Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
LFC_20

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » fredag, 10. aug, 2012 23:16

Der være kig på en Kantspiller - Vi har - Borini, Downing, Sterling, Cole - til 2 pladser, dog kan Hendo, spille den ved nød :!:

- Mulige køb? - Adam Johnson?, Victor Moses?, Tello?, Ramirez?, Sinclair...?, en kanin trækkes op?

Dzagoev eller Konoplyenka kunne være spændende bekendtskaber i min bog :!: & Damiao..
Senest rettet af LFC_20 fredag, 10. aug, 2012 23:19, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » fredag, 10. aug, 2012 23:16

Emmy skrev:
LFC-Aaby skrev:Der er stadig snak om Sahin på leje. Det vil jeg så ikke fatte noget som helst af. Brug nu de sidste uger på at hente offensive kræfter. Drop alt andet.
Sahin er i den grad en offensiv forstærkning og vil helt uden tvivl være en klar forstærkning af truppen.
Ja, han er en offensiv midtbane. Men jeg påtænker at vi skal styrke de 3 forreste/kanter.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » fredag, 10. aug, 2012 23:27

Sahin vil imø. gøre et salg af Adam meget risikofrit, samtidig med at Shelvey kan lejes ud, hvilket jeg tror, Shelvey har brug for. Han har kvaliteterne, men han skal lære at præstere stabilt. I kampen mod Gomel startede han meget godt, men faldt så lidt ud, og han havde nogle ret vilde tacklinger, der tilsammen kunne have givet en udvisning. Og det er lidt det indtryk, jeg også har af Shelvey fra sidste sæson. Villa-kampen er den eneste optræden, hvor jeg var imponeret af Shelvey sådan jævnt fordelt over hele kampen.

Den centrale midtbane er nok den vigtigste komponent i Rodgers' system, og jeg tror, at han mener, at så længe den er god, så kan det ikke gå helt galt. Gerrard, Lucas, Allen, Sahin, Henderson og Spearing vil da også samlet være utrolig stærk.

Og hvis det samtidig kan generere nogle pund til køb af offensive spillere, så er jeg positivt stemt. Jeg har det dog lidt svært med, at LFC muligvis bare låner Sahin. Det kan forsvares med, at det kan gavne Shelveys personlige udvikling, men det vil stadigvæk være en lidt bitter smag i munden, hvis LFC blot er med til at gøre Sahin køreklar til Real Madrid.

Et køb med en tilbagekøbsklausul er jeg mere venlig stemt overfor, da det i så fald er mere sandsynligt, at Sahin ikke skifter tilbage til RM.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

No maam

Indlæg af No maam » lørdag, 11. aug, 2012 09:48

LFC_20 skrev:Der være kig på en Kantspiller - Vi har - Borini, Downing, Sterling, Cole - til 2 pladser, dog kan Hendo, spille den ved nød :!:
Du så tilsyneladene ikke fodbold sidste sæson!

Brugeravatar
Ynwa-23
Geografisk sted: Anfield Road, Liverpool, Merseyside L4 0TH
Alder: 33

Indlæg af Ynwa-23 » lørdag, 11. aug, 2012 10:09

No maam skrev:
LFC_20 skrev:Der være kig på en Kantspiller - Vi har - Borini, Downing, Sterling, Cole - til 2 pladser, dog kan Hendo, spille den ved nød :!:
Hvordan skal det forstås?
Neymar is the Justin Bieber of football. Brilliant on the old You Tube. Cat piss in reality.

Brugeravatar
Jæger
Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
Alder: 38

Indlæg af Jæger » lørdag, 11. aug, 2012 10:15

Mit ønske scenarie vil helt klart være at man henter Ramirez til pladsen på højre side af de 3 forreste og Sahin til at konkurrere med Gerrard på pladsen bag de 3 forreste. Et lån hvor Sahin skal betales i løn og så kan vi måske hente Ramirez for 16 millioner pund - kan man så få 5-6 stykker for Adam, så er Sahins løn dækket godt af.

Reina
Jonno, Skrtel, Agger, Jose
Allen, Gerrard, Lucas
Ramirez, Borini, Suarez

Brugeravatar
muggedhino

Indlæg af muggedhino » lørdag, 11. aug, 2012 10:28

Ynwa-23 skrev:
No maam skrev:
Vel at Hendo IKKE kan spille kant og der er jeg meget enig...
Håber virkelig også der kommer en teknisk stærk, hurtig, driblestærk og god afslutter til klubben snarest.

Brugeravatar
Ynwa-23
Geografisk sted: Anfield Road, Liverpool, Merseyside L4 0TH
Alder: 33

Indlæg af Ynwa-23 » lørdag, 11. aug, 2012 10:33

muggedhino skrev:
Ynwa-23 skrev:
No maam skrev:
Håber virkelig også der kommer en teknisk stærk, hurtig, driblestærk og god afslutter til klubben snarest.

Det sjovt som øjnene ser forskelligt, han er ikke den fødte kant, men jeg ser han stadig som værende en af de mest kompetente i truppen(11-12)
Neymar is the Justin Bieber of football. Brilliant on the old You Tube. Cat piss in reality.

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » lørdag, 11. aug, 2012 11:14

Ynwa-23 skrev:
muggedhino skrev:
Ynwa-23 skrev:
No maam skrev:

Det sjovt som øjnene ser forskelligt, han er ikke den fødte kant, men jeg ser han stadig som værende en af de mest kompetente i truppen(11-12)
Prøv at læse igen :!: - Skriver at Hendo kun skal spille kantspiller i NØD! - Altså hvis vi ikke har flere "rigtige kantspillere"! - Jeg ønsker mig jo lige præcis endnu en kantspiller til klubben :director:

Brugeravatar
Bob
Alder: 34

Indlæg af Bob » lørdag, 11. aug, 2012 11:18

LFC_20 skrev:
Ynwa-23 skrev:
muggedhino skrev:
Ynwa-23 skrev:
No maam skrev:

Prøv at læse igen :!: - Skriver at Hendo kun skal spille kantspiller i NØD! - Altså hvis vi ikke har flere "rigtige kantspillere"! - Jeg ønsker mig jo lige præcis endnu en kantspiller til klubben :director:
Henderson kan IKKE spille kant i en 4 3 3. Slut.

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » lørdag, 11. aug, 2012 11:24

Bob skrev:
LFC_20 skrev:
Ynwa-23 skrev:
muggedhino skrev:
Ynwa-23 skrev:
No maam skrev:

Henderson kan IKKE spille kant i en 4 3 3. Slut.
Enig, også derfor jeg ville fortrække hvis vi får en kantspiller mere ind, så vi ikke lige pludseligt står med problemet... :headbang:

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » lørdag, 11. aug, 2012 13:04

Tror desværre ikke vi får hentet flere spillere (medmindre nogen vigtige sælges selvfølgelig). BR har flere gange udtalt at han lige fra start ville forbedre truppen, så hurtigt som muligt, men at prisen altid stiger når LFC er interesseret. Jeg tror ikke Brendan køber, bare for at købe, og han ved hvad spillerne er værd. Bliver dette truppen til den nye sæson, så er vi skidt kørende.
Borini og Allen er fine køb, men så heller ikke bedre... Og vi mangler meget mere.
Jeg forventer intet, så bliver jeg ikke skuffet.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » lørdag, 11. aug, 2012 13:16

LFC-Aaby skrev:Tror desværre ikke vi får hentet flere spillere (medmindre nogen vigtige sælges selvfølgelig). BR har flere gange udtalt at han lige fra start ville forbedre truppen, så hurtigt som muligt, men at prisen altid stiger når LFC er interesseret. Jeg tror ikke Brendan køber, bare for at købe, og han ved hvad spillerne er værd. Bliver dette truppen til den nye sæson, så er vi skidt kørende.
Borini og Allen er fine køb, men så heller ikke bedre... Og vi mangler meget mere.
Hvis vi med vores nuværende trup vil være skidt kørende i den kommende sæson, og Rodgers alligevel ikke vil give det, andre klubber kræver for hans targets, men foretrækker at køre videre med vores nuværende svage og smalle trup, ja så ved han jo netop ikke, hvad spillerne er værd.

Som jeg ser det, er den eneste grund til, at Rodgers skulle undlade at hente flere spillere ind, hvis FSG ikke er villige til at spytte flere penge i truppen - og det ville jeg som nævnt flere gange før finde yderst besynderligt. Vi har brugt omkring £20m net i år, og har samtidig mindsket vores ugentlige lønudgift med henimod £3-4m efter at have sagt farvel til Kuyt, Maxi, Bellamy og Aquilani. Fire afgange, der i øvrigt har efterladt os mere end almindeligt tyndt besatte på de offensive midtbanepladser, hvorfor den sportslige betydning af at hente en ny mand ind dér vil være enorm.

Der kommer som minimum én signing mere før vinduet lukker. Det er jeg 99% sikker på. Om det bliver en transfer eller et lån er ikke til at vide, men truppen er udvidet med i hvert fald én og måske også to navne inden vinduet lukker. Det vil jeg gerne sætte et pint på højkant på :alcohol:

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 37

Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Callesen » lørdag, 11. aug, 2012 13:29

Håber nu på vi kan finde en back up til Lucas. Vi er sårbare hvis han er ude i længere tid igen. Det så vi tydeligt isidste sæson. Om deg skal være en ung knægt eller gammel ræv er lidt hip som hap. Personenskal dog være indstillet på at spilletiden mest skal findes for reserverne og pokal kampene.

Men ellers noget til kanterne. Så hjælper det så småt på det.

Brugeravatar
Bob
Alder: 34

Indlæg af Bob » lørdag, 11. aug, 2012 13:30

Aarde skrev:
LFC-Aaby skrev:Tror desværre ikke vi får hentet flere spillere (medmindre nogen vigtige sælges selvfølgelig). BR har flere gange udtalt at han lige fra start ville forbedre truppen, så hurtigt som muligt, men at prisen altid stiger når LFC er interesseret. Jeg tror ikke Brendan køber, bare for at købe, og han ved hvad spillerne er værd. Bliver dette truppen til den nye sæson, så er vi skidt kørende.
Hvis vi med vores nuværende trup vil være skidt kørende i den kommende sæson, og Rodgers alligevel ikke vil give det, andre klubber kræver for hans targets, men foretrækker at køre videre med vores nuværende svage og smalle trup, ja så ved han jo netop ikke, hvad spillerne er værd.

Som jeg ser det, er den eneste grund til, at Rodgers skulle undlade at hente flere spillere ind, hvis FSG ikke er villige til at spytte flere penge i truppen - og det ville jeg som nævnt flere gange før finde yderst besynderligt. Vi har brugt omkring £20m net i år, og har samtidig mindsket vores ugentlige lønudgift med henimod £3-4m efter at have sagt farvel til Kuyt, Maxi, Bellamy og Aquilani. Fire afgange, der i øvrigt har efterladt os mere end almindeligt tyndt besatte på de offensive midtbanepladser, hvorfor den sportslige betydning af at hente en ny mand ind dér vil være enorm.

Der kommer som minimum én signing mere før vinduet lukker. Det er jeg 99% sikker på. Om det bliver en transfer eller et lån er ikke til at vide, men truppen er udvidet med i hvert fald én og måske også to navne inden vinduet lukker. Det vil jeg gerne sætte et pint på højkant på :alcohol:
Det tror jeg personligt ikke at du skal være alt for sikker på. FSG's strategi inkludere jo også at ungdomsspillere skal spille en rolle på første holdet, så derfor tror jeg den bredde der måske mangler med afgangen af nævnte spillere, i højere grad skal dækkes ind af ungdomsspillere. Dog tror jeg alligevel på vi henter en enkelt spiller til. Ellers har al snakken om at der arbejdes hårdt på transfer i kulisserne i hvert fald været noget bavl.

Besvar