3 - Josè Enrique
Re: 3 - Josè Enrique
Ifølge physioroom skulle det være 8 uger han er ude.
CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0
Nu får Cissokho chancen over en længere periode at bevise sit værd. Og ikke bare en kamp i ny og næ, som det har været hidtil. Umiddelbart har det ikke været imponerende fra ham, men han har spillet langt bedre kampe for Valencia, Lyon og Porto i sin tid.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... ury-update
10 uger. Det er billigt sluppet når de første prognoser lød på resten af sæsonen. Men stadig lang tid og mange kampe.
10 uger. Det er billigt sluppet når de første prognoser lød på resten af sæsonen. Men stadig lang tid og mange kampe.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
-
Sidste forlydender er at han kan risikere at være ude resten af sæsonen
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
- TomViolence
- Alder: 36
Har du kilde? Det har jeg nemlig ikke læst nogle steder ...Emmy skrev:Sidste forlydender er at han kan risikere at være ude resten af sæsonen
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=40313&zone=1TomViolence skrev:Har du kilde? Det har jeg nemlig ikke læst nogle steder ...Emmy skrev:Sidste forlydender er at han kan risikere at være ude resten af sæsonen
"We're not racist, we only hate the mancs"
Fanme heldigt at Cissokho er begyndt at spille sig op og levere godkendte præstationer.
Ja en rigtig god kamp af ham i går. Han leverer dog intet brugbart offensivt, men det betød så ikke noget i går.Bojangles skrev:Fanme heldigt at Cissokho er begyndt at spille sig op og levere godkendte præstationer.
Det har undret mig længe, hvorfor spiller denne mand aldrig?
Ved han var skadet, vel det første halve års tid af denne sæson. Men hvad med nu?
Følger ham på twitter, og der poster han konstant billeder af sin fritid og store hobby, musclefooduk. Men er han helt ude af billedet eller hvad?
Selv når Moreno er bænket, smider vi sågar Johnson på venstreback i stedet for Enrique.
Nogen der har læst sig til noget, eller har tanker herom?
Ved han var skadet, vel det første halve års tid af denne sæson. Men hvad med nu?
Følger ham på twitter, og der poster han konstant billeder af sin fritid og store hobby, musclefooduk. Men er han helt ude af billedet eller hvad?
Selv når Moreno er bænket, smider vi sågar Johnson på venstreback i stedet for Enrique.
Nogen der har læst sig til noget, eller har tanker herom?
- Bellamy_fever
Tænker han har været væk rigtig længe, så har Bike lang vej endnu før han er aktuel til start XI .. Samme med Flanagan, skadesfri og kampklar er to vidt forskellige ting når man snakker om at være væk så længe - bedste eksempel er Sturridge som jo slet ikke hsr været den samme efter at have været væk sp længe, hvilket man bare må acceptere at sådan er det bare.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
-
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 38
Undrer mig over om denne mand stadig er fodboldspiller!?
Er han skadet eller hva?
Jeg følger ham på Instagram, hvor han konstant fjoller rundt med sin kæreste, og "nyder livet".
Men intet om fodbolden.
Er han skadet eller hva?
Jeg følger ham på Instagram, hvor han konstant fjoller rundt med sin kæreste, og "nyder livet".
Men intet om fodbolden.

Han skal vel komme sig over sin slemme skade. Dog ser det ud til at han træner med Balotelli på Melwood efter de https://instagram.com/p/5QFKZWHXsw/?taken-by=jesanchez3 kommentar:Silickon skrev:Undrer mig over om denne mand stadig er fodboldspiller!?
Er han skadet eller hva?
Men intet om fodbolden.
"@mb459 and @jesanchez3 at melwood today #Uberboard" 2d.
Og lækkert billede af Flanagan, som også hæmmer med en skade:
https://instagram.com/p/5PO2pfnXvi/?taken-by=jesanchez3
Men Enrique ser færdig ud i Liverpool FC, desværre. Da Joe Gomez nok overtager hans plads fra næste sæson på venstre backen.

You'r Never Walk Alone. ///
Det er da bestemt ikke desværre. Enrique bruger jo mere tid på at nyde livet end på at spille fodbold. Han er pivringe og skal bare afsættes så hurtigt som muligt.
Liverpool Football Klopp