Oomph242 skrev:
Men vinder man titler ved, at elske en spillers prespil? Jeg synes et ønske om indkøb af en angriber med mål i støvlerne er tilladt. Min frygt er, at vi lige som i foråret bliver lukket ned af de små hold og skal kæmpe alt for hårdt for vores sejre. Med både PL, CL og div. Cups tror jeg vores "smalle" trup uden en habil angriber bliver for sårbar. Hvis vi havde haft flere fanden i voldske typer, med vinderinstinkt i truppen så havde jeg mere tryg ved fravalget af angriber.
Wenger har også i mange år prøvet, overbevise fodboldverden om en frontangriber ikke er vigtig og det med begrænset succes.
Men lad os se, hvordan det går. Måske Klopp kan lykkes, der hvor andre har fejlet.
Ja ja, det er fint nok og jeg er enig med det meste, om end jeg synes det er latterligt at spørge om man vinder titler med presspil. Selvfølgelig gør man det, vores egen manager har gjort det med selvsamme system, men det er så hvad det er. Du forholder dig ikke til virkeligheden.
Synes du der er nogle tegn på at Klopp ikke er tilfreds med Firmino på toppen og at vi derfor skulle være ude efter en angriber? Jeg har i hvad der virker som 3 somre, nu slået på tromme for Lacazette, som jeg synes en en helt vildt dygtig spiller. Der er bare intet der tyder på at Klopp er interesseret.
Også kan man sige at vi blev lukket ned i foråret. Det gjorde vi godt nok ikke med Coutinho, Firmino og Mané i efteråret. Tværtimod. Og så aner jeg ikke hvad det skulle betyde at vi havde fandenivoldske spillere med vinderindstink. Personligt foretrækker jeg gode fodboldspillere, men det er personlig preference. Jeg er nu ret sikker på at man heller ikke spiller for Klopp uden en vis position vilje til sejr, det er lidt hele hans koncept.
Jeg har længe været en stor kritiker af vores transfervinduer og der er ikke meget der tyder på det ændrer sig i år, men lad os nu lige få nogle spillere ind inden vi snakker om manglende bredde, også selvom det ikke inkludere en angriber. Men jeg er da enig I, at vi ville se meget bedre ud med Lacazette, jeg tror bare ikke Klopp bruger midlerne på ham.
Imod moderne fodbold.