Jeg synes stadig det kvalitetsmæssigt ser noget smalt ud. Især når skaderne kommer. Uden CL og hvis vores nærmest konkurrenter ikke forstærkede sig, ville truppen måske kunne kæmpe med i toppen.texy skrev:Jo, det var der i hvert fald en twitter-bruger, der påstod. Han konto er vist slettet nu.Oomph242 skrev: Er Keita klausulen, ikke kun for tyske klubber?
Vi skal spille PL, Cups og CL jeg vil mene vores trup er alt for smal. Flere kampe giver flere skader og mere trætte spillere...
Vi skal forstærke os, hvis vi igen vil i top 4 og gøre det godt i CL. Vores nærmeste konkurrenter ligger ikke på den lade side.
Ja, vi skal spille flere kampe. Men vi har også flere spillere. Vi har hentet Salah og Solanke (som jeg ikke ved hvor meget vil blive brugt). Hendo og Mané er tilbage fra længere skadesforløb. Vi har også Ings tilbage fra skade. Grujic (hvis niveau vi ikke kender så godt) er også blevet skadesfri. Og vi kan potentielt kalde på Sakho, selvom jeg tvivler på det. Og så er der ikke AFCON til at stjæle Mané.
Så i mine øjne er der allerede en større bredde. Og så skal vi vel også i denne sæson finde ud af, om spillere som Woodburn, Wilson og Gomez skal være fremtidige Liverpool-spillere? Og det finder vi ikke ud af, hvis de ikke får spilletid.
Det kan sagtens være, at jeg tager fejl, men jeg tror altså godt, at vi kan klare os til januar, hvis vi tror, at der så til den tid vil være mulighed for at hente VVD. Hvis det ikke ligger i kortene, at vi nogensinde (eller i hvert fald så længe han har kontrakt med Soton) kan få fat i VVD, så mener jeg også, at man skal ud og finde alternativet i dette transfervindue - forudsat at man ikke tror på, at Gomez på sigt vil være løsningen. For ellers skal man give Gomez nogle chancer.
Jeg synes bare stadig, der mangler spillere med kreativitet og fandenivolskhed der kan tage ansvar i truppen.. vores problemer mod småholdene, tror jeg ikke ændre sig som truppen ser ud nu.