LFC - Brighton & Hove Albion >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

62 - Caoimhin Kelleher
0
Ingen stemmer
66 - Trent Alexander-Arnold
1
5%
5 - Ibrahima Konaté ud i pausen.
1
5%
4 – Virgil Van Dijk
0
Ingen stemmer
21 - Kostas Tsimikas
4
19%
38 - Ryan Gravenberch
3
14%
10 – Mac Allister ud i 66. min.
0
Ingen stemmer
8 – Dominik Szoboszlai ud i 66. min.
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah ud i 91. min.
1
5%
9 - Darwin Nunez ud i 77. min.
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo
3
14%
2 - Joe Gomez ind i pausen.
5
24%
7 - Luis Diaz ind i 66. min.
2
10%
17 - Curtis Jones ind i 66. min.
1
5%
3 – Wataru Endo ind i 77. min.
0
Ingen stemmer
84 – Conor Bradley ind i 91. min.
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 21

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

LFC - Brighton & Hove Albion >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » lørdag, 02. nov, 2024 10:03

Billede

indgangsbøn
Det eneste jeg ønsker mig til jul, er 3 point .... i hver PL kamp! Det er satme nu, at kæden skal holdes stram, og der bare skal POINT på kontoen. Man C er skadesplaget med mange nøglespillere ude, og ligeså er gunners. Så det er stærkeste opstilling der skal mønstres. Men der viser sig enkelte svaghedstegn i truppen, så man kan blive i tvivl om: Hvad er stærkeste opstilling? Robertson ser slidt ud, Trent virker nogen gange ukoncentreret, som om han allerede er igang med at fortære paella på en madrilensk fortovsrestaurant, og Salah har ofte udfald med kiksede driblinger og fejlafleveringer. Men alle 3 kan staidg også hive bemærkelsesværdige ting ud ad ærmet. Gunners spiller den tidlige kamp idag, og kan nemt løbe ind i et pointtab mod Eddie Howes Mohammed bin Salman ejede trup, og Abu Dhabis udvalgte skal til Bournemouth og spiller samtidig med LFC. Så det bliver forhåbentlig spændende at kigge på PL-stillingen ved 18-tiden idag.

Indbyrdes statistik i PL:
Billede
Solidt overtag til LFC med sejre i over 55% af kampene.

Sidste 5 indbyrdes opgør i PL:
Billede

Højdepunkterne fra den sidste tilsvarende kamp kan ses her. Desværre blokerer efterhånden alle PL klubber for afspilning af deres videoer på andre sider så ......
En kamp hvor Salah skulle bruge mange chancer for dog til sidst at score det afgørende mål

Formbarometer PL:
Billede
Brightons resultater er lidt mærkelige. En imponerende udebanesejr i Newcastle afløses af en slatten uafgjort på hjemmebane mod Wolves. ...og så tabte de jo også i onsdags!

Nøgledata for indeværende sæson i PL:
Billede
Brighton har spillet næsten halvdelen af deres kampe uafgjort, og kun tabt een gang. Det var på udebane i Chelsea, så en kamp der minder meget (modstandermæssigt) om den de har i dag. Holdene scorer nogenlunde lige mange mål i gennemsnit pr. kamp, men Brighton lukker ca. 2½ gang så mange mål ind i den anden ende, end som LFC.
Danny Welbeck er topscorer for Albions med 6 kasser i PL i denne sæson. Han har scoret i de sidste 3 kampe i træk i PL, og i de sidste 5 PL kampe har han scoret 4 kasser:
Billede

Til sammenligning ser Mo Salahs stats sådan her ud:
Billede

Opstilling....?
Der er vel kun tvivl om 2-3 pladser, når det kommer til stykket. Det er:
Venstre Back
Forreste midtbane
Venstre fløj
VB: Robertson bliver efterhånden diskuteret en del, og Slot virker skånselsløs i sin vurdering, når spillerne fejler. Jeg tror faktisk, at Slot har Tsimikas en lille smule foran Robertson i øjeblikket, så Greek Scouser får lov at starte i eftermiddag.
Midtbane: Curtis Jones eller Szoboszlai? Begge var med fra start i onsdag, så kunne der ligge et lille signal i, at Szobo blev skiftet ud efter 71 minutter? Jeg tror det, at sætter ham på den offensive midt.
Venstre fløj: Lucho Diaz eller Cody Gakpo? Diaz fik fuld tid i onsdags, med 70 min på højre fløj, men blev så skiftet til venstre, da Salah blev skiftet ind isf Gakpo. Så igen: Er det er lille signal om, at Gakpo får chancen? Det tror jeg faktisk, så mit bud på Slots foretrukne 11 er følgende:

Billede
Næste kamp er "først på tirsdag", når Xabi Alonso kommer tilbage til Anfield sammen med hans Leverkusen. 3 point der, og så kan vi i mine øjne stille med U19 mod Real dne 27. november.

....men hvad siger mine kære medforumister?
Vi SMADRER det PIShold !

Tom_Jorsal
Alder: 37

Re: LFC - Brighton & Hove Albion >> Kamptråden

Indlæg af Tom_Jorsal » lørdag, 02. nov, 2024 10:08

På trods af ærgerligt formnedgang for Robertson, så vil jeg vælge ham over Tsimikas hver evigt eneste gang. Håber på en solid sejr i dag med kasser til hele frontkæden.

Bock

Indlæg af Bock » lørdag, 02. nov, 2024 12:01

Nunez som 9'er virker efterhånden som topmålet af ironi: Hans træfsikkerhed og kendskab til off-sidereglerne er så legendariske, at kun manchester u anbefales ham. Hvorfor ikke bruge både Gagpo og Diaz i en weekend, hvor vi - de øvrige top 3 holds modstandere in mente - har mulighed for at gøre en pointmæssig forskel? Som du siger, Cynwal, er det nu vi skal høvle points ind på kontoen. Nunez har forlængst overstået den obligatoriske 1-års tilvænningtid, og han har fejlet stort og kostet os meget ud over det økonomiske. I min verden burde han sendes til Grønland i underbukser! Jeg er meget sjældent uenig i kampoplæggets startopstilling, men lige her (Satans, hvis han laver hattrick)...

AJJ

Indlæg af AJJ » lørdag, 02. nov, 2024 13:38

Har sjældent været så sikker på startopstillingen. Det kan kun blive Cynwals bud. Ift Robbo så bemærk desuden, at han er startet inde i de seneste to.

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » lørdag, 02. nov, 2024 14:07

Bock skrev:
lørdag, 02. nov, 2024 12:01
Nunez .......... (Satans, hvis han laver hattrick)...
Jeg håber da, at du fint kan leve med et hattrick fra Nunez' side af ........
Vi SMADRER det PIShold !

mortenbak

Indlæg af mortenbak » lørdag, 02. nov, 2024 14:19

Cynwal skrev:
Bock skrev:
lørdag, 02. nov, 2024 12:01
Nunez .......... (Satans, hvis han laver hattrick)...
Jeg håber da, at du fint kan leve med et hattrick fra Nunez' side af ........
Mon ikke Bock så lever med det Billede
Jeg må dog erklære mig delvis enig.
På premier league niveau, må vi forvente at en “top” angriber, kan holde sig onside i de fleste tilfælde.
Det er sgu innerverende at se gode afleveringer, blive opløst af offside kendelser.

Sent from my iPhone using Tapatalk

AJJ

Indlæg af AJJ » lørdag, 02. nov, 2024 14:52

Bekræftet - Cynwals opstilling

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » lørdag, 02. nov, 2024 14:57

AJJ skrev:
lørdag, 02. nov, 2024 14:52
Bekræftet - Cynwals opstilling
Ja nemlig, ja:
Billede
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 02. nov, 2024 16:17

Åndsvagt møg mål at lukke ind på et tidspunkt, hvor Brighton intet har haft at komme med. Sløjt.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » lørdag, 02. nov, 2024 16:18

Vi mangler i den grad pres på boldholderen, når Brighton er i boldbesiddelse. Alt for meget plads til at Albions kan flytte klatten hurtigt rundt.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 02. nov, 2024 16:19

Cynwal skrev:
lørdag, 02. nov, 2024 16:18
Vi mangler i den grad pres på boldholderen, når Brighton er i boldbesiddelse. Alt for meget plads til at Albions kan flytte klatten hurtigt rundt.
Ja, en rigtig frustrerende start at være vidne til, hvor spillerne igen, igen, IGEN ikke virker til at være klar fra start.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 02. nov, 2024 16:22

Det ene dumme beslutning efter den anden, nu har både Mac Allister og Szoboszlai indenfor 2 minutter spillet den lige op til en mandsopdækket Nunez, fremfor ud i banen til Salah. Gang på gang træffer de to de forkerte beslutninger.

Brugeravatar
richs
Geografisk sted: Hinnerup

Indlæg af richs » lørdag, 02. nov, 2024 16:25

Vi nærmest spillet ud af stadion. Brighton er bedre på alle pladser. Vi skal overleve og håbe det ikke bliver 0-2 , så må vi håbe de sænker tempoet, så vi kan være med igen.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » lørdag, 02. nov, 2024 16:28

Vi skal have Curtis ind for Szobo. Han er helt væk endnu engang.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 02. nov, 2024 16:29

Vi spiller Klopp bold på Klopps værste dage, en høj bagkæde og et pres, der slet ikke fungerer, fordi halvdelen ikke lægger nok energi i det. En simpel aflevering skal Brighton bruge for at komme til en kæmpe chance. Det er kritisabelt det her.

Besvar