hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Robbie_God_Fowler

Re: hvem skal ud

Indlæg af Robbie_God_Fowler » mandag, 01. sep, 2014 20:51

RedRedRed skrev:Come on, Borini. £90.000 om ugen?

Hermed siger han vel indirekte, at han ikke har lyst til at blive solgt.

Ellers er der i den grad tale om dårlig rådgivning fra Borini's agent.

Repsej
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 53

Indlæg af Repsej » mandag, 01. sep, 2014 21:05

Er lige kommet hjem fra arbejde så det er begrænset hvad jeg har kunnet følge med.

Men såvidt jeg kan se har der været stille om Lucas. Intet nyt om ham?
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » mandag, 01. sep, 2014 21:17

Hekkem skrev:Kristoffer Peterson, Jordon Ibe og Suso lejes ud

Sebastian Coates, Jack Robinson, Oussama Assaidi, Fabio Borini, Lucas, Daniel Agger og Jose Enrique sælges.
Så blev det Coates der røg ud. Men kun lejet til Sunderland. Sunderland får en habil spiller, der passer godt til dem.
http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... nd-on-loan
Liverpool can confirm Sebastian Coates has joined Sunderland on a season-long loan deal.

The Uruguayan defender will spend the 2014-15 campaign at the Stadium of Light after completing a switch to the Black Cats today.

Coates has made 24 appearances and scored two goals for the Reds since joining from Nacional in August 2011.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » mandag, 01. sep, 2014 21:26

Robbie_God_Fowler skrev:
RedRedRed skrev:Come on, Borini. £90.000 om ugen?

Hermed siger han vel indirekte, at han ikke har lyst til at blive solgt.

Ellers er der i den grad tale om dårlig rådgivning fra Borini's agent.

Forhelvede, få nu lukket den handel. Irriterende med hans julelege...

Hvis altså rygtet er sandt.

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » mandag, 01. sep, 2014 21:47

Hvorfor vil folk så gerne af med Borini? Der kommer altså ikke en ny ind, fordi han ryger - Ingen indikationer på det i hvertfald? - Det er vel udemærket at have ham som 4. angriber, hvor han kan få spilletid i cup kampene og nogle få PL kampe? :dontknow:

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » mandag, 01. sep, 2014 22:00

LFC_20 skrev:

Ambivalent, holder af Borini som spiller og person, virker til at have den rette mentalitet, men måske er QPR en god mulighed, selvom jeg tror han har brug for tryghed, som jeg ikke ved om Redknapp og QPR kan give ham - Han fik det jo i Sunderland, med Poyet og gjorde en god figur.

Jeg tror Borini bliver. Igen hans løn er for høj.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Redmaniac
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Indlæg af Redmaniac » mandag, 01. sep, 2014 22:15

LFC_20 skrev:Hvorfor vil folk så gerne af med Borini? Der kommer altså ikke en ny ind, fordi han ryger - Ingen indikationer på det i hvertfald? - Det er vel udemærket at have ham som 4. angriber, hvor han kan få spilletid i cup kampene og nogle få PL kampe? :dontknow:
Fordi vi kan tjene penge på ham, og fordi, at han aldrig bliver god nok til et hold, der har ambitioner om de helt store titler.

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » mandag, 01. sep, 2014 22:31

Redmaniac skrev:
LFC_20 skrev:Hvorfor vil folk så gerne af med Borini? Der kommer altså ikke en ny ind, fordi han ryger - Ingen indikationer på det i hvertfald? - Det er vel udemærket at have ham som 4. angriber, hvor han kan få spilletid i cup kampene og nogle få PL kampe? :dontknow:
Fordi vi kan tjene penge på ham, og fordi, at han aldrig bliver god nok til et hold, der har ambitioner om de helt store titler.
Hmm Kan sagtens se det du mener og det er jo argumentet der bruges og forståeligt nok, til en god pris - men tidligere var grunden at man så troede man fik et bedre alternativ ind + en god portion penge for Borini hvilket formentligt ikke sker nu her. Man mente hellere ikke Henderson var god nok på et tidspunkt? - Jeg tror Borini kan overraske, er også sikker på Borini vil holde en relativ god salgspris, selvom han først skulle blive solgt til januar eller næste sommer.

- De Liverpool fans som blandt andet på twitter, sviner ham til og kalder ham skældsord er bare ikke iorden. Jeg syntes stadig vi har behov for ham, eftersom vi ellers kun sidder med 3 angribere, en enkelt eller to skader, så kan vi, hvis Borini forsvinder, sidde med få kort på de forreste positioner.

Og igen kan jeg kun respekterer Borini's beslutning om at forblive i klubben og kæmpe for sin chance, hvilket har han ret til eftersom klubben har skrevet en kontrakt med ham. Jeg ser bare ikke fornuften i at skille sig af med ham, når der ikke er en erstatning klar, for vi har som klub, ikke behov for at sælge ham og om vi får 6-8 mio. pund næste år, eller 10 mio. pund i år, ser jeg ikke gøre den store forskel, da vi så i år vil sidde med en sikkerhed i 4. angriberer og en spiller vi kan bruge i de lidt mere "ligegyldige" capital one cup kampe og FA cup kampe, for vi har mange kampe i år.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » mandag, 01. sep, 2014 22:47

LFC_20 skrev:
Redmaniac skrev:
Hmm Kan sagtens se det du mener og det er jo argumentet der bruges og forståeligt nok, til en god pris - men tidligere var grunden at man så troede man fik et bedre alternativ ind + en god portion penge for Borini hvilket formentligt ikke sker nu her. Man mente hellere ikke Henderson var god nok på et tidspunkt? - Jeg tror Borini kan overraske, er også sikker på Borini vil holde en relativ god salgspris, selvom han først skulle blive solgt til januar eller næste sommer.

- De Liverpool fans som blandt andet på twitter, sviner ham til og kalder ham skældsord er bare ikke iorden. Jeg syntes stadig vi har behov for ham, eftersom vi ellers kun sidder med 3 angribere, en enkelt eller to skader, så kan vi, hvis Borini forsvinder, sidde med få kort på de forreste positioner.

Og igen kan jeg kun respekterer Borini's beslutning om at forblive i klubben og kæmpe for sin chance, hvilket har han ret til eftersom klubben har skrevet en kontrakt med ham. Jeg ser bare ikke fornuften i at skille sig af med ham, når der ikke er en erstatning klar, for vi har som klub, ikke behov for at sælge ham og om vi får 6-8 mio. pund næste år, eller 10 mio. pund i år, ser jeg ikke gøre den store forskel, da vi så i år vil sidde med en sikkerhed i 4. angriberer og en spiller vi kan bruge i de lidt mere "ligegyldige" capital one cup kampe og FA cup kampe, for vi har mange kampe i år.

Jeg tror han vil tilbage til Italien, men venter på LFC sænker salgsprisen. Så han kan få økonomisk mest muligt ud af et skifte.

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » mandag, 01. sep, 2014 23:00

@Oomph242

Tror muligvis du har ret - Både Inter & Milan har udtrykt interesse, men kun på lån, måske han håber på et sidste sekunds bud?

Redmaniac
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Indlæg af Redmaniac » mandag, 01. sep, 2014 23:03

LFC_20 skrev:
Redmaniac skrev:

Du kan ikke sammenligne ham med Henderson, da der er forskel på de kvaliteter, der skal til for at blive god på deres respektive pladser.

Borini har et godt blik for spillet, og er vel en "ok" afslutter. Problemet er, at han teknisk ikke har niveauet til at sætte en mand af eller indgå i lynhurtige 1-2 kombinationer. Han skal, som jeg ser det, spilles centralt i banen sammen med en anden angriber, der kan give mere plads, da han bidrager med rigtig gode løb i feltet. Det skriver jeg til trods for, at han havde en ganske fin sæson på kanten for Sunderland, men der er altså bare forskel på at spille kant i Sunderland og Liverpool. Som forreste angriber hos os, vil han blive fjerde valg, hvilket på ingen måde er gunstigt for en spiller i starten af tyverne.

Jeg ved godt, at det var allerførste træningskamp og man ikke kan lægge for meget i det, men jeg synes, at han var abnormt dårlig mod Brøndby, som er en modstander, hvor man kunne forvente, at han skulle kunne gøre en forskel.
¨
Borini er en ganske sympatisk fyr, der kæmper for det, men han har altså ingen fremtid hos os med det udvalg af spillere, vi har nu. Han skulle gøre sig selv den tjeneste at finde en klub, hvor han kunne få lov at spille lidt mere centralt i banen - eventuelt sammen med en anden angrebsmakker. Jeg forstår godt, at han ikke vil til Sunderland, hvis han har udsigt til at spille på kanten igen, men mon ikke Arry ville kunne trylle en angrebsplads frem til ham i QPR?

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af Surf » mandag, 01. sep, 2014 23:13

Om end Borini ikke lader til at have det rette tekniske niveau, har jeg ikke noget imod at beholde ham, mest fordi det er rart med 4 angribere når vi nu ser ud til at være bedst med to af slagsen på banen samtidig.

Og så gad jeg faktisk godt se Borini på toppen i vores 4-4(diamant)-2. Med Hendersons blik for spillet, Gerrards quaterback afleveringer og den plads, Sterling og Sturridge trækker, så tror jeg at hans spidskompetence - de kloge direkte løb - på sin vis kunne komme til sin ret. Men igen: kan han ikke tæmme bolden kan det vel være det samme. Kunne dog være sjovt at se.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » mandag, 01. sep, 2014 23:13

Borrini bliver. En skam.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 50
Kontakt:

Indlæg af Mugge » mandag, 01. sep, 2014 23:33

Assaidi med endnu et udlån til Stoke:
http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... -loan-deal

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 01. sep, 2014 23:36

ilusio skrev:Borrini bliver. En skam.
Penge vejer tungere end spilletid. Det er en gammel nyhed. Jeg tror ikke han får mange muligheder. Måske han kan lave en 'Hendo', men jeg tror det ikke.

Besvar