Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Charlie Adam's Guinness mate
af Charlie Adam's Guinness mate » fredag, 02. sep, 2011 12:40
Xenne skrev:Til Januar må en af disse tre herrer meget gerne komme til LFC
Eden Hazard
Jesus Navas
Adam Johnson
Det er de der har klassen til at løfte os videre.
Alle tre er klassespillere og interessante for os, enig, men har meget, meget svært ved at forestille mig at Hazard skifter klub til januar. Meget tyder på han spiller sæsonen færdig også skifter klub til sommer.
Adam Johnson kunne godt gå hen og blive aktuel da han simpelthen ikke kan være tilfreds med mindre spilletid end han får nu. James Milner er en anden der ligner en der er på vej væk fra den klub, men ville nok også hellere have Johnson af de to.
Jesus Navas har tidligere afvist at skifte klub da han lider af angst overfor at forlade og være væk fra sit hjem og sin hjemby Sevilla i lang tid af gangen. Han får angstanfald. Læste et sted at han skulle være i behandling og være i fremgang og at det er blevet bedre og hvis han får det helt godt så er det bestemt en interessant spiller.
-
texy
- Geografisk sted: København
- Alder: 50
Charlie Adam's Guinness mate skrev:Xenne skrev:Til Januar må en af disse tre herrer meget gerne komme til LFC
Eden Hazard
Jesus Navas
Adam Johnson
Alle tre er klassespillere og interessante for os, enig, men har meget, meget svært ved at forestille mig at Hazard skifter klub til januar. Meget tyder på han spiller sæsonen færdig også skifter klub til sommer.
Adam Johnson kunne godt gå hen og blive aktuel da han simpelthen ikke kan være tilfreds med mindre spilletid end han får nu. James Milner er en anden der ligner en der er på vej væk fra den klub, men ville nok også hellere have Johnson af de to.
Jesus Navas har tidligere afvist at skifte klub da han lider af angst overfor at forlade og være væk fra sit hjem og sin hjemby Sevilla i lang tid af gangen. Han får angstanfald. Læste et sted at han skulle være i behandling og være i fremgang og at det er blevet bedre og hvis han får det helt godt så er det bestemt en interessant spiller.
Jeg er enig i listen, men vil gerne supplere den med:
Mario Götze
Jeg synes, at han er en fabeliagtig fodboldspiller med et utroligt højt niveau både med hensyn til teknik og arbejdsindsats.
... og så er han ung.
Kloppite
-
Charlie Adam's Guinness mate
af Charlie Adam's Guinness mate » fredag, 02. sep, 2011 13:40
texnymann skrev:Charlie Adam's Guinness mate skrev:Xenne skrev:Til Januar må en af disse tre herrer meget gerne komme til LFC
Eden Hazard
Jesus Navas
Adam Johnson
Jeg er enig i listen, men vil gerne supplere den med:
Mario Götze
Jeg synes, at han er en fabeliagtig fodboldspiller med et utroligt højt niveau både med hensyn til teknik og arbejdsindsats.
... og så er han ung.
Enig. Det er en nydelse at se Götze på en fodboldbane, har set sammendrag fra kampe med ham og derudover 3-4 hele kampe og hver gang har han været outstanding, men han og klubben har meldt ud at han bliver mindst to år mere i Dortmund og det kan selvfølgelig bare være snak, personligt så tror jeg nu på det i dette tilfælde. Derudover bliver prisen et problem hvis der skal være råd til mere end en enkelt spiller. Han spiller jo i øvrigt central offensiv midtbane og ser ham som værende klart bedst på den plads i modsætning til Hazard der kan spille den, men som kan en masse på kanten også. Derfor er han nok førstevalget nu hvor Kuyt ikke bliver yngre. Er af den overbesvisning at Henderson formentlig vil vokse rigtigt meget når han spiller centralt og skal vi ud og bruge rigtigt mange penge så er det vel at foretrække at bruge dem på Hazard omvendt kan vi ikke få ham og Götze pludselig vil til Liverpool så er det svært at sige nej

-
Kelly
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 56
Jeg er slet ikke i tvivl om at truppen løbende vil blive suppleret i fremtiden, allerede startende til januar og næste sommer. Adan Johnson er helt oplagt at hente ind, plus en kreativ central midtbanespiller.
Fremover tror jeg at der vil blive køb ret unge stortalenter ind, der stille og roligt køres ind på holdet.
Umiddelbart skal man også forvente salg i fremtiden. Der er stadig et par stykker i truppen der er tynde. F.eks. vores skadet venstre back lidt tynd. Luis bliver mere end svært at holde på i mange sæsoner, hvis der ikke er cl efter næste sommer. Er der cl efter næste sommer bliver truppen også udvidet.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » lørdag, 03. sep, 2011 01:55
Er ikke et sekund i tvivl om, at vi har Premier Leagues bedste fodboldspiller i Luis Suarez. Om få sæsoner, hvis ikke allerede efter denne, vil Luis være i blandt de bedste i verden. Vi skal slet, slet ikke begynde at snakke om Luis afgang! Det er og bliver ikke aktuelt.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
Alex Brockins
af Alex Brockins » lørdag, 03. sep, 2011 01:58
Jeg er ked af at skuffe dig, men Rooney er - desværre - bedre.
Best in the world at everything I do.
-
tue69
- Geografisk sted: Århus
- Alder: 40
Alex Brockins skrev:Jeg er ked af at skuffe dig, men Rooney er - desværre - bedre.
Det er svært at være uenig i. Han er simpelthen fremragende lige nu, ganske enkelt. Tilsyneladende er det ikke en dårlig idé at få flyttet håret nogle centimeter længere frem på hovedet.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
-
Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
tue69 skrev:Alex Brockins skrev:Jeg er ked af at skuffe dig, men Rooney er - desværre - bedre.
Det er svært at være uenig i. Han er simpelthen fremragende lige nu, ganske enkelt.
Tilsyneladende er det ikke en dårlig idé at få flyttet håret nogle centimeter længere frem på hovedet.
Husk at fortæl det til nrg, hvis du skulle løbe ind i ham

Vi SMADRER det PIShold !
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
Heldigvis har Suarez kun spillet et halvt år i Premier League, og er et par år yngre end Rooney så der er håb forude.
For to år siden syntes jeg slet ikke Rooney var ligeså god som han er nu.
Men hvor er han dog irriterende god som hængende angriber.
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » lørdag, 03. sep, 2011 15:41
Ændrer ikke min mening, men nu følger jeg jo heller ikke med i Man Us kampe, hvilket jeg kan forstå i gør. Den slags gider jeg ikke spilde min tid på.
El Pistolero all the way.

paw-paw-paw
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
LFC-Aaby
- Geografisk sted: Herning
- Alder: 32
af LFC-Aaby » lørdag, 03. sep, 2011 16:21
Arda skrev:Ændrer ikke min mening, men nu følger jeg jo heller ikke med i Man Us kampe, hvilket jeg kan forstå i gør. Den slags gider jeg ikke spilde min tid på.

paw-paw-paw
Du må være utrolig meget Liverpool-fan, og utrolig lidt FODBOLD-fan. Du får det til at lyde negativt at man følger med i andre kampe. Jeg har det personligt sådan, at jo flere kampe jo bedre. Om det så er FCN-Lyngby, Atletico Madrid-Mallorca eller om det er United-Chelsea.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
-
Juhl
LFC-Aaby skrev:Arda skrev:Ændrer ikke min mening, men nu følger jeg jo heller ikke med i Man Us kampe, hvilket jeg kan forstå i gør. Den slags gider jeg ikke spilde min tid på.

paw-paw-paw
Du må være utrolig meget Liverpool-fan, og utrolig lidt FODBOLD-fan. Du får det til at lyde negativt at man følger med i andre kampe. Jeg har det personligt sådan, at jo flere kampe jo bedre. Om det så er FCN-Lyngby, Atletico Madrid-Mallorca eller om det er United-Chelsea.
+1
Irriterer mig grænseløst den form Rooney er i pt.. Regner dog stærkt med at Stevie G topper den form når han vender tilbage!
Viva zeh Captain!

-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » lørdag, 03. sep, 2011 16:36
LFC-Aaby skrev:Arda skrev:Ændrer ikke min mening, men nu følger jeg jo heller ikke med i Man Us kampe, hvilket jeg kan forstå i gør. Den slags gider jeg ikke spilde min tid på.

paw-paw-paw
Nej, jeg får det til at lyde negativt, at man følger med i Man Us kampe.
@ Juhl: Stevie og Shrek er nu gode venner. Uforklarligt, men sandt.
-
John Barnes
- Geografisk sted: København
- Alder: 34
af John Barnes » lørdag, 03. sep, 2011 20:27
Arda skrev:Ændrer ikke min mening, men nu følger jeg jo heller ikke med i Man Us kampe, hvilket jeg kan forstå i gør. Den slags gider jeg ikke spilde min tid på.

paw-paw-paw
+1
Jeg gider heller ikke og bruge knap 2 timer af mit liv, på at se Man U mod Fulham eller hvilket som helst andet hold. De eneste gange jeg ser det hold er når det er mod os. En gang imellem ser jeg dem hvis de spiller mod en af de andre store. Men selv her gider jeg ikke altid, at se dem. Jeg hader dem som pesten, ligesom alle andre Liverpool fans gør, og jeg magter ikke, at se på Scum fans eller Fergie der jubler over en scoring. Jeg bliver negativ, af at se dem så derfor lader jeg bare vær!

-
JTN
- Geografisk sted: Kbh
- Alder: 39
John Barnes skrev:Arda skrev:Ændrer ikke min mening, men nu følger jeg jo heller ikke med i Man Us kampe, hvilket jeg kan forstå i gør. Den slags gider jeg ikke spilde min tid på.

paw-paw-paw
+1
Jeg gider heller ikke og bruge knap 2 timer af mit liv, på at se Man U mod Fulham eller hvilket som helst andet hold. De eneste gange jeg ser det hold er når det er mod os. En gang imellem ser jeg dem hvis de spiller mod en af de andre store. Men selv her gider jeg ikke altid, at se dem. Jeg hader dem som pesten, ligesom alle andre Liverpool fans gør, og jeg magter ikke, at se på Scum fans eller Fergie der jubler over en scoring. Jeg bliver negativ, af at se dem så derfor lader jeg bare vær!

Et lidt puritansk valg, men egentlig forståeligt nok. Jeg plejer, at se om der en chance for at det andet hold kan vinde, og når den forsvinder slukker jeg fjernsynet. I går dog virkelig glip af noget, når i ikke ser, hvordan Barca lammetæver dem i cl-finalerne.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail