Det har man da lov til i kampens hede, der lukker vi alle ud for sluserne af positiv og negativ og overdrev og underdrev. Mon ikke Cynwal nok skal sige til, hvis "fuck dig Robertson" er at gå over stregen. At du sidder som en eller anden på lykkepiller og ikke kan mærke samme passion og følelser som os andre, er vel ikke mit problem. Det da tværtom dig, der startede personangreb EFTER kampen, så måske du skulle kigge indad. Al galde fra din mund henvendt mod mig i denne tråd bliver ignoreret fra nu af, da det ikke er konstruktivt eller vedrører dagens kamp.Redtothebone skrev: ↑lørdag, 14. dec, 2024 18:38Det er primært din mund der kommer lort ud af, så tænker mere det er den ende du skal have hjælp til. Læs dog dine egne indlæg der er intet konstruktivt i dem, du toppede den lige med fuck dig Robertson idag, du er sørme virkelig konstruktiv.JudgeArdaStudge skrev: ↑lørdag, 14. dec, 2024 18:13Jo, det vil jeg gerne. Kommer du så og tørrer mig i røven eller har du for travlt med at pudse din egen glorie?Redtothebone skrev: ↑lørdag, 14. dec, 2024 18:09Vil du så ikke gå på pension sammen med ham ? For du er dælme også dum at høre påJudgeArdaStudge skrev: ↑lørdag, 14. dec, 2024 18:04Andre som vil være med til at sende et kollektiv brev til Viaskvat, hvori vi ønsker Peter Kjær fyret?![]()
Flet dog næbet din lille helligfrans. 9 ud af 10 gange har du ikke noget at byde ind med alligevel end at være efter andre brugere. Du render og leger politibetjent hele tiden. Bidrag konstruktivt i stedet pomfrit.
LFC - Fulham FC >> Kamptråden
- JudgeArdaStudge
Re: LFC - Fulham FC >> Kamptråden
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- JudgeArdaStudge
God stil morten. Kæmpe respekt og dig og din datter holder YNWA mantraets betydning i live til fulde.mortenbak skrev: ↑lørdag, 14. dec, 2024 20:54Gad sgu også godt at juleindkøb var overstået.Sledgehammer skrev:Umiddelbart et skuffende resultat, men med en mand i undertal i 5/6 af kampen og bagud 2 gange må man vel være semi-tilfreds alligevel. Og min tese om at det vil være svært for en hvilken som helst modstander at forhindre os i at score et par mål pr. kamp blev da bekræftet.
Havde ikke mulighed for at se kampen (juleindkøb ...![]()
) så har måttet nøjes med smugkik på livescore.com og kommentarer her på siden.
Min datter og jeg har meldt os som værter til Røde Kors julevenner.
Nu venter vi blot på passende match.
Vi har fået et rigtig fint match, men måske der kommer et mere.
Det er jo svært at handle ind, før vi kender antal.
Hey! Vi fik et point på en dårlig dag. Mod alle odds. Fulham er gode i år!
De andre sejler også rundt.
Vores båd ligger forrest
YNWA
Sent from my iPhone using Tapatalk
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Bla bla bla - FSG out…
Der er tre postere herinde der kører negativt spin hver gang de får chancen, og hvor er det dog kedeligt. Flot indsats på en kedelig baggrund, under frustrerende rammer. Og ja, håber på et par ekstra spillere, og på at Chiesa får spilletid på onsdag
Der er tre postere herinde der kører negativt spin hver gang de får chancen, og hvor er det dog kedeligt. Flot indsats på en kedelig baggrund, under frustrerende rammer. Og ja, håber på et par ekstra spillere, og på at Chiesa får spilletid på onsdag
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Det er vel ok at påpege at vores spillere ser trætte ud og at vores bærende spillere får for lidt hvile..pingel skrev: ↑søndag, 15. dec, 2024 00:05Bla bla bla - FSG out…
Der er tre postere herinde der kører negativt spin hver gang de får chancen, og hvor er det dog kedeligt. Flot indsats på en kedelig baggrund, under frustrerende rammer. Og ja, håber på et par ekstra spillere, og på at Chiesa får spilletid på onsdag![]()
Man vinder ikke titler med trætte og udkørte spillere. Den slags går altid galt i anden halvdel af sæsonen...
Salah er vel med i ca. 75% af vores mål det er ret sårbart...
Chiesa bliver ikke en topspiller igen desværre. Juventus havde ikke solgt ham for £15m hvis han havde været fit for fight..
Men vi har klaret det rigtig godt indtil videre i sæsonen og over al forventning... At både City og Arsenal fumler rundt er også rart..
Man må også godt have forventninger til ejerne...
LFC - Fulham FC >> Kamptråden
Jeg må være den tredje poster.
Vi har både midlerne til og behovet for forstærkninger, men alligevel bliver der ikke gjort noget ved det. Det er hvad som får mig til at løfte mine øjenbryn i Ancelotti maner og stille spørgsmålstegn til ledelsen.
Vi har både midlerne til og behovet for forstærkninger, men alligevel bliver der ikke gjort noget ved det. Det er hvad som får mig til at løfte mine øjenbryn i Ancelotti maner og stille spørgsmålstegn til ledelsen.
- Redtothebone
Ja jeg blev personlig og skrev han var dum og hører på og der kommer lort ud af munden på ham, men det står jeg ved.
Forum her har jo faktisk nogle retningslinjer:
"Vi ikke vil acceptere indlæg hvor man sviner hinanden, spillere, dommere, andre klubber og deres fans til."
"Det er ikke tilladt at skrive indlæg der indeholder skældsord, vulgære, bagtalende, hadefulde, nedsættende eller truende
ord og vendinger."
Men de bliver bare ikke fulgt mere og når den slags får lov at oversvømme forum, så er det bare ikke noget jeg gider bruge tid på mere - et par små udpluk bare fra den seneste tråd.
- Fulham spillerne er lidt nogle små svin.
- Smut nu til Spanien med dig Trent din dovne hund.
- Og så er det selvfølgelig ham svinet, der stemplede Gravenberch, der scorer. Kvalmt.
- Fuck dig Robertson!
- Han burde fandme fyres og have lov at fejre jul alene i et mørkt hul eventuelt sammen med Coote.
- Fy for satan. Vamle møgsvin.
- Fede svin, hop dog på et løbebånd så.
Er det et Liverpool support forum ?
Men jeg kan selvfølgelig godt se, det er mig der ikke kommer med noget konstruktivt.
Det er jo ikke mærkeligt at opbakningen forsvinder til det forum som, det kan læse både på forum og i PB at jeg jo langt fra er den eneste der tænker på en måde.
Jeg er helt med på at det er et forum er bæres at frivillig arbejdskraft, men når der slet ikke er nogen form for justits mere. så er det bare ikke noget jeg gider mere. Det er sker jo hver eneste gang Liverpool kommer bagud eller taber en kamp, Så er der altid lige en nogle der skal lukke lort ud - jeg synes det er trættende at læse igen og igen.
Personligt har jeg forsøgt at bakke op om Cynwal der på forbilledlig vis har forsøgt at pust nyt liv i forum, men synes bare det negative fylder alt for meget herinde, det her blev bare dråben for mig.
Så derfor en tidlig julegave fra mig der vil glæde nogen, jeg stopper her på forum.
Men vil ønske jer en glædelig jul og held og lykke med resten af sæsonen YNWA.
YNWA
Det sidste Forum har brug for er medlemmer der stopper. Det er ærgerligt.
Jeg kan personligt godt lide at folk har anderledes holdninger og det gøre det spændende at læse hvert indlæg.
Jeg er selv lidt træt af folk sviner dommerne til og det bliver for meget konspirationsteori agtigt, at de allesammen angiveligt er ude på at få Liverpool ned med nakken. Men jeg vælger bare ikke at læse videre på indlægget, hvis det er den slags.
Det kunne du eventuelt også gøre Redtothebone.
Jeg kan personligt godt lide at folk har anderledes holdninger og det gøre det spændende at læse hvert indlæg.
Jeg er selv lidt træt af folk sviner dommerne til og det bliver for meget konspirationsteori agtigt, at de allesammen angiveligt er ude på at få Liverpool ned med nakken. Men jeg vælger bare ikke at læse videre på indlægget, hvis det er den slags.
Det kunne du eventuelt også gøre Redtothebone.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Min ambition med at gå¨ind i dette var ikke at jeg skulle bruge min fritid på at lege politibetjent og være voksen for andre voksne mennesker. Det er åbenbart svært for nogle at praktisere de løsere tøjler, som min måde at være administrator på har givet.JudgeArdaStudge skrev: ↑lørdag, 14. dec, 2024 23:42Mon ikke Cynwal nok skal sige til, hvis "fuck dig Robertson" er at gå over stregen.
....og så forstår jeg ikke hvad det er man ikke kan forstå mht at gå¨efter situationen/bolden isf at gå efter manden, når man kan skrive dette her:
JudgeArdaStudge skrev: ↑lørdag, 14. dec, 2024 23:42At du sidder som en eller anden på lykkepiller og ikke kan mærke samme passion og følelser som os andre, er vel ikke mit problem.
Dette her er også langt over grænsen for det acceptable, også fra RedtotheBone's side af, som starter med de personlige kommentarer:

.....dog efter en lang tirade af nedsættende kommentarer om dommer, mod- og medspillere.
Jeg troede faktisk - åbenbart i min naivitet - at en lidt løsere administration kunne give noget mere passion og liv i kamptrådene, men i baklogskabens ulideligt klare lys kan jeg godt se, at der er nogen som ikke forstår at administrere dette. Men jeg bruger al min energi på at skabe positive vibrationer omkring vore kampe, og så er det som man vil ha' eller der er brug for åbenbart en politibetjent....??!! Det kommer aldrig til at blive mig, for jeg er ikke typen som får en havlfed på ved at udøve magt.
Der har tidligere været opløb ti konflikter, som er blevet løst ved at de involverede har kigget indad og erkendt fejl, hvilket der er på begge sider i denne sag. ....og det skal jeg bruge tid, kræfter og mental energi på i min ferie.........?
Vi SMADRER det PIShold !
- JudgeArdaStudge
Næ, det skal du vel ikke - Skulle vi eventuelt prøve at gøre lidt mindre first world problems ud af det? Jeg gider virkelig ikke spilde min tid på noget så ligegyldigt, må jeg indrømme. Vi har det sgu godt herhjemme i andedammen må man sige, når det kan slage folk.og det skal jeg bruge tid, kræfter og mental energi på i min ferie.........?
Han står ved, hvad han har kaldt mig og jeg er som sådan ligeglad med udfaldet på det, hvis der kommer en straf, må jeg jo tage den, who cares. Kalder man mig noget, får man lige retur. Omvendt kan jeg ikke se, at jeg er gået mere over stregen under selve kampen end der normalvis bliver i kamptrådene, netop med trykstreg under kamptrådene, hvor vi alle i kampens hede har fået en finke fra panden, selv vores admin...der skal nyde sin ferie, fremfor at spilde tid på en unødvendig kontrovers mellem to voksne mennesker.
Hvis vi skal have Trump-lignende tilstande igen som under Mugge, så for min skyld ingen alarm, der var ikke større aktivitet herinde af den grund, der blev blot langet flere unødvendige karantæner ud og ytringsfriheden blev knægtet i højere grad. Og hvis jeg har såret Andy, Trent, Coote, ham det andet lettere kvabsede lykrobærende individ og samtlige Fulham spillere, der opførte sig meget artigt og pænt overfor vores spillere, så må de meget undskylde og de er velkommen hos os juleaften, så de ikke skal sidde i et sort hul.
- Redtothebone
Du skal ikke ændre noget som helst Cynwal, du gør det fantastisk og holder Forum ovenvande. Det er som sagt bare mig der har fået nok af stupide kommentarer, det her var bare den sidste dråbe for mig, derfor trækker jeg mig, og så er der helt sikkert et problem mindre herinde. Kan i hygge jerCynwal skrev: ↑mandag, 16. dec, 2024 19:58Min ambition med at gå¨ind i dette var ikke at jeg skulle bruge min fritid på at lege politibetjent og være voksen for andre voksne mennesker. Det er åbenbart svært for nogle at praktisere de løsere tøjler, som min måde at være administrator på har givet.JudgeArdaStudge skrev: ↑lørdag, 14. dec, 2024 23:42Mon ikke Cynwal nok skal sige til, hvis "fuck dig Robertson" er at gå over stregen.
....og så forstår jeg ikke hvad det er man ikke kan forstå mht at gå¨efter situationen/bolden isf at gå efter manden, når man kan skrive dette her:JudgeArdaStudge skrev: ↑lørdag, 14. dec, 2024 23:42At du sidder som en eller anden på lykkepiller og ikke kan mærke samme passion og følelser som os andre, er vel ikke mit problem.
Dette her er også langt over grænsen for det acceptable, også fra RedtotheBone's side af, som starter med de personlige kommentarer:
.....dog efter en lang tirade af nedsættende kommentarer om dommer, mod- og medspillere.
Jeg troede faktisk - åbenbart i min naivitet - at en lidt løsere administration kunne give noget mere passion og liv i kamptrådene, men i baklogskabens ulideligt klare lys kan jeg godt se, at der er nogen som ikke forstår at administrere dette. Men jegbruger al min energi på at skabe positive vibrationer omkring vore kampe, og så er det som man vil ha' eller der er brug for åbenbart en politibetjent....??!! Det kommer aldrig til at blive mig, for jeg er ikke typen som får en havlfed på ved at udøve magt.
Der har tidligere været opløb ti konflikter, som er blevet løst ved at de involverede har kigget indad og erkendt fejl, hvilket der er på begge sider i denne sag. ....og det skal jeg bruge tid, kræfter og mental energi på i min ferie.........?

YNWA
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Der er forskel på én finke der ryger af panden, og så en tirade som var det en tourettes-plaget på speed der kommenterer. Jeg siger ikke, at det er dig der er sådan, jeg maler blot et billede, som bør være til at forstå for alle.JudgeArdaStudge skrev: ↑mandag, 16. dec, 2024 20:31Næ, det skal du vel ikke - Skulle vi eventuelt prøve at gøre lidt mindre first world problems ud af det? Jeg gider virkelig ikke spilde min tid på noget så ligegyldigt, må jeg indrømme. Vi har det sgu godt herhjemme i andedammen må man sige, når det kan slage folk.og det skal jeg bruge tid, kræfter og mental energi på i min ferie.........?
Han står ved, hvad han har kaldt mig og jeg er som sådan ligeglad med udfaldet på det, hvis der kommer en straf, må jeg jo tage den, who cares. Kalder man mig noget, får man lige retur. Omvendt kan jeg ikke se, at jeg er gået mere over stregen under selve kampen end der normalvis bliver i kamptrådene, netop med trykstreg under kamptrådene, hvor vi alle i kampens hede har fået en finke fra panden, selv vores admin...der skal nyde sin ferie, fremfor at spilde tid på en unødvendig kontrovers mellem to voksne mennesker.
Hvis vi skal have Trump-lignende tilstande igen som under Mugge, så for min skyld ingen alarm, der var ikke større aktivitet herinde af den grund, der blev blot langet flere unødvendige karantæner ud og ytringsfriheden blev knægtet i højere grad. Og hvis jeg har såret Andy, Trent, Coote, ham det andet lettere kvabsede lykrobærende individ og samtlige Fulham spillere, der opførte sig meget artigt og pænt overfor vores spillere, så må de meget undskylde og de er velkommen hos os juleaften, så de ikke skal sidde i et sort hul.
Det er tydeligt, at der er sket et skred, hvor sprog og mishagsytringer gradvist er blevet værre, og negativiteterne er blevet personligt rettede i kontrast til at være situationsbestemte. Altså overtrædelse af den ene retninglinje jeg har stillet op fra starten af:
- Gå efter bolden = situationen og lad være med at gå efter personen
Det er i mine øjne ikke muligt at sammensætte et sæt retningslinjer, som er til at håndhæve, for Verden er ikke sort eller hvid. Det er een stor gråzone, og som skrevet har jeg ingen ambitioner om at agere politimand.
Men i debatten og drøftelserne, da jeg "overtog" Forum, snakkede vi meget om det fælles debatforum og at det skulle være et sted med plads til lange, dybe drøftelser, sådan lidt a la Deadline på DR2. Men der er lang vej fra Deadline og så til at råbe: "Din skaldede narrøv, dommer!!" ned i tastaturet. En kommetar af den slags mener jeg man bør lade blive i ens egen stue. Men skal passionen helt væk? Nope, men ret den mod situationen: "Der er fandeme ikke straffe der...." etc.
Nedladende kommentarer mod vore egne spillere er også gået over gevind, og der skal genetableres et filter for hvad man lukker ud.
Det er mine tanker her og nu, jeg hører hjertens gerne fra andre Forumister, og jeg vil samtidig sige, at jeg beklager at/hvis Redtothebone trækker stikket, for jeg mener, at også han har meget at byde ind med.
Speak up og sig jeres mening. Det her er VORES Forum, det er ikke mit!
Vi SMADRER det PIShold !
- JudgeArdaStudge
Jeg har alle dage tolket det, at ikke gå efter personen som ikke at gå efter andre forumnister, da jeg er stærkt tvivlende på om spillerne og dommerne læser med herinde. Det er netop i de situationsbestemte kontekster, at jeg har mishavsytret mig.
Men hvis det er en fejltolkning af begrebet, så beror det selvfølgelig på en opførselsændring, da forumreglerne selvsagt skal accepteres, omend de jo ikke er krystalklare og gudskelov for det.
Deadline er i øvrigt dødsygt, når der ikke er skæve eksistenser, der tør sige deres uforbeholdne mening med, men lader sig underkue af et selvpålagt filter. Vi kan ikke alle være Krasnik, nogle af os er Mads Holger, samspillet mellem de to, er det der giver farver på paletten.
Hvis du genetablerer filter, så kan du lige så godt gå all in og skifte dit Steve Highway billede ud med Eric Cartman på sin politicykel, for så er vi tilbage til fordums tid. Så knægter du vores ytringsfrihed og fordelen ved at være et uafhængtigt socialmedie. Så er det ikke længere blot grammatiske fejl, Den Sorte Skole spotter, så er det opdragelse, den indoktrinerer og eftersidninger, den deler ud.
Når JudgeArdaStudge er Dr. Jekyll, så bidrager han med læseværdige og informative indlæg.
Når han er mr. Hyde, så er vi på rød stue og modstandere og dommere er fede, grimme, ligner en tå eller babyen fra Riget osv. osv. Og salig Mads Holger ville i øvrigt aldrig forfalde til det niveau.
Jeg vil nødigt undvære Jekyll herinde, men Hyde må gerne tage en meget lang ferie.
Udseende er man ikke rigtigt herre over, men man er fx herre over, at man spiller for en sport washing klub ejet af et diktatur. Ret kritikken mod det i stedet for.
Jeg kan også komme op i det røde felt, når jeg fx ser Walkers og Cucurellas pinligheder i forgangne runde. Men igen det er adfærd, som man selv er herre over.
Når han er mr. Hyde, så er vi på rød stue og modstandere og dommere er fede, grimme, ligner en tå eller babyen fra Riget osv. osv. Og salig Mads Holger ville i øvrigt aldrig forfalde til det niveau.
Jeg vil nødigt undvære Jekyll herinde, men Hyde må gerne tage en meget lang ferie.
Udseende er man ikke rigtigt herre over, men man er fx herre over, at man spiller for en sport washing klub ejet af et diktatur. Ret kritikken mod det i stedet for.
Jeg kan også komme op i det røde felt, når jeg fx ser Walkers og Cucurellas pinligheder i forgangne runde. Men igen det er adfærd, som man selv er herre over.
Frihed under ansvar. Jeg har rekord i karantæner under vores gamle sherif, og det var satme irriterende at man blev deletet ved det mindste blafren med ørerne. Indrømmet, jeg kan have tendens til at være meget impulsiv og direkte under kampene og når den tale der kommer ud af munden, pludselig kommer på skrift, så er det ikke altid lige kønt. At dommere og spillere får et par ord med par vejen er jeg ligeglad med, det er et lukket forum og ingen læser med.
Men vi skal som udgangspunkt tale ordentlig til hinanden. Ellers mister vi bare flere medlemmer. Personligt er jeg pisse ligeglad med hvad andre mener og synes om min person og mine meninger og holdninger. Så jeg kan tåle det meste. Men sådan er det ikke for alle.
Men vi skal som udgangspunkt tale ordentlig til hinanden. Ellers mister vi bare flere medlemmer. Personligt er jeg pisse ligeglad med hvad andre mener og synes om min person og mine meninger og holdninger. Så jeg kan tåle det meste. Men sådan er det ikke for alle.
"We're not racist, we only hate the mancs"