Girona FC - LFC >> Kamptråden Champions League

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
4
50%
66 - Trent Alexander-Arnold
0
Ingen stemmer
2 - Joe Gomez
0
Ingen stemmer
4 – Virgil Van Dijk
1
13%
26 – Andy Robertson
0
Ingen stemmer
38 - Ryan Gravenberch ud i 66. min.
1
13%
17 - Curtis Jones ud i 77. min.
1
13%
8 – Dominik Szoboszlai
1
13%
11 - Mohamed Salah
0
Ingen stemmer
9 - Darwin Nunez ud i 71. min.
0
Ingen stemmer
7 - Luis Diaz ud i 89. min.
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo ind i 71. min.
0
Ingen stemmer
19 - Harvey Elliott ind i 77. min.
0
Ingen stemmer
3 – Wataru Endo ind i 89. min.
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 8

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Girona FC - LFC >> Kamptråden Champions League

Indlæg af Cynwal » mandag, 09. dec, 2024 21:24

Billede

Indgangsbøn:
Jeg havde tænkt mig at dykke ned i historien bag Girona, og deres opstigen til toppen i spansk fodbold. Men så finder jeg ud af, at de er blevet opkøbt af City Football Group CFG) i 2017, og at de Abu Dhabi baserede Manchester City ejere købte 44,3% og at andre 44,3% ejes af Girona Football Group, hvis leder hedder Pere Guardiola (Ja, han er bror til Pep!), Når man så googler, efter artikler om det problematiske i, at to klubber med samme ejere, kan risikere at møde hinanden i CL, så ser man artikler omkring maj og juni, at CFG skal reducere deres ejerandel i Girona. Det kan jeg så IKKE finde nogen nyheder om, så man har sikkert fået en dispensation eller udsættelse fra UEFA, eller har brune konvolutter skiftet hænder? Det kan selvfølgelig også være den trætte, gamle fungerende Admin, som ikke kan finde de rigtige informationer, men...... man bliver så træt! Træt af det korrupte mediecirkus, som vores elskede sport har udviklet sig til. Så dette oplæg bliver kort, og faktisk håber jeg LFC skider på UEFA og forpligtelser, og stiller med en gruppe spillere, som under ingen omstændigheder skal bruges på lørdag når vi kl. 16 tager imod Fulham på Anfield.

Stilling og Formbarometer:
Billede
LFC ligger nr 1 og Girona nr. 30 ud af 36 hold. Iflg. statistikerne var det forventet, at 15 point, som LFC har nu, er nok til at være blandt de 8 som kvalificerer sig direkte til 16'dels finalerne. Jeg synes dog det ser ud som om, der måske skal 2-3 point mere til, da alle hold jo har 3 kampe tilbage. Men vi får se.

Så det bliver et hurtigt bud fra hoften på hvordan vi kunne stille op, idet jeg godt ved, at Federico Chiesa har været syg i dag. Han må så tage sig sammen og blive rask, nu hvor han får chancen for at starte inde. Er det seriøst? Nej, men der er så mange årsager til ikke at tage denne kamp seriøst, at een fra eller til ikke gør den store forskel. Her er det hurtige bud:

Billede
Vi SMADRER det PIShold !

AJJ

Re: Girona FC - LFC >> Kamptråden Champions League

Indlæg af AJJ » tirsdag, 10. dec, 2024 09:25

Hvordan får vi Cynwal ud af hans CL-spleen, når selv en meriterende sejr over Real Madrid ikke hjælper? :D

At dømme efter Slots udtalelser i går så stiller vi stærkt, nu vi slap for en omgang blæsevejrs-bold hos de bitre blå bisser.

Og spillerne skal jo heller ikke helt glemme, hvad det vil sige at spille kamp :-)

Alisson
Trent Quansah VVD Robbo
Grav Jones Szoboszlai
Salah Diaz Gakpo

Og så kan der skiftes efter 60 minutter, hvor sejren forhåbentligt er sikret.

Girona er dalet meget i niveau ift. sidste sæson - så vores historik med endnu ikke at have mødt et godt hold i denne sæson fortsætter desværre. Jeg frygter, at den varer sæsonen ud.

Nå, men Girona har i hvert fald ryggen mod muren og er på hjemmebane.

Chiesa, Morton og Jota er ikke med.

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 10. dec, 2024 10:17

AJJ skrev:
tirsdag, 10. dec, 2024 09:25
Girona er dalet meget i niveau ift. sidste sæson - så vores historik med endnu ikke at have mødt et godt hold i denne sæson fortsætter desværre. Jeg frygter, at den varer sæsonen ud.
Dagens bemærkning :D
Frygten er dog helt på din side. Hos mig er det et håb ;)
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 10. dec, 2024 10:24

Kan vi ikke få en Ale no 24 sendt afsted til Cynwal, tror han trænger :aliboronz8:
YNWA

mortenbak

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 10. dec, 2024 12:23

Redtothebone skrev:Kan vi ikke få en Ale no 24 sendt afsted til Cynwal, tror han trænger :aliboronz8:
Er det ikke billigere at vi bare splejser til en taxa ?
Cynwal er jo nærmest nabo til Refvindinge Billede

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 10. dec, 2024 12:51

Danns og Nyoni spiller i øjeblikke for U19, så dem skal vi nok ikke forvente at se.

Tænker nu også Slot stiller med en stærk start 11, håber dog han giver Gravenberch en bænkplads.

Mac Allister har karantæne mod fulham, så tænker han starter i dag. Det kommer nok ikke til at ske, men håber han starter med Endo som 6er med MacAllister og Szobo foran.

Tror også Alisson kommer ind igen.

Mit bud Alisson, Trent, Gomez, Virgil, Robertson, Endo, MacAllister, Szobo, Salah, Nunez, Diaz

Hvis vi vinder en dag er vi sikret avancement og kan spare meget mere mod PSV og Lille i Januar i et tæt program.
YNWA

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 10. dec, 2024 13:06

Redtothebone skrev:
tirsdag, 10. dec, 2024 12:51
Danns og Nyoni spiller i øjeblikke for U19, så dem skal vi nok ikke forvente at se.

Tænker nu også Slot stiller med en stærk start 11, håber dog han giver Gravenberch en bænkplads.

Mac Allister har karantæne mod fulham, så tænker han starter i dag. Det kommer nok ikke til at ske, men håber han starter med Endo som 6er med MacAllister og Szobo foran.

Tror også Alisson kommer ind igen.

Mit bud Alisson, Trent, Gomez, Virgil, Robertson, Endo, MacAllister, Szobo, Salah, Nunez, Diaz

Hvis vi vinder en dag er vi sikret avancement og kan spare meget mere mod PSV og Lille i Januar i et tæt program.
Min "holdopstilling" var mest af alt et udtryk for - tror jeg - opgivenhed/vinterdepression, så den var på ingen måde gennemtænkt. Til gengæld kommer Mac Allister ikke med. Han har karantæne i CL for 2 gule kort, og da han ikke fik overstået karantænen i PLmod Neverton, så er den ny flyttet til at gælde Fulham kampen. Så Macca er taget på en winterbreak-skiferie i Sankt Moritz i Schweiz. Jeg er nok nogenlunde enig med dig, bortset fra Macca, hvor jeg tror vi får Elliot at se fra start.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 10. dec, 2024 13:50

Cynwal skrev:
tirsdag, 10. dec, 2024 13:06

Min "holdopstilling" var mest af alt et udtryk for - tror jeg - opgivenhed/vinterdepression, så den var på ingen måde gennemtænkt. Til gengæld kommer Mac Allister ikke med. Han har karantæne i CL for 2 gule kort, og da han ikke fik overstået karantænen i PLmod Neverton, så er den ny flyttet til at gælde Fulham kampen. Så Macca er taget på en winterbreak-skiferie i Sankt Moritz i Schweiz. Jeg er nok nogenlunde enig med dig, bortset fra Macca, hvor jeg tror vi får Elliot at se fra start.
Ah havde ikke fanget han også har karantæne her, men det er fint nok han får en break. Tænker vi hurtigt kan komme til at være lidt udfordret på midtbanepladserne, Gravenberch er også kun et kort i PRL fra at få karantæne der, så tænker den gode Slot snart er nødt til at satse på spilletid til Elliot og Endo.

Ellers er det vel et meget godt udtryk for at vi virkelig godt kunne bruge en kvalitets midtbane spiller mere i januar vinduet.
YNWA

AJJ

Indlæg af AJJ » tirsdag, 10. dec, 2024 14:49

Redtothebone skrev:
tirsdag, 10. dec, 2024 13:50
Cynwal skrev:

Ah havde ikke fanget han også har karantæne her, men det er fint nok han får en break. Tænker vi hurtigt kan komme til at være lidt udfordret på midtbanepladserne, Gravenberch er også kun et kort i PRL fra at få karantæne der, så tænker den gode Slot snart er nødt til at satse på spilletid til Elliot og Endo.

Ellers er det vel et meget godt udtryk for at vi virkelig godt kunne bruge en kvalitets midtbane spiller mere i januar vinduet.
Jeg håber satme, at han sidder med benene oppe ved pejsen og ikke står på ski. Skulle nødigt lave en Neuer...

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 10. dec, 2024 16:38

AJJ skrev:
tirsdag, 10. dec, 2024 14:49
Redtothebone skrev:
tirsdag, 10. dec, 2024 13:50
Cynwal skrev:

Jeg håber satme, at han sidder med benene oppe ved pejsen og ikke står på ski. Skulle nødigt lave en Neuer...
Mon ikke isbjørneskindet foran pejsen har lidt tiltrækningskraft, hvis nu man kigger på billederne fra denne sladder-sprøjte ang. Mac Allisters private love-life: https://tribuna.com/en/news/liverpoolfc ... er-friend/
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 10. dec, 2024 17:16

Det er så ikke lige verdens største stadion vi spiller på i aften;
Billede

Her er det set lidt mere fra oven:
Billede
Kapaciteten er opgivet til 14.624 tilskuere.

Det ser heldigvis ud til tørvejer i Girona i aften, ellers ku' det blive en våd fornøjelse for The Travelling Kop:
Billede
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 10. dec, 2024 17:40

Nå slot giver ikke en fuck han sparer ingen Alisson er tilbage.
YNWA

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 10. dec, 2024 17:44

Fingers crossed det ikke giver bagslag i form af skader, med så stærk en holdopstilling:

Billede

Det hører da heldigvis til sjældenhederne, at jeg kun har 3 rigtige i startopstillingen:
Billede

....og ud af de 3 jeg HAR rigtige, er Gomez og Nunez nok placeret forkert! :shock: :?
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 10. dec, 2024 17:49

Man kan sgu ikke være skarp hver gang Cynwal 🍻

Ps vi vinder 4-0
YNWA

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 10. dec, 2024 18:00