Jeg synes faktisk vi spillet sådan det meste af denne sæson. Vi har bare haft en Salah, VvD og Trent som har været kampafgørende til vores fordel..JudgeArdaStudge skrev: ↑lørdag, 02. nov, 2024 16:29Vi spiller Klopp bold på Klopps værste dage, en høj bagkæde og et pres, der slet ikke fungerer, fordi halvdelen ikke lægger nok energi i det. En simpel aflevering skal Brighton bruge for at komme til en kæmpe chance. Det er kritisabelt det her.
LFC - Brighton & Hove Albion >> Kamptråden
Re: LFC - Brighton & Hove Albion >> Kamptråden
Szobo har vidst ikke en god dag.
Vi bliver spillet ud 
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Helt uenig. Vi hat stort set været dominerende i alle kampe, på nær Chelsea kampen. Vi har holdt modstanderen væk fra store chancer, det er jo derfor der er scoret så få mål mod os.Oomph242 skrev: ↑lørdag, 02. nov, 2024 16:36Jeg synes faktisk vi spillet sådan det meste af denne sæson. Vi har bare haft en Salah, VvD og Trent som har været kampafgørende til vores fordel..JudgeArdaStudge skrev: ↑lørdag, 02. nov, 2024 16:29Vi spiller Klopp bold på Klopps værste dage, en høj bagkæde og et pres, der slet ikke fungerer, fordi halvdelen ikke lægger nok energi i det. En simpel aflevering skal Brighton bruge for at komme til en kæmpe chance. Det er kritisabelt det her.
Vi står forkert på banen. Brighton er først på bolden, og først på andenboldene. De er dominerende og får os til at løbe. Selvom Nunez brændte den store chance, så synes jeg han har været ok i dag. Vores midtbane sejler. Szobo og Gakpo ud og ind med Jones og Diaz.
- JudgeArdaStudge
De vinder INTET. Ingen andenbolde eller noget og trækker sig fra duellerne, de kan ikke følge med og ser helt lade og ugidelige ud. Der er ingen aggressivitet, Szoboszlai fylder nada, Mac Allister ligger mere ned end han står op, Gravenberch prøver, men hvor mange kampe skal han ærlig talt trækkes med, at de to andre på midtbanen slet ikke er på niveau. Det er ikke første gang jo. Trent er også helt forfærdelig at se på. Hvor har det været ringe. Det kan kun blive bedre, men jeg tvivler.
Fuldt fortjent føring til Brighton og den burde være større.
Fuldt fortjent føring til Brighton og den burde være større.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Jeg tror vi bare skal holde dem på (kun) 1 mål i 1. halvleg, og så satse på at Slot har set noget taktisk, som skal ændres til anden halvleg. Vi spiller for langsomt, og det gør det vanskeligere at spille igennem Albions høje pres, da de så når at positionere sig rigtigt.
.....og så skal der agressivitet i nærkampene. Vi taber hovedparten af andeboldene.
.....og så skal der agressivitet i nærkampene. Vi taber hovedparten af andeboldene.
Vi SMADRER det PIShold !
Vi er outstanding ringe på midten i dag. Har fuldstændig tabt den.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Arnold, Szobo - skift dem ud!
- JudgeArdaStudge
Trent Ballon d'Or min bare røv. Skru ned for dine interviews og lad fødderne tale, for du er ikke nærheden af at have Ballon d'Or niveau.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- JudgeArdaStudge
Der er så mange, man kan flå ud. Det er kriminelt det her.
Har du bedre bud?JudgeArdaStudge skrev: ↑lørdag, 02. nov, 2024 16:46Der er så mange, man kan flå ud. Det er kriminelt det her.
Kedelig, kedelig fodbold. Det her er slet ikke godt nok. Jeg er allerede begyndt at tvivle på Arne og hans formåen.
YNWA
- JudgeArdaStudge
Slot er svær at klandre for det her. Det er spillerne, der er ugidelige, de viser ingen agressivitet eller fysik, de er sidst på alle bolde, vinder ikke luftduellerne og går ikke helhjertet ind i deres dueller, det kan ingen træner løse via taktik, det falder tilbage på hver enkel spiller og på deres uoplagthed. Det der gør, at Man City vinder ligaen år efter år, det er kontinuitet og bundniveau. De har også spillere, der kan spille en dårlig kamp, mangle energi osv., men det er sjældent et decideret kollektiv af spillere. Ved os er det et kollektiv, nøjagtig som mod Forest. Men der hvor der skal sættes ind, det er på midtbanen, for de fylder intet, udover Gravenberch. Jeg tror ikke på, at man kan vinde mesterskabet kontinuerligt med Szoboszlai og Jones som de to første valg på den ene midtbaneposition.
Kampen kan vendes og den skal også vendes.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
ÆV Gomez - Der ku du ha fået dit første mål!
Vi SMADRER det PIShold !