Indgangsbøn:
Kæft hvor er det mærkeligt! Sidste sæson ville jeg have givet en arm for at skrive et kampoplæg hvor vi sku' ,møde Real Madrid på Anfield i Champions League. Men jeg kan simpelthen ikke hidse mig op. Al fokus er på kampen på søndag, og de muligheder den indebærer. For min skyld ku' vi stille med U19/21, så vi var fri for at risikere flere skader inden på søndag. På den anden side forpligter det også at være i Champions League. Det er eksponering på den helt store klinge, og det er kampe som den, der kan gøre at vi kan holde Mo Salah og VVD. Trent vil jo muligvis hellere spille for modstanderen. Sagt på en anden måde: jeg er ligeglad med resultatet - men bliver da glad hvis vi vinder - men endnu mere glad, hvis vi slipper uden skader. For jeg tror det bliver den vante garde der får lov til at stille op, men mere om det til sidst i kamptråden. Til gengæld slipper vi alle for at sidde og råbe ad flimmerkassen, når Vinicius Jr. ligger og ruller rundt eller på anden måde opfører sig uterligt og uforskammet, eftersom han er ude med en skade.
Dommerteamet er hovedsageligt fra Frankrig, tilsat en enkelt italiener:

Indbyrdes statistik:

For en sjælden gangs skyld er vi oppe mod en modstander, som statistisk har overhånden.
Det har de på basis af følgende resultater i de indbyrdes opgør:

Kampene markeret med rødt er alle finaler i Chempions League (..og Mesterholdenes), og der har RM desværre 2 sejre mod 1 til LFC tilbage i 1981. Bemærk: Vi har ikke vundet over Real siden 2009, hvor de så til gengæld fik en sæk på Anfield med 4-0
Liverpool
Allison er kun tæt på at være tilbage i træning, så Kolde Kelleher på kassen. Trent er også tilbage i træning, men han gemmes til senere, så Bradley fra start. På VB må Robbo finde energi, da Tsimikas er ude med en ankelskade. . Midterforsvaret går jeg med VVD og Konaté,
På midtbanen skal Gravenberch selvfølgelig have lov til at måle sig selv mod Modrić, Camavinga, Bellingham, og det samme skal Macca og Szoboszlai, Macca og Konaté står for i øvrigt til karantæne i næste kamp (mod Girona ude) hvis de får et gult i morgen aften, men det tror jeg ikke Slot bekymrer sig om.
I front er nemt, for eftersom Mo Salah er mere "in than out" i startopstillingerne, så starter holdet Talismand. ...og så tror jeg Slot ku' fristes til at gentage successen med Gakpo og Diaz på venstre og centralt.
Så i mit hovede ser det sådan her ud:

hva sit' I derude....?