Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Boye

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Boye » søndag, 22. feb, 2009 15:03

hvepse skrev:@Boye:
De fleste kan vel fås for penge ;) Men ellers er jeg helt enig, og så også gerne Milito i klubben, hvis han kan erhverves billigt, da han nærmer sig de 30. Så der er ikke ret mange år tilbage i ham.
Haha :) du siger noget..

Peter From

Indlæg af Peter From » mandag, 23. feb, 2009 22:08

hvepse skrev:@Boye:
De fleste kan vel fås for penge ;) Men ellers er jeg helt enig, og så også gerne Milito i klubben, hvis han kan erhverves billigt, da han nærmer sig de 30. Så der er ikke ret mange år tilbage i ham.
Men smækker han 15-20 ind i de næste to sæsonner, hvilket kunne tippe mesterskabet i den rigtige retning, så behøver han heller ikke at have mere end de to år i sig, han er jo nok noget billigegere end andre spillere, der laver mål i samme omfang, men er der nogen der kender ha godt nok til at sige at han også kan score mod de helt tætpakkede forsvar?

Jonas Lassen
Geografisk sted: Lindholm
Alder: 39

Indlæg af Jonas Lassen » tirsdag, 24. feb, 2009 12:19

Min indkøbsliste til sommer
Ny højre back
2 stk vinger
1 angriber

Jeg ser meget gerne at vi henter Silva eller Young, realistisk eller ej. Vi bør prøv. En offensiv højre back der fomår at lave gode indlæg.
En god angriber der bed at haner 2. valg.
Liverpool Football Club Lindholm Branch
Formand
LFCLB - 3

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » tirsdag, 24. feb, 2009 13:02

Jonas Lassen skrev:Min indkøbsliste til sommer
Ny højre back
2 stk vinger
1 angriber

Jeg ser meget gerne at vi henter Silva eller Young, realistisk eller ej. Vi bør prøv. En offensiv højre back der fomår at lave gode indlæg.
Jeg har nu flere gange set Silva spille, og jeg mener ikke han kan bruges som Winger, som hængende angriber på Gerrards plads ja, men ikke som Winger, han går meget ind i banen og det ville ikke gavne vores spil mere end hvis vi havde Yossi på kanten.
Og hvorfor en ny højre back ?
Arbeloa er der ganske udemærket og han vokser med opgaven, derimod en ny venstre back, det ville være mere trængende.
Billede

SaibotDK
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af SaibotDK » tirsdag, 24. feb, 2009 13:03

Ny højre back
2 stk vinger
1 angriber

Og en central midtbanespiller a la Barry. Kan ikke se Lucas bidrage med mere på den midtbane.

Jonas Lassen

Indlæg af Jonas Lassen » tirsdag, 24. feb, 2009 13:17

SaibotDK skrev:
Ny højre back
2 stk vinger
1 angriber

Og en central midtbanespiller a la Barry. Kan ikke se Lucas bidrage med mere på den midtbane.
Enig Lucas er ikke i vores trup efter ferien. Barry vil være en god forstærkning, men der er andrepladser vi skal forstærke os på først.
Formand
LFCLB - 3

Jonas Lassen

Indlæg af Jonas Lassen » tirsdag, 24. feb, 2009 13:19

Xenne skrev:
Ny højre back
2 stk vinger
1 angriber

Jeg har nu flere gange set Silva spille, og jeg mener ikke han kan bruges som Winger, som hængende angriber på Gerrards plads ja, men ikke som Winger, han går meget ind i banen og det ville ikke gavne vores spil mere end hvis vi havde Yossi på kanten.
Og hvorfor en ny højre back ?
Arbeloa er der ganske udemærket og han vokser med opgaven, derimod en ny venstre back, det ville være mere trængende.
Jeg er ikke enig mht Arbelo jeg snes han er elendig back. Jeg har tilgengæld stor tro på Insua for næste sæson.
Silva er klasser bedre end Bena, så jeg så meget gerne at vi købte ham.
Formand
LFCLB - 3

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » tirsdag, 24. feb, 2009 17:25

Gode bud Lassen. Dog længes jeg ligesom andre klart mere efter en venstre back end en højre, medmindre Rafa gør Insua til starter - så mener jeg vi bør satse på ham. Under alle omstændigheder synes jeg Arbeloa er god nok, jeg ser ingen grund til at erstatte ham med nogen, medmindre vi kan få Lahm.

Som jeg skrev i Dagens Kampe-tråden, er min mund løbet kraftigt i vand, hver gang jeg har set Lennon spille i denne sæson; han har et imponerende flow i sit spil, han får en gepard i løb til at ligne en powerwalker på 77 og vigtigst af alt er hans indlæg og ikke mindst blik for spillet blevet klasser bedre i år - og så er han sandsynligvis billig.
Derudover er Ashley Young klart min drøm til vores venstrekant. Han er simpelthen fantastisk. En angriber er jeg egentlig ligeglad med, hvis vi får de to nævnte kanter - så kan Kuyt komme op hvor han hører hjemme og agere makker/erstatning for Torres.

Vi ville imo være godt besat på alle pladser, måske pånær højreback, som ville afhænge meget af, om Degen kan holde sig skadesfri og om Darby har/får klassen til at være reserve i Premier League.

Pepe, Cavalieri

Arbeloa, Degen(?), Darby(?)
Carra, Skrtel, Agger, Hyppen (evt. Hobbs)
Insua, Aurelio, Dossena(?)

Alonso, Gerrard, Masch, Lucas (evt. Plessis)
Lennon, Yossi, Kuyt
Young, Riera, Babel

Torres, Kuyt, Babel (evt. N'gog og Nemeth)
(og måske Owen, hvis vi napper ham gratis til sommer..?)

Og vi vil have to rigtig stærke start 11'ere (afhængigt af systemet):

--------------- pepe ---------------

arbeloa -- skrtel -- carra -- insua

lennon - alonso - gerrard - young

--------- torres --- kuyt -----------

Alternativt:

--------------- pepe ---------------

arbeloa -- skrtel -- carra -- insua

--------- masch --- alonso --------

lennon ------ gerrard ------ young

--------------- torres --------------

Rafa... sæt i gang!

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » tirsdag, 24. feb, 2009 17:44

Jeg savler over den sidste opstilling aarde. Shit den ville være vild at have. Har vi så gode kanter, er vi heller ikke så afhængige af vores midterforsvar, som skal fungere som igangsættere. Derfor vil Agger nok heller ikke blive savnet så meget, hvis vi endte med så dygtige fløje, der virkelig er fløje. Men er Agger til rådighed, så burde vi også kunne se rigtig flot fodbold fra vores side af, da vi har ekstremt gode boldspillere i samtlige rækker så.

Så begynder man at spekulere på, om det egentlig ikke kun er vores backs, der ikke er verdensklasse, selvom de er ganske hæderlige. Arbeloa har udviklet sig rigtig flot i år, mens jeg er mest nervøs for vores venstre back. Baseret på de fire kampe, Insua fik, så har han gjort det bedst, men jeg vil se mere fra ham, før pladsen er hans, selvom Dossena er alt for dårlig og Aurelio for skadet.

Brugeravatar
Xenne

Indlæg af Xenne » tirsdag, 24. feb, 2009 17:58

Jonas Lassen skrev:
SaibotDK skrev:
Ny højre back
2 stk vinger
1 angriber

Enig Lucas er ikke i vores trup efter ferien. Barry vil være en god forstærkning, men der er andrepladser vi skal forstærke os på først.
Hvis man tager udgangspunkt i denne sæson har lucas ikke været god, men så ville Mascherano står for skud først.
Billede

ChinGanMew

Indlæg af ChinGanMew » tirsdag, 24. feb, 2009 20:22

Personligt håber jeg meget på, vi går Barry som første prioritet.
Sådan som jeg ser, det går Rafa efter at styre spillet igennem midtbanen og vi kan simpelthen ikke bygge vores spil videre op omkring Mascherano og Lucas taget i mente, hvad de har leveret på det seneste. Jeg mener, vores ideelle midtbane konstellation består af Gerrard - Alonso, men eftersom de logisk nok ikke kan spille alle 60 kampe på en sæson, bliver der nødtil at være en back-up som mest består af Mascherano - Lucas, og der mener jeg kæden knækker. For halvdelen af alle vores uafgjort i denne sæson har været med Lucas i startopstillingen. Jeg siger ikke, han er den eneste grund til vi har spillet så mange uafgjort, for der så mange faktorer. Men jeg tror bare, med Barry inde i stedet for Lucas ville kampe som Wigan, Stoke, Fullham osv måske havde været vundet og ikke blevet de kedelige uafgjorte som vi har været vidner til.

Nogle af fordele ved Barry er han kan spille så mange positioner. Venstre back, venstre midtbane og central midtbane, hvilket jeg tror Rafa vægter meget højt. Plus Barry er meget gode venner med Gerrard, og de har flere gange udtalt de ønskede at spille sammen en dag. I går blev han 28, så han har stadig nogle år i sig. Også kan han jo pga. hans kontrakt købes for slik til sommer, hvilket jeg big-time håber vi udnytter.

Hvis vi køber Barry, tror jeg heller ikke det bliver nødvendigt at købe en ekstra angriber, idet Gerrard så bare kommer til at få flere kampe oppe samme med Torres, hvilket jeg synes har virket klart bedst i denne sæson.
Prøv lige at forestille jer denne opstilling:

Reina
Arbeloa - Carra - Skrtel - Aurelio
Kuyt - Alonso - Barry - Riera
- - - - - Gerrard
- - - - - - - - - Torres

Jeg mener bestemt en opstilling af denne kaliber er mere bare en værdig mesterskabskandidat.
Senest rettet af ChinGanMew onsdag, 25. feb, 2009 16:36, rettet i alt 1 gang.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » tirsdag, 24. feb, 2009 20:26

ChinGanMew skrev:Personligt håber jeg meget på, vi går Barry som første prioritet.
Sådan som jeg ser, det går Rafa efter at styre spillet igennem midtbanen og vi kan simpelthen ikke bygge vores spil videre op omkring Mascherano og Lucas taget i mente, hvad de har leveret på det seneste. Jeg mener, vores ideelle midtbane konstellation består af Gerrard - Alonso, men eftersom de logisk nok ikke kan spille alle 60 kampe på en sæson, bliver der nødtil at være en back-up som mest består af Mascherano - Lucas, og der mener jeg kæden knækker. For halvdelen af alle vores uafgjort i denne sæson har været med Lucas i startopstillingen. Jeg siger ikke, han er den eneste grund til vi har spillet så mange uafgjort, for der så mange faktorer. Men jeg tror bare, med Barry inde i stedet for Lucas ville kampe som Wigan, Stoke, Fullham osv måske havde været vundet og ikke blevet de kedelige uafgjorte som vi har været vidner til.

Nogle af fordele ved Barry er han kan spille så mange positioner. Venstre back, venstre midtbane og central midtbane, hvilket jeg tror Rafa vægter meget højt. Plus Barry er meget gode venner med Gerrard, og de har flere gange udtalt de ønskede at spille sammen en dag. I går blev han 28, så han har stadig nogle år i sig. Også kan han jo pga. hans kontrakt købes for slik til sommer, hvilket jeg big-time håber vi udnytter.

Hvis vi køber Barry, tror jeg heller ikke det bliver nødvendigt at købe en ekstra angriber, idet Gerrard så bare kommer til at få flere kampe oppe samme med Torres, hvilket jeg synes har virket klart bedst i denne sæson.

Reina
- - - - - -Mascherano - - - - -
- - - - - Gerrard
- - - - - - - - - Torres

Jeg mener bestemt en opstilling af denne kaliber er mere bare en værdig mesterskabskandidat.
Det tror jeg bestemt også! Men mest fordi vi i så fald ville spille med en mand mere på banen end de andre hold ;)

Brugeravatar
Xenne

Indlæg af Xenne » tirsdag, 24. feb, 2009 20:27

Det er jo i kampe som Wigan, West ham osv. vi har brug for mere offensive midtbane folk, derfor er Mascherano jeg overflødig og ikke Lucas.
Syntes ikke det giver mening at have ham inde i Hjemmekampe hvor vi skal frem over banen og scorer.
Billede

SaibotDK
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af SaibotDK » onsdag, 25. feb, 2009 01:47

ChinGanMew skrev:Personligt håber jeg meget på, vi går Barry som første prioritet.

Reina
- - - - - -Mascherano - - - - -
- - - - - Gerrard
- - - - - - - - - Torres

Tak! Barry ind, Lucas ud så er den vist ikke længere.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 25. feb, 2009 11:57

@ ChinGanMew: Du har lige overbevist mig om vi endnu engang bør gå efter Barry, men dog stadig ikke på bekostning af Alonso. Der er bare så mange positive ting ved et eventuelt køb af Barry. Tilmed er han fremragende på dødbolde og så er han englænder, men ligesom Keane bliver Barry nød til at stille sig i skyggen af de store stjerner og i særdeleshed Gerrard som Keane også var venner med inden han kom til klubben. De to fungerede bare ikke sammen. Man kunne frygte det samme scenarie med Barry, men tror han er professionel nok til at falde godt ind på holdet og godt til i klubben.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Besvar