance var den nok endt 2-2.
Nu skal vi fandme vinde idag!
Der er godt gang i Carling cup finalen. Hårde tacklinger og 2 mål efter blot 19 minutter.
Nogen skader til de 2 hold?Nicoen skrev:Der er godt gang i Carling cup finalen. Hårde tacklinger og 2 mål efter blot 19 minutter.
"We're not racist, we only hate the mancs"
lmoEmmy skrev:Nogen skader til de 2 hold?Nicoen skrev:Der er godt gang i Carling cup finalen. Hårde tacklinger og 2 mål efter blot 19 minutter.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
Altså ingen skader til de 2 hold. Jeg har lige set situationen omkring straffesparket til AV. Endnu en fejldom, Vidic burde have fået det røde kort. Og får intet kort!jørgen lk skrev:lmoEmmy skrev:Nogen skader til de 2 hold?Nicoen skrev:Der er godt gang i Carling cup finalen. Hårde tacklinger og 2 mål efter blot 19 minutter.
Vores situation kan på mange måder sammenlignes med den Juventus er i, da de også kæmper med næb og klør for en fjerdeplads i ligaen. De dummer sig bare lige en anelse mere end os, og er således i kampens slutminutter bagud med 0-2 hjemme mod Palermo.
Uha det er en fed kamp mellem Atletico Madrid-Valencia 2-1 efter 76min og hvor Machena fik rødt efter 30 min, og Atletico blev snydt for straffe, synd for Cesar, at han lige har ladet et mål gå ind da han har været intet mindre end verdensklasse, og ene mand har holdt dem inde i kampen
Verden er smask fuld af hyklere....
Verden er smask fuld af hyklere....
Mere end ok hvis du spørger mig. Verdensklasse. Et spektakulært mål man ikke ser så mange af i denne tid fra andre end Barca, som alligevel ikke spiller så finurligt , men mere kører den rundt i egne rækker til muligheden åbner sig...
Opspillet er bestemt nydeligt men selve målet er da ikke noget specielt.
KØB!
Jeg håber du joker. Han er da verdens bedste (eller rettere værste) eksempel på en humørspiller.