LFC - Manchester Cheaters >> Kamptråden PL runde 6

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Besvar
Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 62

LFC - Manchester Cheaters >> Kamptråden PL runde 6

Indlæg af Cynwal »

Billede

Indgangsbøn:
Jeg tror aldrig der har været spillet - eller bliver spillet i fremtiden - en kamp hvor så mange Manchester United- Leeds- Arsenal- Everton- og mange mange flere fans af andre klubber holder med Liverpool. På grund af "SKYDIG"-kendelsen som blev lækket i landsholdpausen The Athletic, og nu er offentligt bekræftet bliver det Verdens mest sete fodboldkamp i denne weekend. Jeg vil ikke her komme ind på hverken skyldsspørgmål, appellen eller en potentiel straf, men blot konstatere:

ANFIELD KOMMER TIL AT KOGE PÅ SØNDAG!

Mark Goldbridge siger det meget klart og tydeligt her:
Om der decideret vil blive lavet en tifo som i ovenstående billede, ved jeg ikke om The Kop får lov til, men der er ingen tvivl om, at de lyseblå vil blive mødt af buhen, piftekoncert og "CHEATS - CHEATS - CHEATS" tilråb fra det øjeblik de løber ud til opvarmning!
....og det spændende bliver: Hvordan vil MCFC spillerne reagere på det? Marescha har været ude og sige - som han selvfølgelig skal - at stemningen i truppen er fin. Men kan den virkelig være det? Vil spillerne ikke blive intimiderede, af den modtagelse de sandsynligvis får på alle udebaner resten af sæsonen?

Det er så pisseærgerligt, at hjernedøde 4 landskampe betyder, at Liverpool skal undvære 2/3 af deres startopstilling til angrebet, i og med at Isak og Gakpo er kommet skadede hjem til Merseyside. ....men det giver så plads til hyperenergiske og topmotiverede Lewis Koumas og mon ikke det bliver Koumas fra start på højre?Jeremy Jacquet skulle til gengæld være blevet klar!

Statistik for sæsonen indtil nu, PL:
Billede
Går der ikke lidt flere mål ind på City end der plejer? Kun 2 clean sheets af 5 og 5 mål scoret mod dem på 5 kampe?

Indbyrdes statistik PL:
Billede

5 sidste indbyrdes kampe i PL:
Billede
I sidste sæson vand MCFC begge PL kampe mod LFC. Sæsonen før vandt LFC begge kampe. Vender det igen i denne sæson?

Formbarometer PL:
Billede
Billede

Liverpool
Der er også gode nyheder forud for kampen. Alisson har slet ikke været med det brassilianske landshold, og Ronald Araujo blev skånet (på bænken) i den sidste af Uruguays 3 kampe, så vi kan stille med den forsvarskæde, som har holdt nullet i de 3 sidste PL kampe.
På midtbanen tror jeg Iraola går med rutinen, og spiller Macca og Szobo som dobbeltpivot og Wirtz som 10'er. I front tror jeg det bliver Barcola - Koumas - Munoz
....så må målene komme fra Mac Allister, Szoboszlai og Van Dijk, som umiddelbart er dem jeg regner med har størst chance for at score for LFC af ovenstående. Arhhh måske en kasse til Wirtz - OGSÅ!!

Så her er holdet:
Billede

Der må være masser at kritisere i den opstilling................?
Vi SMADRER det PIShold !
Fowler89
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 37

Re: LFC - Manchester Cheaters >> Kamptråden PL runde 6

Indlæg af Fowler89 »

Tror på et stensikkert nederlag desværre.
Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 62

Re: LFC - Manchester Cheaters >> Kamptråden PL runde 6

Indlæg af Cynwal »

Fowler89 skrev: fredag, 09. okt, 2026 22:09 Tror på et stensikkert nederlag desværre.
Det kan i den grad både blive en dreng eller en pige! Forskellene på de forskellige hold er rationelt vurderet så forholdvis små, at det mentale ovskud - eller forskellen på dette - kan flytte en kamp i begge retninger. De lyseblå cheaters forventes at stille op i a la dette her:
Billede

Det er umiddelbart et stærkere mandskab end det LFC kan mønstre, og der cirkulerer også forslag til at Liverpool skal stille op med Bradley Barcola på toppen, og så Ngumoha på venstre og Munoz på højre.:
Billede
Det tror jeg ikke umiddelbart er en god løsning, og da slet ikke "værktøjet" til at få gang i Barcola, ved at spille ham ude af position.

Så kunne jeg mere forstille mig at "grave Arne Slot's løsning" fra mesterskabssæsonen frem, og spille med 2 10'ere (...eller en 10'er og en falsk 9'er om man vil):
Billede

Der er lidt highlights fra den kamp her:
Vi SMADRER det PIShold !
Besvar