Hahahvepse skrev:@Boye:
De fleste kan vel fås for pengeMen ellers er jeg helt enig, og så også gerne Milito i klubben, hvis han kan erhverves billigt, da han nærmer sig de 30. Så der er ikke ret mange år tilbage i ham.

Hahahvepse skrev:@Boye:
De fleste kan vel fås for pengeMen ellers er jeg helt enig, og så også gerne Milito i klubben, hvis han kan erhverves billigt, da han nærmer sig de 30. Så der er ikke ret mange år tilbage i ham.
Men smækker han 15-20 ind i de næste to sæsonner, hvilket kunne tippe mesterskabet i den rigtige retning, så behøver han heller ikke at have mere end de to år i sig, han er jo nok noget billigegere end andre spillere, der laver mål i samme omfang, men er der nogen der kender ha godt nok til at sige at han også kan score mod de helt tætpakkede forsvar?hvepse skrev:@Boye:
Jeg har nu flere gange set Silva spille, og jeg mener ikke han kan bruges som Winger, som hængende angriber på Gerrards plads ja, men ikke som Winger, han går meget ind i banen og det ville ikke gavne vores spil mere end hvis vi havde Yossi på kanten.Jonas Lassen skrev:Min indkøbsliste til sommer
Ny højre back
2 stk vinger
1 angriber
Jeg ser meget gerne at vi henter Silva eller Young, realistisk eller ej. Vi bør prøv. En offensiv højre back der fomår at lave gode indlæg.
En god angriber der bed at haner 2. valg.
Og en central midtbanespiller a la Barry. Kan ikke se Lucas bidrage med mere på den midtbane.Jonas Lassen skrev:Min indkøbsliste til sommer
Ny højre back
2 stk vinger
1 angriber
Jeg ser meget gerne at vi henter Silva eller Young, realistisk eller ej. Vi bør prøv. En offensiv højre back der fomår at lave gode indlæg.
Enig Lucas er ikke i vores trup efter ferien. Barry vil være en god forstærkning, men der er andrepladser vi skal forstærke os på først.SaibotDK skrev:Og en central midtbanespiller a la Barry. Kan ikke se Lucas bidrage med mere på den midtbane.Jonas Lassen skrev:Min indkøbsliste til sommer
Ny højre back
2 stk vinger
1 angriber
Jeg er ikke enig mht Arbelo jeg snes han er elendig back. Jeg har tilgengæld stor tro på Insua for næste sæson.Xenne skrev:Jeg har nu flere gange set Silva spille, og jeg mener ikke han kan bruges som Winger, som hængende angriber på Gerrards plads ja, men ikke som Winger, han går meget ind i banen og det ville ikke gavne vores spil mere end hvis vi havde Yossi på kanten.Jonas Lassen skrev:Min indkøbsliste til sommer
Ny højre back
2 stk vinger
1 angriber
Og hvorfor en ny højre back ?
Arbeloa er der ganske udemærket og han vokser med opgaven, derimod en ny venstre back, det ville være mere trængende.
Hvis man tager udgangspunkt i denne sæson har lucas ikke været god, men så ville Mascherano står for skud først.Jonas Lassen skrev:Enig Lucas er ikke i vores trup efter ferien. Barry vil være en god forstærkning, men der er andrepladser vi skal forstærke os på først.SaibotDK skrev:Og en central midtbanespiller a la Barry. Kan ikke se Lucas bidrage med mere på den midtbane.Jonas Lassen skrev:Min indkøbsliste til sommer
Ny højre back
2 stk vinger
1 angriber
Det tror jeg bestemt også! Men mest fordi vi i så fald ville spille med en mand mere på banen end de andre holdChinGanMew skrev:Personligt håber jeg meget på, vi går Barry som første prioritet.
Sådan som jeg ser, det går Rafa efter at styre spillet igennem midtbanen og vi kan simpelthen ikke bygge vores spil videre op omkring Mascherano og Lucas taget i mente, hvad de har leveret på det seneste. Jeg mener, vores ideelle midtbane konstellation består af Gerrard - Alonso, men eftersom de logisk nok ikke kan spille alle 60 kampe på en sæson, bliver der nødtil at være en back-up som mest består af Mascherano - Lucas, og der mener jeg kæden knækker. For halvdelen af alle vores uafgjort i denne sæson har været med Lucas i startopstillingen. Jeg siger ikke, han er den eneste grund til vi har spillet så mange uafgjort, for der så mange faktorer. Men jeg tror bare, med Barry inde i stedet for Lucas ville kampe som Wigan, Stoke, Fullham osv måske havde været vundet og ikke blevet de kedelige uafgjorte som vi har været vidner til.
Nogle af fordele ved Barry er han kan spille så mange positioner. Venstre back, venstre midtbane og central midtbane, hvilket jeg tror Rafa vægter meget højt. Plus Barry er meget gode venner med Gerrard, og de har flere gange udtalt de ønskede at spille sammen en dag. I går blev han 28, så han har stadig nogle år i sig. Også kan han jo pga. hans kontrakt købes for slik til sommer, hvilket jeg big-time håber vi udnytter.
Hvis vi køber Barry, tror jeg heller ikke det bliver nødvendigt at købe en ekstra angriber, idet Gerrard så bare kommer til at få flere kampe oppe samme med Torres, hvilket jeg synes har virket klart bedst i denne sæson.
Prøv lige at forestille jer denne opstilling:
Reina
Arbeloa - Carra - Skrtel - Aurelio
- - - - - -Mascherano - - - - -
Kuyt - Alonso - Barry - Riera
- - - - - Gerrard
- - - - - - - - - Torres
Jeg mener bestemt en opstilling af denne kaliber er mere bare en værdig mesterskabskandidat.
Tak! Barry ind, Lucas ud så er den vist ikke længere.ChinGanMew skrev:Personligt håber jeg meget på, vi går Barry som første prioritet.
Sådan som jeg ser, det går Rafa efter at styre spillet igennem midtbanen og vi kan simpelthen ikke bygge vores spil videre op omkring Mascherano og Lucas taget i mente, hvad de har leveret på det seneste. Jeg mener, vores ideelle midtbane konstellation består af Gerrard - Alonso, men eftersom de logisk nok ikke kan spille alle 60 kampe på en sæson, bliver der nødtil at være en back-up som mest består af Mascherano - Lucas, og der mener jeg kæden knækker. For halvdelen af alle vores uafgjort i denne sæson har været med Lucas i startopstillingen. Jeg siger ikke, han er den eneste grund til vi har spillet så mange uafgjort, for der så mange faktorer. Men jeg tror bare, med Barry inde i stedet for Lucas ville kampe som Wigan, Stoke, Fullham osv måske havde været vundet og ikke blevet de kedelige uafgjorte som vi har været vidner til.
Nogle af fordele ved Barry er han kan spille så mange positioner. Venstre back, venstre midtbane og central midtbane, hvilket jeg tror Rafa vægter meget højt. Plus Barry er meget gode venner med Gerrard, og de har flere gange udtalt de ønskede at spille sammen en dag. I går blev han 28, så han har stadig nogle år i sig. Også kan han jo pga. hans kontrakt købes for slik til sommer, hvilket jeg big-time håber vi udnytter.
Hvis vi køber Barry, tror jeg heller ikke det bliver nødvendigt at købe en ekstra angriber, idet Gerrard så bare kommer til at få flere kampe oppe samme med Torres, hvilket jeg synes har virket klart bedst i denne sæson.
Prøv lige at forestille jer denne opstilling:
Reina
Arbeloa - Carra - Skrtel - Aurelio
- - - - - -Mascherano - - - - -
Kuyt - Alonso - Barry - Riera
- - - - - Gerrard
- - - - - - - - - Torres
Jeg mener bestemt en opstilling af denne kaliber er mere bare en værdig mesterskabskandidat.