- Mulige køb? - Adam Johnson?, Victor Moses?, Tello?, Ramirez?, Sinclair...?, en kanin trækkes op?
Dzagoev eller Konoplyenka kunne være spændende bekendtskaber i min bog

Ja, han er en offensiv midtbane. Men jeg påtænker at vi skal styrke de 3 forreste/kanter.Emmy skrev:Sahin er i den grad en offensiv forstærkning og vil helt uden tvivl være en klar forstærkning af truppen.LFC-Aaby skrev:Der er stadig snak om Sahin på leje. Det vil jeg så ikke fatte noget som helst af. Brug nu de sidste uger på at hente offensive kræfter. Drop alt andet.
Du så tilsyneladene ikke fodbold sidste sæson!LFC_20 skrev:Der MÅ være kig på en Kantspiller - Vi har - Borini, Downing, Sterling, Cole - til 2 pladser, dog kan Hendo, spille den ved nød
Hvordan skal det forstås?No maam skrev:Du så tilsyneladene ikke fodbold sidste sæson!LFC_20 skrev:Der MÅ være kig på en Kantspiller - Vi har - Borini, Downing, Sterling, Cole - til 2 pladser, dog kan Hendo, spille den ved nød
Vel at Hendo IKKE kan spille kant og der er jeg meget enig...Ynwa-23 skrev:Hvordan skal det forstås?No maam skrev:Du så tilsyneladene ikke fodbold sidste sæson!LFC_20 skrev:Der MÅ være kig på en Kantspiller - Vi har - Borini, Downing, Sterling, Cole - til 2 pladser, dog kan Hendo, spille den ved nød
muggedhino skrev:Vel at Hendo IKKE kan spille kant og der er jeg meget enig...Ynwa-23 skrev:Hvordan skal det forstås?No maam skrev:Du så tilsyneladene ikke fodbold sidste sæson!LFC_20 skrev:Der MÅ være kig på en Kantspiller - Vi har - Borini, Downing, Sterling, Cole - til 2 pladser, dog kan Hendo, spille den ved nød
Håber virkelig også der kommer en teknisk stærk, hurtig, driblestærk og god afslutter til klubben snarest.
Prøv at læse igenYnwa-23 skrev:muggedhino skrev:Vel at Hendo IKKE kan spille kant og der er jeg meget enig...Ynwa-23 skrev:Hvordan skal det forstås?No maam skrev:Du så tilsyneladene ikke fodbold sidste sæson!LFC_20 skrev:Der MÅ være kig på en Kantspiller - Vi har - Borini, Downing, Sterling, Cole - til 2 pladser, dog kan Hendo, spille den ved nød
Håber virkelig også der kommer en teknisk stærk, hurtig, driblestærk og god afslutter til klubben snarest.
Det sjovt som øjnene ser forskelligt, han er ikke den fødte kant, men jeg ser han stadig som værende en af de mest kompetente i truppen(11-12)
Henderson kan IKKE spille kant i en 4 3 3. Slut.LFC_20 skrev:Prøv at læse igenYnwa-23 skrev:muggedhino skrev:Vel at Hendo IKKE kan spille kant og der er jeg meget enig...Ynwa-23 skrev:Hvordan skal det forstås?No maam skrev:Du så tilsyneladene ikke fodbold sidste sæson!LFC_20 skrev:Der MÅ være kig på en Kantspiller - Vi har - Borini, Downing, Sterling, Cole - til 2 pladser, dog kan Hendo, spille den ved nød
Det sjovt som øjnene ser forskelligt, han er ikke den fødte kant, men jeg ser han stadig som værende en af de mest kompetente i truppen(11-12)- Skriver at Hendo kun skal spille kantspiller i NØD! - Altså hvis vi ikke har flere "rigtige kantspillere"! - Jeg ønsker mig jo lige præcis endnu en kantspiller til klubben
Enig, også derfor jeg ville fortrække hvis vi får en kantspiller mere ind, så vi ikke lige pludseligt står med problemet...Bob skrev:Henderson kan IKKE spille kant i en 4 3 3. Slut.LFC_20 skrev:Prøv at læse igenYnwa-23 skrev:muggedhino skrev:Vel at Hendo IKKE kan spille kant og der er jeg meget enig...Ynwa-23 skrev:Hvordan skal det forstås?No maam skrev:Du så tilsyneladene ikke fodbold sidste sæson!LFC_20 skrev:Der MÅ være kig på en Kantspiller - Vi har - Borini, Downing, Sterling, Cole - til 2 pladser, dog kan Hendo, spille den ved nød
Det sjovt som øjnene ser forskelligt, han er ikke den fødte kant, men jeg ser han stadig som værende en af de mest kompetente i truppen(11-12)- Skriver at Hendo kun skal spille kantspiller i NØD! - Altså hvis vi ikke har flere "rigtige kantspillere"! - Jeg ønsker mig jo lige præcis endnu en kantspiller til klubben
Hvis vi med vores nuværende trup vil være skidt kørende i den kommende sæson, og Rodgers alligevel ikke vil give det, andre klubber kræver for hans targets, men foretrækker at køre videre med vores nuværende svage og smalle trup, ja så ved han jo netop ikke, hvad spillerne er værd.LFC-Aaby skrev:Tror desværre ikke vi får hentet flere spillere (medmindre nogen vigtige sælges selvfølgelig). BR har flere gange udtalt at han lige fra start ville forbedre truppen, så hurtigt som muligt, men at prisen altid stiger når LFC er interesseret. Jeg tror ikke Brendan køber, bare for at købe, og han ved hvad spillerne er værd. Bliver dette truppen til den nye sæson, så er vi skidt kørende.
Borini og Allen er fine køb, men så heller ikke bedre... Og vi mangler meget mere.
Jeg forventer intet, så bliver jeg ikke skuffet.
Det tror jeg personligt ikke at du skal være alt for sikker på. FSG's strategi inkludere jo også at ungdomsspillere skal spille en rolle på første holdet, så derfor tror jeg den bredde der måske mangler med afgangen af nævnte spillere, i højere grad skal dækkes ind af ungdomsspillere. Dog tror jeg alligevel på vi henter en enkelt spiller til. Ellers har al snakken om at der arbejdes hårdt på transfer i kulisserne i hvert fald været noget bavl.Aarde skrev:Hvis vi med vores nuværende trup vil være skidt kørende i den kommende sæson, og Rodgers alligevel ikke vil give det, andre klubber kræver for hans targets, men foretrækker at køre videre med vores nuværende svage og smalle trup, ja så ved han jo netop ikke, hvad spillerne er værd.LFC-Aaby skrev:Tror desværre ikke vi får hentet flere spillere (medmindre nogen vigtige sælges selvfølgelig). BR har flere gange udtalt at han lige fra start ville forbedre truppen, så hurtigt som muligt, men at prisen altid stiger når LFC er interesseret. Jeg tror ikke Brendan køber, bare for at købe, og han ved hvad spillerne er værd. Bliver dette truppen til den nye sæson, så er vi skidt kørende.
Borini og Allen er fine køb, men så heller ikke bedre... Og vi mangler meget mere.
Jeg forventer intet, så bliver jeg ikke skuffet.
Som jeg ser det, er den eneste grund til, at Rodgers skulle undlade at hente flere spillere ind, hvis FSG ikke er villige til at spytte flere penge i truppen - og det ville jeg som nævnt flere gange før finde yderst besynderligt. Vi har brugt omkring £20m net i år, og har samtidig mindsket vores ugentlige lønudgift med henimod £3-4m efter at have sagt farvel til Kuyt, Maxi, Bellamy og Aquilani. Fire afgange, der i øvrigt har efterladt os mere end almindeligt tyndt besatte på de offensive midtbanepladser, hvorfor den sportslige betydning af at hente en ny mand ind dér vil være enorm.
Der kommer som minimum én signing mere før vinduet lukker. Det er jeg 99% sikker på. Om det bliver en transfer eller et lån er ikke til at vide, men truppen er udvidet med i hvert fald én og måske også to navne inden vinduet lukker. Det vil jeg gerne sætte et pint på højkant på