Girona FC - LFC >> Kamptråden Champions League
Re: Girona FC - LFC >> Kamptråden Champions League
Mærkelig line up. Hvorfor ikke bruge reserverne i et tætpakket december program, hvor den her ene kamp ikke har en betydning?
Sent from my iPhone using Tapatalk
De skal vinde den her kamp, GERNE stort mod Man Citys reserve hold i LA Liga.., Tips resultat kan godt blive 5-1 iaften… OGSÅ Liverpool videre som nr 1… Go for it !
Elsker Arne Slot gir den fuld gas i CL samt i PrL.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Ja det forstår jeg heller ikke. Fint nok at Alisson - og måske Szobo, der har hængt lidt i bremsen formmæssigt - får kamptræning, men derudover burde man imo stille med akademiholdet.
Senest rettet af Sledgehammer tirsdag, 10. dec, 2024 19:00, rettet i alt 1 gang.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Nu MÅ Gomez sgu da snart få den kasse...... 

Vi SMADRER det PIShold !
- Cynwal
Jeg ku - som I kan se af mit oplæg - ikke være mere enig!Sledgehammer skrev: ↑tirsdag, 10. dec, 2024 18:57Ja det forstår jeg heller ikke. Fint nok at Alisson får lidt kamptræning, men derudover burde man imo stille med akademiholdet.
Vi SMADRER det PIShold !
- JudgeArdaStudge
Skal vi bare lade Trent blive i Spanien, når vi flyver hjem? Han er da vist på selvvalgt charterferie.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
"...så vores historik med endnu ikke at have mødt et godt hold i denne sæson fortsætter desværre. Jeg frygter, at den varer sæsonen ud."AJJ skrev: ↑tirsdag, 10. dec, 2024 09:25Hvordan får vi Cynwal ud af hans CL-spleen, når selv en meriterende sejr over Real Madrid ikke hjælper?![]()
At dømme efter Slots udtalelser i går så stiller vi stærkt, nu vi slap for en omgang blæsevejrs-bold hos de bitre blå bisser.
Og spillerne skal jo heller ikke helt glemme, hvad det vil sige at spille kamp
Alisson
Trent Quansah VVD Robbo
Grav Jones Szoboszlai
Salah Diaz Gakpo
Og så kan der skiftes efter 60 minutter, hvor sejren forhåbentligt er sikret.
Girona er dalet meget i niveau ift. sidste sæson - så vores historik med endnu ikke at have mødt et godt hold i denne sæson fortsætter desværre. Jeg frygter, at den varer sæsonen ud.
Nå, men Girona har i hvert fald ryggen mod muren og er på hjemmebane.
Chiesa, Morton og Jota er ikke med.

Men sådan er det jo at være de bedste og stærkeste. Man møder aldrig nogen, der er på samme niveau ...
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- JudgeArdaStudge
For helvede Darwin, du er godt nok en sløj kop suppe.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Han skal forhåbentlig snart videre.JudgeArdaStudge skrev: ↑tirsdag, 10. dec, 2024 19:21For helvede Darwin, du er godt nok en sløj kop suppe.
Der er ingen som vil betale en fornuftig pris for ham. Han ender nok som Keita - bliver til udløb og skiftet til en lavt rangerende liga.Hr. Drejer skrev: ↑tirsdag, 10. dec, 2024 19:25Han skal forhåbentlig snart videre.JudgeArdaStudge skrev: ↑tirsdag, 10. dec, 2024 19:21For helvede Darwin, du er godt nok en sløj kop suppe.
- Cynwal
Kedelig første halvleg. Det er lige før jeg påstår, at min foreslåede holdopstilling kunne have gjort det ligeså godt.
Vi ku' i hvert fald godt have hvilet Gravenberch og spillet Endo, og og så spillet Elliot, så enten Szobo eller Curtis havde pauset den lidt.
Vi ku' i hvert fald godt have hvilet Gravenberch og spillet Endo, og og så spillet Elliot, så enten Szobo eller Curtis havde pauset den lidt.
Vi SMADRER det PIShold !
-
Sælger ham hellere end gerne til en ufornuftig pris.TG12 skrev: ↑tirsdag, 10. dec, 2024 19:35Der er ingen som vil betale en fornuftig pris for ham. Han ender nok som Keita - bliver til udløb og skiftet til en lavt rangerende liga.Hr. Drejer skrev: ↑tirsdag, 10. dec, 2024 19:25Han skal forhåbentlig snart videre.JudgeArdaStudge skrev: ↑tirsdag, 10. dec, 2024 19:21For helvede Darwin, du er godt nok en sløj kop suppe.
Girona FC - LFC >> Kamptråden Champions League
Men han spiller jo fint for hans landshold.
Apropos Naby lad, han er skiftet til Ferencvaros d.d
Apropos Naby lad, han er skiftet til Ferencvaros d.d
- Cynwal
Det er krafteddeme et tyndt straffe!
Vi SMADRER det PIShold !
-