Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jensen » onsdag, 31. aug, 2011 15:43

mig_der skrev:
Aarde skrev:
Reina skrev:Håber virkelig SKY Sports viser noget live i aften. Kan huske jeg sad og så live fra sidste vindue hvor de skiftevis viste billeder af Torres og Carroll samt alle andre steder i England. Det var underholdning i meget høj klasse..
http://www.veetle.com/index.php/channel ... a7279a7610

All day, my friend. All day :dance:
Fantastisk at have et job hvor ens chef ikke aner om man ser tv eller arbejder :)

Haha

+1 :D

Hafsteinsson

Indlæg af Hafsteinsson » onsdag, 31. aug, 2011 15:47

Hr. Drejer skrev:Cole til Lille. Officielt.

http://www.losc.fr/actualite-foot-lille ... nt-le-losc
Eller tør man skrive: Lille Cole til Lille? :lol:

Ellers vil jeg sige, at Cole har en fortid, hvor han desværre scorede talrige mål imod os, og
det nok er de meritter hans sidste del af hans karriere nu lever på. Hans navn på vores holdliste
lød godt, men var desværre langt fra hvad man havde turdet håbe på syntes jeg.

Så godt at få hans udgifter lempet lidt fra vort budget. Dalglish og co. kører godt nok noget af
en større udrensning efter mange års samling af middelmådige spillere. SLUT MED DET TAK! (altså indkøb af middelmådige spillere)

mawope

Indlæg af mawope » onsdag, 31. aug, 2011 16:06

Det er dage som denne, at alle ellers benløse rygter får vinger og jetmotor. På turen hjem med bussen i dag nåede jeg lige at skimme den norske, og på den relativt korte tur stødte jeg på rygter om Pato, Tevez, Kaka, Zarate og Hazard til os og Bellamy på vej til medical - og så har jeg vel endda glemt nogen.

mawope

Indlæg af mawope » onsdag, 31. aug, 2011 16:10

Forstår forresten ikke så meget af den Cole-lejeaftale, hvis det er sandt, at Lille kun skal dække en 3. del af hans løn. Så skal der da være en gentleman-aftale omkring Hazard, før det giver mening.

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » onsdag, 31. aug, 2011 16:14

mawope skrev:Forstår forresten ikke så meget af den Cole-lejeaftale, hvis det er sandt, at Lille kun skal dække en 3. del af hans løn. Så skal der da være en gentleman-aftale omkring Hazard, før det giver mening.
- Hvis der ikke var andre klubber der ville give 1/3 af lønnen, er det da klart bedre at spare de penge, fremfor at han sidder og rådner op på tribunen, og Liverpool skulle havet dækket hele Cole's lønnen.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » onsdag, 31. aug, 2011 16:18

mawope skrev:Forstår forresten ikke så meget af den Cole-lejeaftale, hvis det er sandt, at Lille kun skal dække en 3. del af hans løn. Så skal der da være en gentleman-aftale omkring Hazard, før det giver mening.
Hvor har du det fra? hvis ikke Eden bliver en kommende handel, giver det ingen mening. Så vil jeg immervæk hellere beholde ham i truppen, for det KAN jo være han kommer igang, og habde gerne set ham på bænken mod Arsenal. Shelvey er jeg eksempelvis ikke vild med, Joe er immervæk bedre pt.
Verden er smask fuld af hyklere....

mawope

Indlæg af mawope » onsdag, 31. aug, 2011 16:19

LFC_20 skrev:- Hvis der ikke var andre klubber der ville give 1/3 af lønnen, er det da klart bedre at spare de penge, fremfor at han sidder og rådner op på tribunen, og Liverpool skulle havet dækket hele Cole's lønnen.
Når vi alligevel skal dække 2/3 af udgifterne, hvilket jo i hans tilfælde svarer til en hel LFC-lønning, kan man imø vel lige så godt gøre brug af den service, han trods alt kan levere. Godt nok har han haft en overordentlig problemfyldt tid hos os, men breddespiller bør han nu kunne spille sig op til at være.

mawope

Indlæg af mawope » onsdag, 31. aug, 2011 16:23

Thommo skrev:Hvor har du det fra? hvis ikke Eden bliver en kommende handel, giver det ingen mening. Så vil jeg immervæk hellere beholde ham i truppen, for det KAN jo være han kommer igang, og habde gerne set ham på bænken mod Arsenal. Shelvey er jeg eksempelvis ikke vild med, Joe er immervæk bedre pt.
Stødte på det på den norske. Og som skrevet er jeg enig med dig. Men lad os vente på noget officiel info, der verserer så mange halve sandheder lige nu.

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » onsdag, 31. aug, 2011 16:27

mawope skrev:
LFC_20 skrev:- Hvis der ikke var andre klubber der ville give 1/3 af lønnen, er det da klart bedre at spare de penge, fremfor at han sidder og rådner op på tribunen, og Liverpool skulle havet dækket hele Cole's lønnen.
Når vi alligevel skal dække 2/3 af udgifterne, hvilket jo i hans tilfælde svarer til en hel LFC-lønning, kan man imø vel lige så godt gøre brug af den service, han trods alt kan levere. Godt nok har han haft en overordentlig problemfyldt tid hos os, men breddespiller bør han nu kunne spille sig op til at være.
Hvis Kenny ikke kan bruge ham er det da bedre at spare 1/3 af Joe's løn? - Og når de lejer ham ud er han nok ikke en del af Kenny's planer!

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » onsdag, 31. aug, 2011 16:33

LFC_20 skrev:
mawope skrev:
Hvis Kenny ikke kan bruge ham er det da bedre at spare 1/3 af Joe's løn? - Og når de lejer ham ud er han nok ikke en del af Kenny's planer!
Jeg ved ikke hvorledes Lille opererer med deres lønningsbudget, men kan man forestille sig, at de har en lønstruktur, som de ikke vil bryde, og dermed har lejet Cole for eksempelvis £2m, men så kun betaler en tredjedel af hans løn? Det går vel nogenlunde lige op, men dermed er deres nye spiller ikke højere lønnet hos dem, end de andre. Rent gætværk, men vi får jo sjældent hele billedet fortalt i medierne.
Kloppite

mawope

Indlæg af mawope » onsdag, 31. aug, 2011 16:46

LFC_20 skrev:Hvis Kenny ikke kan bruge ham er det da bedre at spare 1/3 af Joe's løn? - Og når de lejer ham ud er han nok ikke en del af Kenny's planer!
Fair nok. Jeg ser det bare mere som at betale £ 60.000+ for ingenting end at rent faktisk holde muligheden åben for at få noget for de mange pund. Optimalt set blev han jo solgt, men det kommer jo ikke til at ske denne sommer.

pommelfeen
Geografisk sted: nordborg
Alder: 39

Indlæg af pommelfeen » onsdag, 31. aug, 2011 16:58

Matt Lawton just told the BBC in Belfast that #lfc are going to do a big one today

nogen der ved hvem han er ?

kunne være klasse hvis der kom et stort navn ind.

så gerne A.Johnson :dance:

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » onsdag, 31. aug, 2011 17:00

pommelfeen skrev:Matt Lawton just told the BBC in Belfast that #lfc are going to do a big one today

nogen der ved hvem han er ?

kunne være klasse hvis der kom et stort navn ind.

så gerne A.Johnson :dance:
Eden Hazard?, Milner har jeg set lidt om idag?.....

Adam Johnson ville nu også være fint ;)

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 40

Indlæg af Mads T. » onsdag, 31. aug, 2011 17:01

Oddset på Sturridge til Liverpool skulle være faldet fra 9/1 til 2/1 efter flere større bets i dag. Måske det er den.

Under alle omstændigheder lyder det meget spændende :)

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » onsdag, 31. aug, 2011 17:05

Gætter på Sturridge eller Bellamy. Tvivler på at det er andre.
Best in the world at everything I do.

Besvar