Hermed siger han vel indirekte, at han ikke har lyst til at blive solgt.RedRedRed skrev:Come on, Borini. £90.000 om ugen?
Ellers er der i den grad tale om dårlig rådgivning fra Borini's agent.
Hermed siger han vel indirekte, at han ikke har lyst til at blive solgt.RedRedRed skrev:Come on, Borini. £90.000 om ugen?
Så blev det Coates der røg ud. Men kun lejet til Sunderland. Sunderland får en habil spiller, der passer godt til dem.Hekkem skrev:Kristoffer Peterson, Jordon Ibe og Suso lejes ud
Sebastian Coates, Jack Robinson, Oussama Assaidi, Fabio Borini, Lucas, Daniel Agger og Jose Enrique sælges.
Liverpool can confirm Sebastian Coates has joined Sunderland on a season-long loan deal.
The Uruguayan defender will spend the 2014-15 campaign at the Stadium of Light after completing a switch to the Black Cats today.
Coates has made 24 appearances and scored two goals for the Reds since joining from Nacional in August 2011.
Robbie_God_Fowler skrev:Hermed siger han vel indirekte, at han ikke har lyst til at blive solgt.RedRedRed skrev:Come on, Borini. £90.000 om ugen?
Ellers er der i den grad tale om dårlig rådgivning fra Borini's agent.
LFC_20 skrev:
Ambivalent, holder af Borini som spiller og person, virker til at have den rette mentalitet, men måske er QPR en god mulighed, selvom jeg tror han har brug for tryghed, som jeg ikke ved om Redknapp og QPR kan give ham - Han fik det jo i Sunderland, med Poyet og gjorde en god figur.
Fordi vi kan tjene penge på ham, og fordi, at han aldrig bliver god nok til et hold, der har ambitioner om de helt store titler.LFC_20 skrev:Hvorfor vil folk så gerne af med Borini? Der kommer altså ikke en ny ind, fordi han ryger - Ingen indikationer på det i hvertfald? - Det er vel udemærket at have ham som 4. angriber, hvor han kan få spilletid i cup kampene og nogle få PL kampe?
Hmm Kan sagtens se det du mener og det er jo argumentet der bruges og forståeligt nok, til en god pris - men tidligere var grunden at man så troede man fik et bedre alternativ ind + en god portion penge for Borini hvilket formentligt ikke sker nu her. Man mente hellere ikke Henderson var god nok på et tidspunkt? - Jeg tror Borini kan overraske, er også sikker på Borini vil holde en relativ god salgspris, selvom han først skulle blive solgt til januar eller næste sommer.Redmaniac skrev:Fordi vi kan tjene penge på ham, og fordi, at han aldrig bliver god nok til et hold, der har ambitioner om de helt store titler.LFC_20 skrev:Hvorfor vil folk så gerne af med Borini? Der kommer altså ikke en ny ind, fordi han ryger - Ingen indikationer på det i hvertfald? - Det er vel udemærket at have ham som 4. angriber, hvor han kan få spilletid i cup kampene og nogle få PL kampe?
LFC_20 skrev:Hmm Kan sagtens se det du mener og det er jo argumentet der bruges og forståeligt nok, til en god pris - men tidligere var grunden at man så troede man fik et bedre alternativ ind + en god portion penge for Borini hvilket formentligt ikke sker nu her. Man mente hellere ikke Henderson var god nok på et tidspunkt? - Jeg tror Borini kan overraske, er også sikker på Borini vil holde en relativ god salgspris, selvom han først skulle blive solgt til januar eller næste sommer.Redmaniac skrev:Fordi vi kan tjene penge på ham, og fordi, at han aldrig bliver god nok til et hold, der har ambitioner om de helt store titler.LFC_20 skrev:Hvorfor vil folk så gerne af med Borini? Der kommer altså ikke en ny ind, fordi han ryger - Ingen indikationer på det i hvertfald? - Det er vel udemærket at have ham som 4. angriber, hvor han kan få spilletid i cup kampene og nogle få PL kampe?
- De Liverpool fans som blandt andet på twitter, sviner ham til og kalder ham skældsord er bare ikke iorden. Jeg syntes stadig vi har behov for ham, eftersom vi ellers kun sidder med 3 angribere, en enkelt eller to skader, så kan vi, hvis Borini forsvinder, sidde med få kort på de forreste positioner.
Og igen kan jeg kun respekterer Borini's beslutning om at forblive i klubben og kæmpe for sin chance, hvilket har han ret til eftersom klubben har skrevet en kontrakt med ham. Jeg ser bare ikke fornuften i at skille sig af med ham, når der ikke er en erstatning klar, for vi har som klub, ikke behov for at sælge ham og om vi får 6-8 mio. pund næste år, eller 10 mio. pund i år, ser jeg ikke gøre den store forskel, da vi så i år vil sidde med en sikkerhed i 4. angriberer og en spiller vi kan bruge i de lidt mere "ligegyldige" capital one cup kampe og FA cup kampe, for vi har mange kampe i år.
Du kan ikke sammenligne ham med Henderson, da der er forskel på de kvaliteter, der skal til for at blive god på deres respektive pladser.LFC_20 skrev:Hmm Kan sagtens se det du mener og det er jo argumentet der bruges og forståeligt nok, til en god pris - men tidligere var grunden at man så troede man fik et bedre alternativ ind + en god portion penge for Borini hvilket formentligt ikke sker nu her. Man mente hellere ikke Henderson var god nok på et tidspunkt? - Jeg tror Borini kan overraske, er også sikker på Borini vil holde en relativ god salgspris, selvom han først skulle blive solgt til januar eller næste sommer.Redmaniac skrev:Fordi vi kan tjene penge på ham, og fordi, at han aldrig bliver god nok til et hold, der har ambitioner om de helt store titler.LFC_20 skrev:Hvorfor vil folk så gerne af med Borini? Der kommer altså ikke en ny ind, fordi han ryger - Ingen indikationer på det i hvertfald? - Det er vel udemærket at have ham som 4. angriber, hvor han kan få spilletid i cup kampene og nogle få PL kampe?
- De Liverpool fans som blandt andet på twitter, sviner ham til og kalder ham skældsord er bare ikke iorden. Jeg syntes stadig vi har behov for ham, eftersom vi ellers kun sidder med 3 angribere, en enkelt eller to skader, så kan vi, hvis Borini forsvinder, sidde med få kort på de forreste positioner.
Og igen kan jeg kun respekterer Borini's beslutning om at forblive i klubben og kæmpe for sin chance, hvilket har han ret til eftersom klubben har skrevet en kontrakt med ham. Jeg ser bare ikke fornuften i at skille sig af med ham, når der ikke er en erstatning klar, for vi har som klub, ikke behov for at sælge ham og om vi får 6-8 mio. pund næste år, eller 10 mio. pund i år, ser jeg ikke gøre den store forskel, da vi så i år vil sidde med en sikkerhed i 4. angriberer og en spiller vi kan bruge i de lidt mere "ligegyldige" capital one cup kampe og FA cup kampe, for vi har mange kampe i år.
Penge vejer tungere end spilletid. Det er en gammel nyhed. Jeg tror ikke han får mange muligheder. Måske han kan lave en 'Hendo', men jeg tror det ikke.ilusio skrev:Borrini bliver. En skam.