Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
thefugle

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » tirsdag, 08. jul, 2014 07:44

Oomph242 skrev: Titel: Re: Hvem skal ind?
Oomph242 skrev:
Emmy skrev:
Jesper skrev:Hvorfor Sanchez vælger Arsenal http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... it-7386726
Så byen Liverpool bliver valgt fra til fordel for London af hans familie. Jeg synes sgu det er lidt overfladisk at sådan en beslutning skal træffes ud fra hvor en forkælet kone helst vil shoppe.
At Arsenal altid spiller CL, spiller flot fodbold og ligeledes har en dygtig manager, må man da gå udfra også har betydning for hans valg...
Det med den gode manager kan man jo ikke rigtig tage med når han ikke har trofæerne i de sidste mange år til at bakke det op. Det er vel det man måler sig på, så kan det jo være pisse ligegyldigt hvor "god" en manager man er. Desuden choker Arsenal hvert år når det bliver vigtigt. De viser ingen fremgang. Derimod må man sige Brendan Rodgers i den grad viser der er rivende gang i LFC. Men det er bare det jeg ville måle en fremtidig klub på, fremgang eller stilstand.

De spiller vel heller ikke flottere fodbold end os, og at de altid spiller CL det er rigtigt, men det kan man jo ikke vide om de vil blive ved med. Der kommer flere og flere om buddet i PL, så at man altid spiller CL det bliver svært at sige over de næste år for de fleste klubber i PL.

Jeg kan faktisk vitterligt ikke se hvad der gør Arsenal mere attraktiv end os udover byen.

Vi burde ha smidt Suarez' lønning efter ham, så havde han ikke tænkt 2 gange. Bare se Man City, de har ingen problemer med at Manchester er kedeligere end London. De betaler bare. Det handler i sidste ende om penge, og hvis konen vidste han ville tjene 500.000 ekstra i ugen ville hun nok være ligeglad med London.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Jesse Pinkman

Indlæg af Jesse Pinkman » tirsdag, 08. jul, 2014 10:23

Nu hvor Sanchez hellere vil shoppe i London, så håber jeg inderligt at vi arbejder på at få hentet Griezmann ind. Jeg er klar over at PSG er også interessert i ham, men med CL på skemaet igen, så har vi en rigtig god chance.
Han minder mig om Reus på så mange punkter. Hans drive med bolden, hans fart og løbe kapicitet. Han er måske ikke så kamp afgørende, men det er jeg sikker på han bliver, når han er omkringet af verdensklasse holdkammerater.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » tirsdag, 08. jul, 2014 10:39

Jeg ved godt, at det er taget fra et hamrende useriøst medie, men der er bare noget komplet galt med det her scenario, hvis det skulle ende med at blive en realitet.
United are launching a fresh bid to sign highly-rated Dortmund defender Hummels.

Red Devils chiefs are planning to swoop for the German international with a £20m offer.

Liverpool have been told to pay £25m for Southampton defender Dejan Lovren.
http://www.dailystar.co.uk/sport/footba ... ll+Feed%29

Det er som om, at det ikke er gået op for os, at vi er med i CL og godt må opføre os som en storklub på transfermarkedet igen. Gå dog efter klassespillerne først, og hvis de handler så fejler, så kan vi gå efter alternativerne. Lige nu virker det som om, at vi ikke engang gider at prøve i forventning om, at vi alligevel ikke får spilleren.
Kloppite

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 40

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 08. jul, 2014 11:02

texy skrev:Jeg ved godt, at det er taget fra et hamrende useriøst medie, men der er bare noget komplet galt med det her scenario, hvis det skulle ende med at blive en realitet.
United are launching a fresh bid to sign highly-rated Dortmund defender Hummels.

Red Devils chiefs are planning to swoop for the German international with a £20m offer.

Det er som om, at det ikke er gået op for os, at vi er med i CL og godt må opføre os som en storklub på transfermarkedet igen. Gå dog efter klassespillerne først, og hvis de handler så fejler, så kan vi gå efter alternativerne. Lige nu virker det som om, at vi ikke engang gider at prøve i forventning om, at vi alligevel ikke får spilleren.
Hummels bliver jo heller ikke solgt for £20 mil. Og Lovren er da helt sikkert også en Champions League spiller. Ved ikke hvorfor en af de bedste forsvarer i Premier League i sidste sæson, skal undervurderes sådan herinde..

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » tirsdag, 08. jul, 2014 11:15

Mads T. skrev:
texy skrev:Jeg ved godt, at det er taget fra et hamrende useriøst medie, men der er bare noget komplet galt med det her scenario, hvis det skulle ende med at blive en realitet.

Hummels bliver jo heller ikke solgt for £20 mil. Og Lovren er da helt sikkert også en Champions League spiller. Ved ikke hvorfor en af de bedste forsvarer i Premier League i sidste sæson, skal undervurderes sådan herinde..
Enig! - og Lovren er glimrende med bolden, god i nærkampene og rimelig hurtig - ALTSÅ, en midterforsvar efter Rodgers hoved.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » tirsdag, 08. jul, 2014 11:20

Hummels er ikke til salg. Og da slet ikke for så latterlig en pris. Tænk nu lidt selv. Verdens bedste midterforsvarer for 20 mio£!!
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » tirsdag, 08. jul, 2014 11:21

Emmy skrev:Hummels er ikke til salg. Og da slet ikke for så latterlig en pris. Tænk nu lidt selv. Verdens bedste midterforsvarer for 20 mio£!!
Jeg tabte seriøst kæben af begejstring da han "man handlede" Varane (Som er en af de spillere jeg helst så ved siden af Sakho). Han er bare en chef uden lige, hvis man sammenligner pris og kvalitet burde han koste det samme som Sideshow Bob i PSG.
Billede

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » tirsdag, 08. jul, 2014 11:35

Xenne skrev:
Emmy skrev:Hummels er ikke til salg. Og da slet ikke for så latterlig en pris. Tænk nu lidt selv. Verdens bedste midterforsvarer for 20 mio£!!
Jeg tabte seriøst kæben af begejstring da han "man handlede" Varane (Som er en af de spillere jeg helst så ved siden af Sakho). Han er bare en chef uden lige, hvis man sammenligner pris og kvalitet burde han koste det samme som Sideshow Bob i PSG.

Enig!

Ham ville jeg sindsygt gerne se i den røde trøje!

Ved man om han har en frikøbsklausul, og evt. hvor mange Euro den ligger på ?

texy

Indlæg af texy » tirsdag, 08. jul, 2014 11:56

Mads T. skrev:

Måske fordi det overhovedet ikke er et faktum, at han var en af PL's bedste forsvarere i sidste sæson, men blot er din mening. Måske fordi man godt kan have sin tvivl om en spiller, der kun blev brugt i under halvdelen af Lyon's liga-kampe i de sidste to sæsoner, inden hans skifte til Saints (var han ikke god nok til at starte fast?). Måske fordi han lige har spillet et ret ringe VM, kan man også have tvivl om, hvordan han vil klare sig dag ud og dag ind på den store scene, som Liverpool er.

Måske er der i virkeligheden slet ikke tale om at undervurdere spilleren, men snarere en ret velbegrundet skepsis. Det er i hvert fald sådan, som jeg ser det.

Hvis du vil tale om en spiller, der bliver undervurderet, så synes jeg, at du kan bringe Agger på banen. Før Rodgers var Agger en del af et af PL's tre bedste forsvar. Efter Rodgers er forsvaret blevet ringere (sikkert på grund af dejlig offensiv fokus), bortset fra når Agger starter. Hvordan det er blevet alment accepteret, at Agger pludselig ikke har nok fysik til PL, er mig en gåde. Og det er mig en endnu større gåde, at vi lader til at være klar på at sælge Agger og købe en erstatning med et ret stort økonomisk tab til følge, når vi allerede har unge spillere i kulissen, der står klar til at tage over (Sakho, Ilori og Wisdom).

Men det er ikke engang sikkert, at det er Agger, som Lovren skal erstatte, men Skrtel. Og selvom Skrtel havde nogle hjerneblødninger i feltet (dem laver Lovren dog også), så havde han altså en kanon sæson. Vil det give mening at bytte Skrtel med Lovren? Ikke for mig.

Det ser ud til, at vi skifter så ufatteligt meget ud i truppen denne sommer. Jeg kunne godt ønske mig, at man satsede på kontinuitet i centerforsvaret om ikke andet. Og indtil videre synes jeg ikke, at rekruteringen af spillere bærer præg af, at vi hellere vil have få absolutte topspillere ind, end mange spillere hvis niveau vi er usikre på. Faktisk tværtimod.
Brendan Rodgers skrev:"I don't want to put a figure on how many but I would rather have one or two absolute top players than seven that might not help us.

"It's about the quality. We can't be going into the Champions League this year with doubts about players. We have to be going in knowing what the players' capacity to play is and their capabilities."
http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... his-summer
Kloppite

Brugeravatar
Alonso

Indlæg af Alonso » tirsdag, 08. jul, 2014 12:08

@texy

Er det din egen hjemmebryggede teori, at det lige så godt kan være Skrtel der forlader os, som det kan være Agger, eller baserer du det på andre kilder?

texy

Indlæg af texy » tirsdag, 08. jul, 2014 12:50

Alonso skrev:@texy

Er det din egen hjemmebryggede teori, at det lige så godt kan være Skrtel der forlader os, som det kan være Agger, eller baserer du det på andre kilder?
Det er kun baseret på rygterne om, at Galatasary vil have fat i Skrtel og vil tilbyde ham en lønstigning, kombineret med den viden vi har om, at Lovren er højrebenet og minder lidt om Skrtel i spillestil, mens vi allerede har den venstrebenede Sakho, som Rodgers' foretrukne i i Aggers side.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... et-3816285

Skriver ikke, at det lige så godt kan være Skrtel, men nævner det blot som mulighed. Ellers ja, næsten ren hjemmebryg.
Kloppite

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:

Indlæg af Xenne » tirsdag, 08. jul, 2014 13:04

Griezmann har en frikøbs klausul på 30m€, og han har efter sigende et år tilbage af sin kontrakt, kan han evt. købes for mindre? Er der andre der har fidus til ham?
Billede

Brugeravatar
Mads T.

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 08. jul, 2014 13:07

texy skrev:Måske fordi det overhovedet ikke er et faktum, at han var en af PL's bedste forsvarere i sidste sæson, men blot er din mening. Måske fordi man godt kan have sin tvivl om en spiller, der kun blev brugt i under halvdelen af Lyon's liga-kampe i de sidste to sæsoner, inden hans skifte til Saints (var han ikke god nok til at starte fast?). Måske fordi han lige har spillet et ret ringe VM, kan man også have tvivl om, hvordan han vil klare sig dag ud og dag ind på den store scene, som Liverpool er.

Måske er der i virkeligheden slet ikke tale om at undervurdere spilleren, men snarere en ret velbegrundet skepsis. Det er i hvert fald sådan, som jeg ser det.
Jeg synes det er rimeligt anerkendt, at han var en af de stærkeste forsvarspillere i sidste sæson. Southampton var da også klart stærkest med Lovren og Fonte i midterforsvaret. Ved ikke om hans VM var så dårligt. Så desværre ikke kampen mod Mexico, men mod Brasilien og Cameroun, mener jeg nu han spillede udmærket. Men vi vurdere åbenbart spillerne meget forskelligt og sådan er det.

Brugeravatar
Mads T.

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 08. jul, 2014 13:08

Xenne skrev:Griezmann har en frikøbs klausul på 30m€, og han har efter sigende et år tilbage af sin kontrakt, kan han evt. købes for mindre? Er der andre der har fidus til ham?
Han er blevet nævnt mange gange herinde og jeg er helt klart også for et køb af ham. Meget spændende spiller.

pingel

Indlæg af pingel » tirsdag, 08. jul, 2014 13:13

Xenne skrev:Griezmann har en frikøbs klausul på 30m€, og han har efter sigende et år tilbage af sin kontrakt, kan han evt. købes for mindre? Er der andre der har fidus til ham?
Det er i hvertfald tydeligt efterhånden at du har fidus til ham 8-)

Besvar