Han blev aldrig min mand på holdkortet...
nrg skrev:Jeg gir' mig ikke på Zenden, Hekkem![]()
Han blev aldrig min mand på holdkortet...
Enig, enig. Henderson mangler endnu mere at vise sig som et fornuftigt end-product, hvor han enten selv scorer eller lægger op til scoringsmuligheder for medspillere. Det er blevet bedre. Nu kommer han ind i en face, hvor han begynder at tage mere ansvar, hvor han kommunikerer med medspillerne og viser vejen ved at arbejde hårdt. Elsker den type spillere, der altid er selvofrende for medspillere, men samtidigt tager ansvar, og bare arbejder det bedste han har lært. Og rigtigt, man vinder ikke mesterskaber med udelukkende denne type, det handler om et mix af forskellige typer, men Hendersontypen er bare så vigtig i vanskelige situationer, hvor man må smøge ærmerne op.Jesper skrev:Jeg synes I kører manden og hans spillestil for meget op. Forstå mig ret, han gør det fantastisk, men et fodboldhold ville imø være kedeligt, hvis der kun var Henderson'er på. Dermed ikke sagt at han ikke kan blive rigtig, rigtig god, men så skal han blive bedre på den sidste tredjedel.
Der er altså mange løbemonstre rundt omkring, men det han skal have størst ros for (udover at altid at have hjertet med) set ift sidste sæson, var de kreative afleveringer, som der var mange af set ift året før igen.
Jeg ville ikke bytte ham for nogen, men jeg gad godt se flere mål, mere farlighed. I virkeligheden har han mange af de samme værktøjer som Vidal, bare i mindre skala (endnu).
Det tror jeg de fleste er enige med jer i og jeg ser ikke noget modsætningsforhold i at være "oppe og køre" af Hendersons præstationer og så til at forvente mere af ham i den kommende tid.Hekkem skrev:Enig, enig. Henderson mangler endnu mere at vise sig som et fornuftigt end-product, hvor han enten selv scorer eller lægger op til scoringsmuligheder for medspillere. Det er blevet bedre. Nu kommer han ind i en face, hvor han begynder at tage mere ansvar, hvor han kommunikerer med medspillerne og viser vejen ved at arbejde hårdt. Elsker den type spillere, der altid er selvofrende for medspillere, men samtidigt tager ansvar, og bare arbejder det bedste han har lært. Og rigtigt, man vinder ikke mesterskaber med udelukkende denne type, det handler om et mix af forskellige typer, men Hendersontypen er bare så vigtig i vanskelige situationer, hvor man må smøge ærmerne op.Jesper skrev:Jeg synes I kører manden og hans spillestil for meget op. Forstå mig ret, han gør det fantastisk, men et fodboldhold ville imø være kedeligt, hvis der kun var Henderson'er på. Dermed ikke sagt at han ikke kan blive rigtig, rigtig god, men så skal han blive bedre på den sidste tredjedel.
Der er altså mange løbemonstre rundt omkring, men det han skal have størst ros for (udover at altid at have hjertet med) set ift sidste sæson, var de kreative afleveringer, som der var mange af set ift året før igen.
Jeg ville ikke bytte ham for nogen, men jeg gad godt se flere mål, mere farlighed. I virkeligheden har han mange af de samme værktøjer som Vidal, bare i mindre skala (endnu).
Det er helt ok, nrg, men du får stadig et plask:nrg skrev:Ahhr, den fangede jeg ikke.LR75 skrev:Måske nærmere en hilsen til rødtuden, der i sin selvbiografi har skrevet noget om, at Hendo ville få problemer i sin karriere pga. en speciel løbestil.nrg skrev:Er det en del af dit nye standup-show?Mambo skrev:Han har for dårlig løbestil til at blive til noget som helst.
Personligt må jeg dog sige, at det eneste specielle, jeg ser i Hendo's løbestil, er evnen til at omstille sig ekstremt hurtigt, og at gøre samtlige andre medspillere meget bedre... Men alt det ved vi meget bedre om 20 år, når Duracell-kaninen er brændt ud... eller måske er det nærmere om 40 år. Der er god energi i den knægt.
Ja, jeg har selv i starten af hans Liverpool karriere været meget på nakken af Henderson, men den negative kritik er forlængst forstummet. Jeg er forlænge siden hoppet med på Hendo-vognen
Han har trods alt lavet 7 assists, hvilket er ganske pænt for en spiller på hans position. Til sammenligning lavede Yaya Touré 9 assists. Coutinho lavede tilsvarende 7 assists fra en mere fremskudt position, dog i to kampe færre og i færre minutter samlet set. Dertil skal det vel også bemærkes, at vores formation gjorde at mange assists blev fordelt mellem angrebsduoen. For mig er det som sagt målene, der er det springende punkt. Især i denne sæson hvor jeg forventer flere mål fra midtbanen efter Suárez exit.Hekkem skrev:Henderson mangler endnu mere at vise sig som et fornuftigt end-product, hvor han enten selv scorer eller lægger op til scoringsmuligheder for medspillere.
Men for at komme helt op i en højere klasse, så skal der mere end 7 oplæg til.JTN skrev:Han har trods alt lavet 7 assists, hvilket er ganske pænt for en spiller på hans position. Til sammenligning lavede Yaya Touré 9 assists. Coutinho lavede tilsvarende 7 assists fra en mere fremskudt position, dog i to kampe færre og i færre minutter samlet set. Dertil skal det vel også bemærkes, at vores formation gjorde at mange assists blev fordelt mellem angrebsduoen. For mig er det som sagt målene, der er det springende punkt. Især i denne sæson hvor jeg forventer flere mål fra midtbanen efter Suárez exit.Hekkem skrev:Henderson mangler endnu mere at vise sig som et fornuftigt end-product, hvor han enten selv scorer eller lægger op til scoringsmuligheder for medspillere.
I øvrigt enig med nrg, at Henderson ikke blot kan reduceres til en løbemaskine. Der er kommer mange flere facetter i hans spil - ja selv i hans løbearbejde er han blevet en mere intelligent spiller som beskrevet tidligere.
Hvis han laver 10-15 mål og gentager de syv assists, så har han rykket sig gevaldigt i mine øjne. Men er det Gerrards 20/20-sæson du måler ham op imod, er det klart han har langt igen. Vidal, som en anden bruger har sammenlignet ham med, har lavet mellem 4-9 assists de sidste tre sæsoner. Det er under alle omstændigheder det samlede billede, der tæller, og ikke kun nogle isolerede stats, og her indikerer meget heldigvis, at Henderson har en interessant sæson i vente.Hekkem skrev:Men for at komme helt op i en højere klasse, så skal der mere end 7 oplæg til.JTN skrev:Han har trods alt lavet 7 assists, hvilket er ganske pænt for en spiller på hans position. Til sammenligning lavede Yaya Touré 9 assists. Coutinho lavede tilsvarende 7 assists fra en mere fremskudt position, dog i to kampe færre og i færre minutter samlet set. Dertil skal det vel også bemærkes, at vores formation gjorde at mange assists blev fordelt mellem angrebsduoen. For mig er det som sagt målene, der er det springende punkt. Især i denne sæson hvor jeg forventer flere mål fra midtbanen efter Suárez exit.Hekkem skrev:Henderson mangler endnu mere at vise sig som et fornuftigt end-product, hvor han enten selv scorer eller lægger op til scoringsmuligheder for medspillere.
I øvrigt enig med nrg, at Henderson ikke blot kan reduceres til en løbemaskine. Der er kommer mange flere facetter i hans spil - ja selv i hans løbearbejde er han blevet en mere intelligent spiller som beskrevet tidligere.
Jeg synes netop, at det er befriende, at det ikke altid er 'end product'-spillerne, der bliver talt op, men at også unsung hero-typer som Hendo får kredit for deres ofte usynlige værdi for et hold!Hekkem skrev:Enig, enig. Henderson mangler endnu mere at vise sig som et fornuftigt end-product, hvor han enten selv scorer eller lægger op til scoringsmuligheder for medspillere. Det er blevet bedre. Nu kommer han ind i en face, hvor han begynder at tage mere ansvar, hvor han kommunikerer med medspillerne og viser vejen ved at arbejde hårdt. Elsker den type spillere, der altid er selvofrende for medspillere, men samtidigt tager ansvar, og bare arbejder det bedste han har lært. Og rigtigt, man vinder ikke mesterskaber med udelukkende denne type, det handler om et mix af forskellige typer, men Hendersontypen er bare så vigtig i vanskelige situationer, hvor man må smøge ærmerne op.Jesper skrev:Jeg synes I kører manden og hans spillestil for meget op. Forstå mig ret, han gør det fantastisk, men et fodboldhold ville imø være kedeligt, hvis der kun var Henderson'er på. Dermed ikke sagt at han ikke kan blive rigtig, rigtig god, men så skal han blive bedre på den sidste tredjedel.
Aejjj, det er ikke fair.Mambo skrev:Det er helt ok, nrg, men du får stadig et plask:nrg skrev:Ahhr, den fangede jeg ikke.LR75 skrev:Måske nærmere en hilsen til rødtuden, der i sin selvbiografi har skrevet noget om, at Hendo ville få problemer i sin karriere pga. en speciel løbestil.nrg skrev:Er det en del af dit nye standup-show?Mambo skrev:Han har for dårlig løbestil til at blive til noget som helst.
Personligt må jeg dog sige, at det eneste specielle, jeg ser i Hendo's løbestil, er evnen til at omstille sig ekstremt hurtigt, og at gøre samtlige andre medspillere meget bedre... Men alt det ved vi meget bedre om 20 år, når Duracell-kaninen er brændt ud... eller måske er det nærmere om 40 år. Der er god energi i den knægt.
Ja, jeg har selv i starten af hans Liverpool karriere været meget på nakken af Henderson, men den negative kritik er forlængst forstummet. Jeg er forlænge siden hoppet med på Hendo-vognen
Det er i øvrigt en del år siden at jeg sidst lavede stand up. Men skulle jeg gøre comeback, så skal jeg nok overveje den. Måske ville den falde i god jord til open mike på Den Glade Gris.
Sådan er det når man er jyde og kan holde med Næstvednrg skrev:Aejjj, det er ikke fair.