Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Skøtt
Geografisk sted: København Ø
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Skøtt » onsdag, 03. jul, 2013 13:37

thefugle skrev:
Skøtt skrev:http://onside.dk/premier-league/avis-un ... yhoej-loen

Hvis han er så billig forstår jeg ikke hvorfor der ikke er flere klubber om buddet.
130mio for Thiago er i min optik meget billigt sluppet.
Det ved du jo heller ikke der er :)
:clap:

Bah bah bah du ved hvad jeg mener. Haha :D Man har ikke lige hørt om andre :lol:
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 03. jul, 2013 13:54

Liverpoolfc.com skrev:http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... sfer-hopes

BR: My remaining transfer hopes
Brendan Rodgers revealed how he still hoped to add to his squad in the coming months after Kolo Toure became his fourth signing of the summer.

Rodgers praised the club's recruitment team for their work in completing a quartet of signings before a ball had been kicked in pre-season.

Iago Aspas, Luis Alberto, Simon Mignolet and Toure all reported for the first day of training on Tuesday - and the boss told Liverpoolfc.com that he was hopeful they wouldn't be the only recruits during the transfer window.

He said: "I still think another attacking, creative player, and depending on what goes out of the club - because naturally there might be one or two players who need to go out and play more - then we'll need to fill those areas that have been vacated.

"Certainly another attacking player will really benefit us, and probably another defender. We'll see how it develops over the course of the next few months."

Rodgers admitted the swift action on transfers was a key strategy for the club this summer.

"It's great - it's a big thing to the club because we looked at last summer and there were lots of things that were difficult for us," he said. "That meant that the opening period of the season was difficult.

"From that we've got all our people involved, our recruitment team in - and they got to work as soon as they came in.

"We brought great signings in in January and that's really helped us. Obviously the plan was to get our signings in as soon as we possibly could - and we still hope to make a few more.

"I'm very happy with the four players I've brought in, and they'll add to the group."
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » onsdag, 03. jul, 2013 22:46

Sidder og tænker på hvorfor vi ikke gemmer de €25-30 pund og så henter Honda til den offensive i stedet. Jeg er helt forelsket i hans spil. Mener faktisk han kan hentes på fri transfer i år. Tjekker lige op på det.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » onsdag, 03. jul, 2013 23:05

Honda er fri til nytår, læste jeg på bold, den anden dag.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » onsdag, 03. jul, 2013 23:07

Vil det så ikke betyde at man kan lave en forhåndsaftale med ham nu? Eller er det kun i Football Manager det fungerer sådan? ;)
Hellere en god trekant end en ond cirkel

kristiank
Alder: 28
Kontakt:

Indlæg af kristiank » onsdag, 03. jul, 2013 23:23

LFC-Aaby skrev:Vil det så ikke betyde at man kan lave en forhåndsaftale med ham nu? Eller er det kun i Football Manager det fungerer sådan? ;)
Nej du må godt forhandle kontrakt med ham, men først et halvt år før kontrakten udløber, så jo det kunne vi teoretisk set godt. Hvad jeg læste den anden dag at Milan gerne ville have ham, og så kan det jo godt blive svært at tiltrække ham. ;)
http://onside.dk/serie-a/honda-klar-paa ... staar-klar
Kan kun finde "kulørte" sider, men mener jeg læste det på tv2 som vidergav det i en rygtebørs eller sådan noget.
Man kan ikke være lige heldig hver gang

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » torsdag, 04. jul, 2013 13:07

Der så vidt jeg kan se ikke en tråd der passer præcst til det her indlæg, for så skulle den hedde noget i retning af 'Liverpools transfervindue sommeren 2013', så det bliver i denne tråd at jeg skriver indlægget.
Jeg har tidligere været en af dem, der nok har været kraftigst ude med riven overfor vores ageren, og hermed menes vel i sidste ende Rodgers og FSGs, i sidste sommers transfervindue. Jeg har også argumenteret for, at man fulgte en løsning, som havde mere karakter af et quick fix. Det er ikke sket, men til gengæld så har vi nu meget tydelig strategi, som måske har været der hele tiden på et strategisk overordnet niveau (i papirform), men som i hvert fald er mere og mere tydelig i den virkelige verden så at sige.
Og det ser rigtig godt ud ift at man nu har så klar en strategi ift økonomi, typer og karakteristika i vinduerne, så man ikke køber britiske spillere, fordi det er britiske, men at man præcist køber typere ind, der passer til position, fysisk karakteristika og forhåbentlig også mentalitet - det vil formentlig forplante sig på banen, så også Rodgers spillemæssige strategier fremstår endnu tydeligere.

Vinduet ind til videre har været yderst succesfyldt, tror jeg. Når jeg skriver tror, så er det fordi at jeg eks ikke har set Alberto og at Suarez stadigvæk er en ubekendt størrelse ift om han er til næste sæson eller ej. Men bare dét at vi har så mange handler på plads så tidligt og at vi i ro og mag kan få de to ekstra forstærkninger, som Rodgers efterspørger, er godt. Det vidner om at strategien holder og at det er kompetente mennesker der udfører den. Og jeg syntes salgene af Shelvey og ikke mindst Carroll har været yderst fornuftige.

Men strategi er selvfølgelig ikke det hele, for det handler i bund og grund om at vi er blevet et bedre fodboldhold gennem et sommervindue, og her kan jeg stadigvæk godt tvivle lidt. Vi bliver uanset hvad svækket, hvis Suarez smutter. Men det er der så andre argumenter, der taler for, at det måske alligevel ikke er så tosset.
Først og fremmest mangler vi lidt kvalitet ift et topniveau - og med det mener jeg, at de to sidste signings Rodgers laver, hvis alt går som præsten prædiker, bliver en forsvars- og angrebsspiller, der kan gøre en forskel fra dag 1. Det tror jeg en Henrikh kan, men om vi får ham må tiden vise. Og mht en god forsvarsspiller, så håber jeg at vi køber en med styrker, der komplimenterer Aggers - så kan vi tillade os at være forsigtigt optimister før næste sæson.

så alt i alt vil jeg jeg give Rodgers en stor midtvejs kompliment!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » fredag, 05. jul, 2013 10:51

Interessen i Atsu skulle være kølet, eftersom Rodgers er parat til at satse på Sterling og Ibe. Det lyder ganske fornuftigt i min optik.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... an-4872281

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » fredag, 05. jul, 2013 12:24

Lyder dejligt med Ibe og Sterling. Fatter heller ikke hvorfor man skulle købe (ENDNU) en fløjspiller, som ikke har bevist sit værd på den store scene, når vi har så store talenter på den plads i ungdomsafdelingen.

Pt. ser jeg status quo, når jeg betragter vores trup efter vores ageren so far i dette vindue. Synes, det var stærkt at få 15 mio pund for Carroll, men med Carragher ude og Toure inde er billedet helt uforandret i forsvaret, som er den vigtigste position for os at få forbedret. 43 mål imod os i sidste sæson var alt for meget. Det kan rettes op, hvis BR og resten af trænerstaben fokuserer mere på organisationen bagudrettet end kun kombinationsspillet - sæson forinden havde Skrtel og Agger jo været helt suveræne. Men det er et stort spørgsmålstegn, om det kan lade sig gøre..

De andre indkøb er spændende, men meget uforudsigelige ift. om de kan gøre sig i en klub som vores. Luis Alberto kan blive alt mellem en ny Nunez og en ny Coutinho. Man håber selvfølgelig på den sidste.
Aspas virker interessant, især med hans aggressive spillestil, som jeg godt kan lide. Men igen: Det kan blive alt mellem en ny Kuyt og en ny Jovanovic.

Mignolet er et godt køb, mon ikke det betyder, Reina tager til Barca næste sæson senest?

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at se en commanding centreback til og få skibet Coates afsted og muligvis en central midt, der er gjort af lidt hårdere stof end Lucas og Henderson.

YNWA

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » fredag, 05. jul, 2013 23:14

Jeg kunne godt tænke mig spillere der har prøvet hvad det vil sige at vinde et trofæ. Det har Kolo Touré eksempelvis og jeg synes det er kvalitet som er lidt overset i jagten på talenter eller forholdsvis uprøvede spillere hvad angår det at spille om trofæer. Det havde Henrikh M modsat Aspas og C. Alberto.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » lørdag, 06. jul, 2013 00:22

Ærgeligt at vi ikke, som udgangspunkt, får fat i, ifølge rygterne, vores main targets: Henrikh & Papa. Jeg har været stor fortaler for netop disse to, og er stor beundre af begges evner! - Kunne det få os til at gå hårdnakket efter Papa, at Henrikh, formentligt er glippet?

- men, det virker ganske fornuftigt, at BR & ledelsen har sat en maks pris på spillerne, og vi så ikke går ud og brænder fingrene ved at blive for offensive.

- I min verden skulle vi forsat kigge over ad imod Rusland/Ukraine, hvor der er en horde af spændende spillere:
Konoplyanka, Yarmolenko, Dzagoev, Willian etc.

- Ellers så kunne Kevin Strootman(Måske ikke oplagt, pga. position) & Toby Alderweirald være gode alternativer. En dark horse i Oscar fra Chelsea, måske? - Syntes at have læst at han ikke som udgangspunkt var en del af hr. Mourinhos planer.
Og så er der også et par spændende spillere i Bilbao - Muinian, Susaeta, Herrera.
- Men, der er jo en million spændende spillere, som Rodgers og co. formentligt har styr på.

Hvis man skal tage udgangspunkt i de lidt ukendte fra Ukraine/Rusland:

Yarmolenko, er 23 årig kantspiller, 189 cm høj og har 32 landskampe for Ukraine, med 11 mål til følge. Så som hans stats viser er han rimelig målfarlig. Han er udfordrende og var en af åbenbaringerne på Ukraines landshold til EM, sammen med blandt andet Konoplyanka. Han har tidligere været rygtet på vej til Milan. Han scorede i den forgangne sæson 11 mål i 27 kampe, for Dynamo Moskva, hvilket må siges at være ganske pænt. Han er hurtig og har en fin teknik. Jeg tror han kunne blive et aktiv for os.

Konoplyanka, 23 årig kantspiller, han har 28 landskampe for Ukraine, med 7 mål til følge. En mere udfordrende spiller end Yarmolenko, og en mere decideret kantspiller, dog ikke 100 %. Han er i en ung alder allerede blevet udnævnt som Ukraines bedste spiller 2 gange. Han spiller på venstrekanten, men er højrebenet og har derfor stadig en tendens til at trække ind i banen, hvilket jeg tror ville fungerer i vores system. Kaldet den Ukrainske Messi, hvilket man godt kan forstå på den spillestil han praktisere, dog fungere han stadig mere som en kantspiller end Messi.

Dzagoev, 23 år, spiller i CSKA og har 27 russiske landskampe med 8 mål til følge. Han er en attacking midtbane. Han scorede 3 gange under EM for Rusland og var den helt store oplevelse fra deres side. I alle de sæsoner han har spillet for CSKA har han været lige under 10 mål på en sæson. Han har et fint blik for spillet, er tryg ved at have/få bolden og han er utrolig hurtig, derudover forstår han spillet. Han kan spille højrekant i et 4-3-3 system, han er dog mest vant i Coutinhos plads lige bagved angriberen. Han har tidligere været rygtet til Scum og Madrid, så noget rigtigt må han gøre?

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » lørdag, 06. jul, 2013 08:59

Hvorfor ikke byde på gundogan i dortmund :D
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
rnh
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af rnh » lørdag, 06. jul, 2013 09:09

Hvem tror i vi vil gå efter til den offensiv midt nu hvor det ser ud til at det ikke bliver Henrikh ???
Hvem tror i vi vil gå efter som afløser for Suarez hvis vi antager at han bliver solgt. ???

Kunne det være Stevan Jovetic, Loic Remy eller hvad med Leandro Damiao.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 06. jul, 2013 09:30

rnh skrev:Hvem tror i vi vil gå efter til den offensiv midt nu hvor det ser ud til at det ikke bliver Henrikh ???
Hvem tror i vi vil gå efter som afløser for Suarez hvis vi antager at han bliver solgt. ???

Kunne det være Stevan Jovetic eller hvad med Leandro Damiao.
Hvorfor skulle de have lyst til LFC? Større klubber med CL og kamp om mesterskab er ude efter dem.
Det kunne være lækkert, men det sker ikke.

Brugeravatar
rnh
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af rnh » lørdag, 06. jul, 2013 09:34

Oomph242 skrev:
rnh skrev:Hvem tror i vi vil gå efter til den offensiv midt nu hvor det ser ud til at det ikke bliver Henrikh ???

Kunne det være Stevan Jovetic eller hvad med Leandro Damiao.
Hvorfor skulle de have lyst til LFC? Større klubber med CL og kamp om mesterskab er ude efter dem.
Det kunne være lækkert, men det sker ikke.
Jeg kaster bare bolden op så kom med nogle navne du mener kunne være realistisk til de 2 positioner.

Ps. er lidt nede over at vi ser ud til at misse Henrikh :wall:

Besvar