Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 15. aug, 2011 09:16

Ja, slagt mig bare, men Carra har ingen særligt høj status hos mig. Han er (sammen med et par uhyre dårlige ejere) en af hovedårsagerne til den nedtur, som LFC har været igennem.

Succes i en fodboldklub kræver, at alle trækker i samme retning (hvilket Kenny aldrig er sen til at påpege). Carra var hovedarkitekten (ifølge utallige rygter) bag samlingen af nogle få vigtige spillere (heriblandt Gerrard), der gjorde ledelsen opmærksom på deres utilfredshed med Rafa - og dermed splittede omklædningsrummet, da Torres, Reina, Agger, Masch, m.fl. ikke var utilfredse med ham.

Ydermere skulle udnævnelsen af Hodgson som efterfølger også hovedsagligt være Carra og Gerrards ide.

Jeg ved ikke, om jeg er en af dem, som nogle herinde føler, ikke har udvist nok respekt overfor Carra (ellers bliver jeg det nok nu), men det er fordi, han ikke fortjener MIN respekt. Han er nu blevet for gammel og langsom. Han har aldrig været en god fodboldspiller - blot en fantastisk fighter. Det er en kvalitet man kan nå langt på, men ikke nok til at være en grundsten i et hold, der vil vinde PL. Han var i mine øjne sabotør under den (efter min opfattelse) dygtigste manager klubben havde haft siden Kenny - hvilket kostede ham min respekt.

Hvis han nu under Kenny har en vigtig rolle i truppen som leder eller inspirator, så er det fint med mig. Han må for min skyld også gerne blive en del af trænerteamet, hvis Kenny skulle ønske det. Men han skal gøre meget rigtigt før han genvinder min respekt. Og hans fodboldkvaliteter er simpelthen ikke gode nok længere - det er der vel ikke noget respektløst i at sige. Det kan alle jo se.

Undskyld mit off topic rant.
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » mandag, 15. aug, 2011 09:42

texnymann skrev:Ja, slagt mig bare, men Carra har ingen særligt høj status hos mig. Han er (sammen med et par uhyre dårlige ejere) en af hovedårsagerne til den nedtur, som LFC har været igennem.

Succes i en fodboldklub kræver, at alle trækker i samme retning (hvilket Kenny aldrig er sen til at påpege). Carra var hovedarkitekten (ifølge utallige rygter) bag samlingen af nogle få vigtige spillere (heriblandt Gerrard), der gjorde ledelsen opmærksom på deres utilfredshed med Rafa - og dermed splittede omklædningsrummet, da Torres, Reina, Agger, Masch, m.fl. ikke var utilfredse med ham.

Ydermere skulle udnævnelsen af Hodgson som efterfølger også hovedsagligt være Carra og Gerrards ide.

Jeg ved ikke, om jeg er en af dem, som nogle herinde føler, ikke har udvist nok respekt overfor Carra (ellers bliver jeg det nok nu), men det er fordi, han ikke fortjener MIN respekt. Han er nu blevet for gammel og langsom. Han har aldrig været en god fodboldspiller - blot en fantastisk fighter. Det er en kvalitet man kan nå langt på, men ikke nok til at være en grundsten i et hold, der vil vinde PL. Han var i mine øjne sabotør under den (efter min opfattelse) dygtigste manager klubben havde haft siden Kenny - hvilket kostede ham min respekt.

Hvis han nu under Kenny har en vigtig rolle i truppen som leder eller inspirator, så er det fint med mig. Han må for min skyld også gerne blive en del af trænerteamet, hvis Kenny skulle ønske det. Men han skal gøre meget rigtigt før han genvinder min respekt. Og hans fodboldkvaliteter er simpelthen ikke gode nok længere - det er der vel ikke noget respektløst i at sige. Det kan alle jo se.

Jeg er fuldstændig på linje her, Tex. Det er vigtig at stoppe på toppen, og det bedste Carra kunne gøre, var at vige pladsen om ikke i alle kampe, så i mange, så nye spillere kan spilles ind, hvilket han kan være stærkt medvirkende til sker på en god måde.

Brugeravatar
mig_der
Geografisk sted: 8340

Indlæg af mig_der » mandag, 15. aug, 2011 09:42

texnymann skrev:Ja, slagt mig bare, men Carra har ingen særligt høj status hos mig. Han er (sammen med et par uhyre dårlige ejere) en af hovedårsagerne til den nedtur, som LFC har været igennem.

Dine tanker passer utroilgt meget til dem som jeg har haft omkring carra de sidste 2 år. Manden er en legende, men selv en legende kan blive for meget.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Anje27

Indlæg af Anje27 » mandag, 15. aug, 2011 10:34

http://www.mirrorfootball.co.uk/transfe ... 85664.html Er der nogle som kender Paddy McCourt fra Celtic? Vi bliver rygtet interesseret i ham flere steder fra i dag. :dontknow:

Brugeravatar
Mambo
Geografisk sted: København N
Alder: 35

Indlæg af Mambo » mandag, 15. aug, 2011 12:55

Anje27 skrev:http://www.mirrorfootball.co.uk/transfe ... 85664.html Er der nogle som kender Paddy McCourt fra Celtic? Vi bliver rygtet interesseret i ham flere steder fra i dag. :dontknow:
Jeg har fulgt lidt med i hans karriere. Det er måske en lidt underlig årsag, men havde engang et spil i Football Manager hvor jeg fik stor succes med et irsk hold. Paddy McCourt var klubbens og ligaens klart bedste spiller. Jeg søgte derefter efter nogle klip med ham på youtube og han lignede i min øjne en spiller med kultpotientale. Uhyre teknisk stærk (Af en spiller fra den irske liga at være), men med stort skæg og langt fedtet hår, som var han en fodboldspillende Lebowski.
Sidenhen har jeg fulgt lidt med i hans karriere ved bl.a. at se youtubeklip og læst på Celticforums om ham. I virkelighedens verden skulle han også være en af de bedste spillere der er udviklet i den irske liga og han røg sidenhen til Celtic. Her viste han potientale i form af hans teknik og flair, men virkede meget upoleret og desværre holdte hans mentalitet ham fra at bide sig fast på holdet. Det kunne godt virke som om at han på sigt var købt til erstatte McGeady og han er så vidt jeg ved også kommet tættere på holdet. Men han er 27 år og virker som den type spiller der har et stort talent, men slet slet ikke har mentaliteten og psyken der kræves for at udnytte sit potentiale i topsport. Derfor ser jeg det som usandsynlig at vi skulle være interesserede i ham, da han ikke engang har fået sit gennembrud i Celtic endnu.

Her er i øvrigt et klip med 5 af hans gode mål:

Som man kan se i ovenstående video har han en helt utrolig teknik og et meget lav tyngdepunkt, hvilket gør at bolden nærmest klistrer til hans fødder. Desværre opvejes disse store tekniske evner med at han ikke rigtigt virker til at være bygget til topfodbold.

Brugeravatar
Pongolle
Alder: 36

Indlæg af Pongolle » mandag, 15. aug, 2011 13:10

Langt fra god nok til Pool. Muligt han kan drible forbi spillerne i den skotske liga, men forsvarsspillerne i PL er af en helt anden kaliber.

2:07 i klippet, ligner han Hamann :)
Billede

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 35

Indlæg af Nicoen » mandag, 15. aug, 2011 14:50

Et andet godt mål:

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » mandag, 15. aug, 2011 16:48

Twitter: Rumours DC is in spain speaking with Atletico believed to be trying to do a double deal for Godin and Forlan.
Forlan bliver der skrevet en del om. Godin er en klassemidterforsvarer. Forlan kunne sikkert lejes og Godin købes.
Lukker de af med disse 2 ville det være fantastisk. Dreaming ;)
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » mandag, 15. aug, 2011 17:31

Kelly skrev:Twitter: Rumours DC is in spain speaking with Atletico believed to be trying to do a double deal for Godin and Forlan.
Forlan bliver der skrevet en del om. Godin er en klassemidterforsvarer. Forlan kunne sikkert lejes og Godin købes.
Lukker de af med disse 2 ville det være fantastisk. Dreaming ;)
Men kilden er twitter.

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » mandag, 15. aug, 2011 18:28

Jen Chang er her kilden via twitter.

Han skriver, at LFC har forhørt sig om muligheden for at købe Dann, Godin og Lovren. Han har ikke kilder hos LFC, men derimod hos de tre andre klubber.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » mandag, 15. aug, 2011 20:19

Vi har sendt en forspørgsel til Chelseas Alex - 100milioner (CaughtOffside)

Kan være der hold i det? eller er det umuligt... 29år... Han gjorde det fint mod stoke.
You'r Never Walk Alone. ///

AllanShore

Indlæg af AllanShore » mandag, 15. aug, 2011 21:03

Soren123 skrev:Vi har sendt en forspørgsel til Chelseas Alex - 100milioner (CaughtOffside)

Kan være der hold i det? eller er det umuligt... 29år... Han gjorde det fint mod stoke.
Han ville være et super køb, men tror overhovedet ikke der er hold i det rygte. Det er CaughtOffside, og jeg mindes ikke de overhovedet har ramt noget rigtigt inde på den side (ret mig hvis jeg tager fejl)?
Jeg mistænker egentlig bare bagmændene for at være en omgang transfermuppets, der sidder og synkroniserer deres FM-spil med den virkelige fodboldverden.
Fan af Manchester United

LiverbirdOnMyChest
Geografisk sted: Øst for Anfield

Indlæg af LiverbirdOnMyChest » mandag, 15. aug, 2011 21:12

NotArrogantJustinBieber skrev:
Soren123 skrev:Vi har sendt en forspørgsel til Chelseas Alex - 100milioner (CaughtOffside)

Han ville være et super køb, men tror overhovedet ikke der er hold i det rygte. Det er CaughtOffside, og jeg mindes ikke de overhovedet har ramt noget rigtigt inde på den side (ret mig hvis jeg tager fejl)?
Jeg mistænker egentlig bare bagmændene for at være en omgang transfermuppets, der sidder og synkroniserer deres FM-spil med den virkelige fodboldverden.
Jo jo... de har skam ramt rigtigt.. men det er kun fordi de skriver alle historier de kan finde og nogle gange også nogen de ikke kan finde (sku man tro)... tror heller ikk på den... så er Gary Cahill et bedre bud...

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » tirsdag, 16. aug, 2011 00:26

Cahill for 150 >>> Alex for 100

Alex er ikke en dårlig spiller, men han 1) spiller for en konkurrent der er kendt for at give sindssyge lønninger og 2) er lidt over den alder, jeg forventer vi går efter.

Derudover er Caughtoffside et ret ringe site at læse på, hvis man har lyst til at følge med i fodboldverdenen. Men de får deres budskab igennem. Jeg ved ikke hvor mange gange de havde skrevet, at Coentrao skulle "solve Liverpool problem area" på en uge - en 3-4 gange tror jeg.
Badooo siger, hvad han mener!

Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Indlæg af Liverdrengen » tirsdag, 16. aug, 2011 10:17

Jeg håber virkelig at sportsdirektøren ligger i ivrige forhandlinger med Bolton om Cahill, han passer på vores transferpolitik med alder og nationalitet. Glimrende. Ham og Agger er en drøm i midterforsvaret... come-on!!! :aliboronz6:
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Besvar